Reply on: BB-Schuhu #51215:
Zrusene priame vlaky do Ciech, udajne kvoli pracam v okoli Puchova. Vsetky vlaky Zilina-Puchov-Praha maju grafikon platny len do 27.2. Zrejme potom nastane nejaka zmena.Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).
fragma
Podobná anomália je na spoji 22/56 19:18x z Radvaňparku, kde to nie je bežná 38 min. minutáž, ani nočná 31, ale 35 - po Námestie slobody ako denná, do Sásovej potom nočná (12 min., nie 15), ich vzájomná kombinácia. Môže to byť chyba, alebo sa nevedelo rozhodnúť, do ktorej kategórie ho zaradiť a nepochopene to postupne kleslo v rámci jedného spoja. Alebo to súvisí obehmi vozidiel, či s povinnými prestávkami, ťažko povedať. V každom prípade to pôsobí rušivo nejednotne.
Proste zase vznikol hybrid chronometráže, kritiku v oblasti nejednotného odstupňovania sásovských zastávok som už dávnejšie adresoval aj dopravcovi, keď v oblasti Ďumbierskej mal rozdielne minúty pri trasou rovnakých linkách (21+22) a ako vidím, ne/úspešne v tom pokračuje...
Nechápem tiež, ako môže niekto napr. na ľubovoľnej linke dávať rozmedzie 2 min. medzi zast. Štadlerovo nábrežie a Národná v smere NSL. Zastávky sú kúsok od seba bez semafóru, mala by byť dohoda vždy 1 min., nemusí to byť rovnako "nagrafikované", ako v opačnom smere. Kto už toto nechápe, tak s ním bude ťažká reč...
Posunom z NSL odchodu L21 z 22:08x na 22:13x (len či tam bude dovtedy čakať?) sa posunie rozmiestnenie medzi spojmi 22:01x (28) a 22:19x (23) bližšie k spoju L23.