"Zaviedli celkom 4 nove spoje( 2x 2 )!"
Tomuto celkom nerozumiem, aké 4 spoje máš na mysli. Na linke č. 80 nevznikol žiadny nový spoj (došlo iba k presmerovaniu), na linke č. 29 to sú všetko spoje presunuté z linky č. 20 (žiadny nový spoj navyše) a linka č. 100 je nová, kde je asi 27 spojov. Tak neviem čo si myslel tými štyrmi spojmi... ?
Heh, akoby sa sem ojedinele nemohol pridať príspevok aj z iného mesta, Zvolen, Brezno, Žiar, Lučenec, Bratislava, resp. čo sa kde deje, nejaké zaujímavosti a podobne. Však čo sa dá očakávať od namyslenej pažravej. ? Ešte nakoniec bude zle, že vznikla iná sekcia. ?
Ešte k zrušenej linke č.101
Dovolím si poznamenať že zmenou trasy liniek č. 80 a 20 a zavedením nových spojov 29 a 100 si spravili kompetentní z nás občanov mesta doslova srandu. Zaviedli celkom 4 nove spoje( 2x 2 )!To si myslia že to takto vyriešili k spokojnosti? Ďakujem pekne za také riešenie a nielen ja!
mne vždy prijde vlak z BB tak, že RJ ide v tú hodinu len po DS, čo je aj dobre, lebo to chcem spojiť aj s nejakými potulkami po mestách Dunajská Streda 62 min., Komárno 54 min. (to poznám), Nové Zámky 98 min. a Šurany 43 min. Uvažoval som aj o 2 hod. neskôr novým rýchlikom Tajov zo ZV o 7:22, ktorý má priame vozne aj z Radvane 6:52 (prích. BA 10:31), že ho vyskúšam, lenže keby som išiel RJ 10:42 a v KN bol 13:48, odtiaľ sa nemám ako dostať do Šurian, keď potrebujem stihnúť rýchlik smer BB o 15:42 (nie Hron o 16:56). A keď mi vlak odchádza z BB o 5:20 a z domu musím ísť o 4:50, no to ani nezaspím, vo vlaku si schrupnem ?
Tak to sa mozno uvidime, i ked 8:42 je na vikend dost skoro (na druhej strane, uvazoval som aj nad tym, ze pojdem poslednym vlakom ZSSK do Komarna, tam nejak prebdiem noc a rano durch domov s RJ ? )
ja dnes takto: L90 Tesco-Strieborné 15:49-59x, bus sa plazil pri parku asi 5 min., presun 4 min. Krížnou na Nám. Š. Moysesa, L100 za 0.10€ plný okruh 16:20 Nám.Š.Moysesa-ŽST-Viestova 16:35-ŽST-Nám.Š. Moysesa 16:52, presun na Strieborné na L80 16:56x a cez starú Sásovú (Garbanka, Veterná, Na Tále-tu to bol slalom pomedzi zaparkované autá) na Uhlisko 17:18x
MHD dnes aj na začiatku Jesenského ul. od Golianovej (pri aréne Barani) ? Ako je to možné? Nuž bus L100 z Viestovej 16:35 zabudol najprv ísť ul. 9. mája a Pod Rybou, pokračoval Golianovou (ako L80), vodič (boli dvaja, jeden asi nový) sa rýchlo spamätal a otočil to pri aréne naspäť, tak sme dáke 2-4 minútky meškali a veru na zastávke Pod Rybou bola jedna cestujúca, tak dobre, že sme sa po ňu vrátili ? Na zastávke Viestova okrem infa o zmenách, aj o L29 a 80, že idú starou Sásovou a Garbankou bez obslúženia ŠZŠ a obnovy ZŠ (v smere TAM).
Naspäť skrátený spoj 17:35 po ŽST 0 cestujúcich (v "x" 10 min. po L80) a vodič išiel aj cez Pod Rybou, aj keď ju má vynechať, tak trošku zmätkov v prvý deň, ale inak OK ?
Davam do pozornosti, ze od nedele zacne pravidelnu prevadzku druhy sukromny osobny dopravca v historii SR. Chysta sa niekto odtialto previest do Komarna?
ďakujem za podrobné info, žiaľ aj toto sa stáva, nevyhneme sa tomu.. ?
"ktoré v neprehľadnej zákrute predchádzalo jazdnú súpravu a v relatívne vysokej rýchlosti čelne narazilo do autobusu". Žiaľ aj toto potvrdzuje nezodpovednosť vodičov, kedy niektorí experti nemajú problém predbiehať v neprehľadných úsekoch (v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok ani nehovoriac) a potom sa veru niet čo čudovať, keď sa stane takáto nehoda.
Keďže som v tom autobuse sedel, tak ti môžem potvrdiť, že išlo o Iveco Crossway ZV-330BY, ktorý mal vážnu nehodu na linke ZA - BB. Lokalizácia cca sedí, stalo sa to asi 500 m pred tým železničným podjazdom v smere od Turčianskych Teplíc. Autobus sa zrazil s osobným automobilom Saab s breznianskym EČV, ktoré v neprehľadnej zákrute predchádzalo jazdnú súpravu a v relatívne vysokej rýchlosti čelne narazilo do autobusu. Auto narazilo do ľavej prednej časti autobusu (inak akusticky neskutočná šupa), následne sa odrazilo a vzduchom preletelo do protismeru. Vodič osobného auta bol ťažko zranený (bezvedomie, rozsiahle poranenia hlavy, zakliesnené nohy). Podávali sme mu tam prvú pomoc (ja a ešte osádka z jedného z automobilov idúcich za nami). Vyslobodili ho až hasiči. Auto bolo samozrejme rozbité na totálku. Autobus bol tiež dosť poškodený, prakticky celá predná ľavá strana až po prednú nápravu bola zdemolovaná, defekt ľavej prednej pneumatiky, prístrojová doska vtlačená na miesto vodiča, pracovisko vodiča poškodené, rozbité čelné sklo. Vodič autobusu našťastie nebol zranený, narazil si iba kolená. Po náraze sa v autobuse začal šíriť dym, ale požiar nevznikol. Z oboch vozidiel vytiekla kyselina z akumulátorov, zo Saabu aj iné prevádzkové kvapaliny. Z autobusu nebol zranený nikto, nakoľko vzhľadom na násobne vyššiu hmotnosť autobusu mal náraz približne silu prudkého zabrzdenia, iba jedna cestujúca mala ľahšie zranenia. Účastníkom nehody bola ešte Škoda Fabia, ktorá išla pred autobusom, ale tej v protismere idúce auto iba odtrhlo ľavé zrkadlo a poškriabalo dvere. Nehoda sa stala o 15:15, vozovka bola pokrytá kašou až čerstvým snehom, mierne snežilo. Nakoľko som sedel vpravo vpredu a všetko videl v priamom prenose, nehode sa nedalo zabrániť (v danom úseku sú zvodidlá a snehové mantinely, čiže do strany sa vyhnúť nedalo) a čas na reagovanie bol minimálny. Pre cestujúcich bol vyslaný náhradný spoj. Fotiť som nestihol, nakoľko sme tam najprv zachraňovali človeka a neskôr sa už riešili formality a výpovede s dopravnými policajtmi, ale "fotičov" tam bolo požehnane, takže možno niečo prenikne aj na net. Žiaľ aj o takýchto udalostiach je cestná doprava...
810zssk