Konečný návrh Cestovného poriadku 2013-2014
V zmysle Harmonogramu prác pre zostavu grafikonu vlakovej dopravy 2013/2014 predložil Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. (ZSSK) správca infraštruktúry Železnice Slovenskej republiky konečný návrh Cestovného poriadku 2013/2014, ktorý vstúpi do platnosti 15. decembra 2013.
http://www.slovakrail.sk/sk/preprava-osob/tratove-poriadky/konecny-navrh-gvd-2013-20140.html
Najvýznamnejšie zmeny Zv - BB:
Ex 531 Hron príchod do BB o 20:00
Pridaný vlak z BB o 04:32
Ex 530 Hron odchod z BB o 05:35
Posunuté vlaky zo Zvolena o 08:52 a 10:52 na 09:52 a 11:52
Inak cca ostáva tak ako do teraz
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_13_14/konecny_navrh/152-154_0.pdf
Žeby konečne niekto zažil rozum?
konečne aj cez deň sa bude dať dostať do Štiavnice. Zrušený prvý pár vlakov o 4tej z BŠ a pridaný pár vlakov o 12tej z BŠ do Zv K rýchlikom a hneď o 13:11 naspať v X
inak cca ostáva
Okolité trate takmer bezo zmien
V zmysle Harmonogramu prác pre zostavu grafikonu vlakovej dopravy 2013/2014 predložil Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. (ZSSK) správca infraštruktúry Železnice Slovenskej republiky konečný návrh Cestovného poriadku 2013/2014, ktorý vstúpi do platnosti 15. decembra 2013.
http://www.slovakrail.sk/sk/preprava-osob/tratove-poriadky/konecny-navrh-gvd-2013-20140.html
Najvýznamnejšie zmeny Zv - BB:
Ex 531 Hron príchod do BB o 20:00
Pridaný vlak z BB o 04:32
Ex 530 Hron odchod z BB o 05:35
Posunuté vlaky zo Zvolena o 08:52 a 10:52 na 09:52 a 11:52
Inak cca ostáva tak ako do teraz
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_13_14/konecny_navrh/152-154_0.pdf
Žeby konečne niekto zažil rozum?
konečne aj cez deň sa bude dať dostať do Štiavnice. Zrušený prvý pár vlakov o 4tej z BŠ a pridaný pár vlakov o 12tej z BŠ do Zv K rýchlikom a hneď o 13:11 naspať v X
inak cca ostáva
Okolité trate takmer bezo zmien
BB-Schuhu
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5041-Opat-sa-rozhorel-ohen-v-kotle-ozubnicoveho-parneho-rusna-40006/
Národná kultúrna pamiatka, akou je trať č. 174 Pohronská Polhora - Tisovec, si takúto atrakciu určite zaslúži a spolu s jazdami historického motoráčika 820.039 to bude určite stáť za navštívenie.
Môj osobný názor je, aby pravidelná osobná doprava medzi Tisovcom a Pohronskou Polhorou bola v budúcnosti utlmená (prevádzkovať súčasné vlaky s pár cestujúcimi je ozaj neefektívne a navyše, potenciálne využitie trate pre cestovný ruch - t. j. plánovanie jázd vlakov sa musí v súčasnosti prispôsobovať pohybu ostatných vlakov na trati, čiže v tomto smere zbytočné obmedzenie).