K téme zmiznutia Ex vlakov do Prahy - v tabuľkách návrhu trate 170 Ex Detvan a Fatra síce zmizli a nahradili ich dúfam že len pracovne nepomenované Zr a reálne to skončí vedením priamych vlakov/vozňov medzi týmito Zr a Ex zo ZA do Prahy a späť (nie je to prvý raz, čo najprv v návrhu sa jednalo formálne o rozdelené vlaky a potom to dali do normálu).
Na trati 125 sa v hlavičke Ex Bečva a Fatra v časových polohách pôvodného Detvana a Fatry nachádza poznámka o priamych vozňoch a že v úseku ZV - ZA platia tarifné podmienky ako v Zr. Prečo sa síce nepochopiteľne názov Bečva dostal na miesto Detvan a Detvan, je otázkou, avšak vzhľadom na dosť surové spracovanie a množstvo chýb a otvoreným časovým obmedzeniam jázd zodpovedajúce prvému návrhu a nasledujúcim ďalším rokovaniam sa to snáď správne upraví.
Podľa návrhu by mali Ex Praha - H. Lideč - ZA mať prestupovú väzbu na R BA - ZA - KE obojsmerne počas 21-minútového pobytu v Púchove (rozloženie súčasného 32-minútového státia Ex ZV - Praha - ZV v ZA). Tým by sa za úredpokladu existencie priameho spojenia skrátilo čakanie v ZA a priamo by sa dalo lepšie dostať v úseku za ZA na PB a PU a takisto naspäť k nám. Menej spokojní by boli tí, čo by začínali/končili zahraničnú cestu len v ZA, keďže sa im predĺži o to státie v PU.
Inak margecianske REX majú doplnené aj zastavovanie v Beňuši. Ich prípadné predĺženie v smere PO, či ďalej, naďalej nie je v pláne. Predajná v návrhu zostala v súčasnom nezastavovaní. Hlavne som zvedavý, či vôbec niekedy kraj zoseká súbežnú autobusovú dopravu.
Na trati 125 sa v hlavičke Ex Bečva a Fatra v časových polohách pôvodného Detvana a Fatry nachádza poznámka o priamych vozňoch a že v úseku ZV - ZA platia tarifné podmienky ako v Zr. Prečo sa síce nepochopiteľne názov Bečva dostal na miesto Detvan a Detvan, je otázkou, avšak vzhľadom na dosť surové spracovanie a množstvo chýb a otvoreným časovým obmedzeniam jázd zodpovedajúce prvému návrhu a nasledujúcim ďalším rokovaniam sa to snáď správne upraví.
Podľa návrhu by mali Ex Praha - H. Lideč - ZA mať prestupovú väzbu na R BA - ZA - KE obojsmerne počas 21-minútového pobytu v Púchove (rozloženie súčasného 32-minútového státia Ex ZV - Praha - ZV v ZA). Tým by sa za úredpokladu existencie priameho spojenia skrátilo čakanie v ZA a priamo by sa dalo lepšie dostať v úseku za ZA na PB a PU a takisto naspäť k nám. Menej spokojní by boli tí, čo by začínali/končili zahraničnú cestu len v ZA, keďže sa im predĺži o to státie v PU.
Inak margecianske REX majú doplnené aj zastavovanie v Beňuši. Ich prípadné predĺženie v smere PO, či ďalej, naďalej nie je v pláne. Predajná v návrhu zostala v súčasnom nezastavovaní. Hlavne som zvedavý, či vôbec niekedy kraj zoseká súbežnú autobusovú dopravu.
brefos