Danny #5308: posedenie sa nieslo v priatelskom duchu, bez nejakych zaverov. Zucastnila sa len tradicna zostava. Odovzdali sme si pozdravy a s napatim budeme ocakavat na zmeny.
Odkaz pre Ing. Snopka a Bodnara.
Chceme Vas poprosit o promtne zverejnenie zmien od januara- ked uz budu odsuhlasene. Kedze na zajtra je zvolane rokovanie predstavenstva BBDS, predpokladam, ze po jeho rokovani by to malo byt uz stanovene.
Vsetkych, nielen tu pritomnych, to velmi zaujima a uz je len 6 dni do 1.1.2005, do dna velkych zmien.
Vdaka
A čo, Granus trans už nejazdí? Spoj 16:50 smer ZV, Zlatý Potok nič, spoj 17:20 smer ZV, Sekier nič...
Kami: Síce nepoznám detailne dopr. situáciu na Ukrajine, ale mne sa dvoje hranice naviac ako výhoda nezdajú (H-UA-RUS vs. H-SK-PL-B.rus-RUS). A k tomu tie Donovaly - to už radšej ísť cez Miskolc a Duklu.
Objasnite mi to prosim.Jedna sa o nove Ikace,alebo po GO odkupene z nejakeho mesta? Napadla ma taka blost. Co keby Mhd B.B. nadviazala obchodny kontakt s Moskvou,ked ze tam maju zaujem o starsie Ikace na dodani ptarych vyradenych Bystrickych Ikarusov na suciastky, alebo lepsie kusky odpredat.
Re Majkl vs. TeBeCe ad Ikarus: Takéto Ikarusy som aj ja viackrát videl "tiahnuť" z juhu na sever. Raz dokonca úplne zablokovalo asi 20 vozov okolie radvanskej stanice ? Veľa si už toho nepamätám, ale isto viem, že zvnútra neboli vôbec dokončené (chýbali sedačky, obloženie stien...) Ani presný rok si nepamätám. Ale keď ich išlo toľko naraz, tak si myslím, že to boli nové vozy.
ja som to uzavrel s tym, ze to nie je novy Ikarus, ale iba nejaky stary socialisticky zgeneralkovany v Madarsku a iduci asi do Moskvy Tie nove Ik 280.33M2 sice prisli z Madarska, ale kompletizovali sa az na mieste, ak som to dobre pochopil. Nasiel som jednu madarsku firmu, ktora generalkuje Ikarusy a ma na stranke fotku presne takeho isteho Ikarusu (a cela ta stranka je v rustine len)
skúsim nájsť na nete fotku toho poľského Ikarusu, na porovnanie schémy. Stále sa mi ale zdá logické, že nové Ik do ruska skôr jazdili železnicou na plošiňákoch. Ak by aj išiel po vlastnej osi, prečo cez Donovaly, nebola by vhodnejšia trasa HUN-UA-RUS?
LUK
L1: 1002, 1523
L2: 1006, 1007
L3: 1005, 1003
L6: 1524, 1514
L7: 1004
L10: 232BB
L22: 695AR, 516AI, 034BM
L24: 694BI, 597AJ
L30: 409AT
L34: 028AG
L53: 588AF
L99: 601AR
Z dnešného ranného výjazdu:
L24: 868BA?
L53: 877AF
L90: 839AK
L99: 091AG