Zdravim vsetky a hlavne tvorcov .
Tato stranka je dost dobra , zaujimava ,dobry typ od kamarata .
Ja mam osobne dost negativne skusenosti s MHD BB .
Autobus oznaceny z predu inak ako z boku ,este ze sofer viedel rozpravat .. , zatvaranie vystupujucich matiek s kocikom do dveri , ..veru je o com rozpravat .
15 rocny chalan, ktory pomohol mamicke s kocikom vystupit
vonku ked bolo 35 C ,ktoreho v zapati sofer pochvalil
tak ze vypol motor a odmieto ist dalej kym si neoblecie tricko
...ludia v buse len zasli . Mal na to vobec pravo ?
☺ ☺
Tato stranka je dost dobra , zaujimava ,dobry typ od kamarata .
Ja mam osobne dost negativne skusenosti s MHD BB .
Autobus oznaceny z predu inak ako z boku ,este ze sofer viedel rozpravat .. , zatvaranie vystupujucich matiek s kocikom do dveri , ..veru je o com rozpravat .
15 rocny chalan, ktory pomohol mamicke s kocikom vystupit
vonku ked bolo 35 C ,ktoreho v zapati sofer pochvalil
tak ze vypol motor a odmieto ist dalej kym si neoblecie tricko
...ludia v buse len zasli . Mal na to vobec pravo ?
☺ ☺
Okrem IC a 425/840 samozrejme.
PIT
Pre priblíženie na vysvetlenie - uvedené ustanovenia hovoria o prevádzkovaní dopravy podľa CP; o označovaní linky na vozidle na jeho prednom čele, boku vrátane čísla linky a číslom linky i na zadnom čele karosérie vozidla (a ďalších súvisiacich podrobnostiach); o prepravnej povinnosti dopravcu prepraviť každého cestujúceho, ktorý je pripravený včas na zastávke na odchod autobusu podľa CP; povinnosti prepravovať cestujúcich bezpečne, pohodlne a pokojne a vytvárať podmienky pre prepravu postihnutých osôb, zvýšiť pohodlie prepravy starých ľudí a matiek s deťmi; vykonávať prepravu podľa prepravného poriadku; o povinnosti osádky vozidiel poskytovať cestujúcim informácie o podmienkach ich prepravy a pod.
* Pozn. I. § 4 ods. 2 síce podmieňuje realizáciu prepravy obsaditeľnosťou vozidla, ale ak skutočne nie je záujem dopravcu na tom, aby prepravoval cestujúcich, môže na takéto spoje nasadzovať aj malé Mercedesy a vykašle sa na prepravnú povinnosť podľa § 8 ods. 2.
Pozn. II: sú aj iné možnosti na domáhanie sa kvalitnej prepravy cestou orgánu odborného dozoru. Ja sa však chcem zatiaľ vyhnúť takémuto bolestivému riešeniu a dávam priestor na zlepšenie stavu, po poukázaní na problémy, so strany samotného dopravcu. V prípade, že to nebude nikam viesť, nezostane nič iné, ako zasielať oficiálne sťažnosti a napokon podnety na začatie konania voči dopravcovi, čo však akurát odčerpá ďalšé finančné prostriedky na pokuty, ktoré by dopravca mohol radšej využiť na skvalitňovanie všetkých činnosí súvisiacich s poskytovaním služieb MHD.
Pozn. III. je nemožné čakať dodržiavanie CP v prípade, že je v podmienkach mesta, ako BB, uplatňovaný nezmyselný nástup do vozidiel len prednými dverami. Napr. dnes spoj L6/719 išiel zo zastávky Tulská I (inak na CL 384964/-1 je uvedená nástupná zastávka Úsvit a spoj L6/701) ešte o 1 min. skôr, ale už pri Úsvite meškal skoro 5 min.!