Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BB-Schuhu #51877:
V tomto prípade nie v BB (ale vo ZV a v NR), lebo 7my rozhodujúci zápas by sme nehrali doma podľa umiestnenia v zákl.časti, myslím že v tých 6tych budú stále tie "nájazdy o šťastí".

Ranný zvoz vodičov 4:13 z Vozovne by ale mohol voziť Kráľovčanov a Radvančanov k vlakom na PHA, BA, v prípadne skoršej polohe aj na vlak do BR (4:21 zo žst.). Taktiež trolejbusy 2 a 6 prichádzajú na žst. o 4:56 a 4:57, no presne v tom čase odchádza jediný priamy vlak z BB do Prahy !!! Nezaškodil by posun o 5-6 min. skôr. Ale o tom neskôr...
Reply on: fragma #51876:
Takže pri troche šťastia môže odviesť fanúšikov aj ranný zvoz vodičov ?
Reply on: brefos #51875:
Áno, dnes poslednýkrát o takomto čase premávka PO BUSU. Ak by sme prehrali oba zápasy, sezóna sa pre nás v piatok končí (4.miesto). Ak ale postúpime do finále (dnes alebo v piatok), finálové zápasy o priamu miestenku do Ligy Majstrov sú na programe až o 19:30 http://www.hockeyslovakia.sk/sk/statistiky/program-vysledky/525/extraliga-sr-2015-2016?tournamentPartID=2243 Týkalo by sa to domácich zápasov cez víkend, v sobotu a v nedeľu 16. a 17. apríla, príp. 6ty zápas dňa 22.4. 2016 v piatok (či už to bude ZV alebo NR). Čiže ak sa to myslí vážne, doprava na zimák by vyrážala o 18:30, hodinu pred stretnutiami. Koniec sa predpokladá medzi 21:45 a 22:00, čiže naspäť najskôr o 22:00, na čo treba myslieť pri rozpise služieb vodičom ? A ešte šťastie, že príp. 7my zápas sa hrá u súpera, tam sa myslím hrá až do rozhodnutia bez nájazdov (až do rána) ?
Výročné výsledky Iveco Czech Republic v roku 2015
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13194&secid=7

"Závod ve Vysokém Mýtě v uplynulém roce vyrobil 3 728 autobusů, což přesahuje produkci roku 2014 o více než 400 kusů (navýšení o 13,38 😵 a je nejvyšší v historii společnosti. Na Slovensku se loni prodalo 253 vozů. Největšími zákazníky byly společnosti Slovak Lines, SAD Zvolen, SAD Lučenec a Arriva. Největšími exportními trhy v roce 2015 byly Francie, Německo, Itálie, Slovensko a Ázerbájdžán. Podíl exportu na prodaných vozech činil 93 %."

RADIM JANČURA oficiálně představil novou marketingovou značku RegioJet
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13193&secid=13
Reply on: BB-Schuhu #51872:
A pôjde aj zajtra t.j. 06.04.2016? , hráme totižto doma zápas.
Play-off bus bude premávať opäť vo štvrtok 31.3.2016 a v piatok 1.4.2016
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/play-off-bus-v-banskej-bystrici
V mesiacoch 04/2016-12/2016 má prebiehať výstavba novej kabínkovej lanovky Krúpová - Kosodrevina, pôvodná sedačková lanovka zo Srdiečka na Kosodrevinu sa má odstaviť. Uvidíme ako na tieto zmeny zareaguje dopravná obsluha linkou 603429. No bude určite potrebné zachovať spoje na Trangošku a Srdiečko, možno niektoré spoje na Srdiečko by mohli zachádzať cez Krupovú ako nový nástupný bod na lanovku.
Reply on: hawkeye #51869:
Áno, staršia žltá Bova "LUDVIG" dnes, aj minulú sobotu.
Reply on: BB-Schuhu #51868:
To už je pomaly druhý Hoffmann... Ja som tam občas stretol aj nejaký starý Renault RF1, Aresa a asi raz aj staršiu Bovu.
Reply on: kvorka #51866:
Istú dobu táto Karosa C734 jazdila u Mudrocha na mega-dlhej trase, ktorá je rozdelená do troch liniek: Most - Praha, Praha - Brno a Brno - Brezno. V piatok ide voz z Mostu do Brezna, v sobotu z Brezna do Brna a hneď v ten deň naspäť do Brezna a v nedeľu opäť troma linkami z Brezna do Mostu. Toto absolvovať v staručkom prímestskom voze, tak teda ďakujem neprosím. Údajne je C734 teraz na predaj, linku však zabezpečujú iné retro vozy.
Reply on: kvorka #51866:
lenže ono to tam akosi jazdí tak nejako pravidelne...
Reply on: Jeffko #51865:
čo vieš či to nebola medzinárodná retrojazda? ?
Je normálne nasadiť na medzinárodnú linku toto??:
http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/132201?carId=44468#photo
u Karel Mudroch - DALE to možné je, a ceny má veru riadne, no ďakujem neprosím, na krátke vzdialenosti super voz ale ísť s tým z BB do TN/Brna tak by ma asi porazilo ?
Tip na výlet v regióne - Čiernohronská železnica začína svoju sezónu už na Veľkú noc
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/6035-Ciernohronska-zeleznica-zacina-svoju-sezonu-uz-na-Velku-noc/
plagát 2016
http://www.chz.sk/plakat.pdf

Tento rok sa nebude jazdiť úsek Šánske - Hronec - Chvatimech z dôvodu zlého technického stavu trate a nutnej opravy. Tým pádom prípoje vlakov ČHŽ na vlaky ZSSK v Chvatimechu sa tento rok stávajú bezdôvodnými. Zastavovanie REXov v Chvatimechu počas letnej sezóny zrejme nebude ohrozené.
Reply on: PIT #51861:
Pockaj, ty chces povedat, ze na nove nadrazie budu chodit autobusy?? To je teda prekvapenie! Ved tam znicia tie krasne nove cesty! 🙂
A aby si ktokoľvek nerobil absolútne žiadne pozitívne ilúzie, tak krátky úryvok z príspevku kancelárie samotného primátora: "V záujme samosprávy je po prvý raz na autobusovú stanicu vtiahnuť aj verejnú hromadnú dopravu a linky MHD." v marcovom čísle Radničných novín, ktorý dokumentuje, že tí ľudia tam ani po ďalšom desaťročí naďalej nemajú absolútne ani páru o tom, čo krútia o doprave.

Pritom aj bežný priemerný človek vie, že verejná hromadná doprava na AS bola prevádzkovaná počas celej existencie (čo asi iné tam tie autobusy robili??) a linky MHD tam takisto chodili (dokonca kĺbové nosné linky do Sásovej i do Podlavíc - do r. 1996; aj "nepravidelná kyvadlová" doprava trasy A s 50 spojmi v "x" a polovičným počtom v "a" - r. 2008 a pred pár rokmi aj L101+102 takisto neprehliadnuteľne každú pol hodinu, resp. hodinu), kým niekto nedostal nápad to nezmyselne všetko zrušiť.
Reply on: N/A #51856:
keď sa rušila nočná doprava, boli to linky 97 a 98 a na nich napríklad v piatok a v sobotu jazdil dokonca kĺbový autobus! To je rovno odpoveď na to, či by sa uchytila alebo nie... jednoducho je to o neschopnosti súčasného vedenia niečo s MHD vôbec robiť, pretože nevedia robiť ani základné veci ako je kontrola označenia vozidiel (pozri si napr. ZV-315BI zozadu). Takže za 10 rokov čo sa nočné linky zrušili si asi vedenie myslí, že sa na nočnú dopravu zabudlo, opak je však pravdou! Ale keď je pre mesto lepšie mať 16 taxislužieb než kvalitnú dopravu, tak nie je o čom. Krajské mesto s 80tis obyvateľmi a ďalšími 20tis študentmi asi zjavne na nočnú dopravu nebude mať potenciál ?
Ale to je smutné. Vytvára to uzavretý kruh - nebude spoľahlivá MHD s postačujúcimi intervalmi, linkovaním, rozmiestnením zastávok, dobrými vozidlami (a tak ďalej), ľudia budú vo väčšom množstve využívať autá a taxi, čo povedie k ďalšiemu decimovaniu kilometrov, čo povedie k väčšej nespokojnosti a zlej štruktúre, čo bude viesť k ďalšiemu znižovaniu, a tak ďalej... Takto ľudia zanevrú úplne na MHD, pokiaľ nie je v ich prospech. 🙂
Je mi jasné, že toto nie je správne miesto, kde by som mal o tom vravieť. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.