Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ˇHej urcite daco take...a vysvetly mi niekto preco nejazdi 1005 a 1001 ...ale ked treba davat nahradne vozidlo za autobus ked by mal jazdit trolejbus tak zrazu jazdia co...alebo BIELA 1527 by tiez mohla na 100 %funguju vsetky ktore som vymenoval....Ale estew vzdy lepsie ako sad nove zamky ... oni nakupia za babku od Madarov Ikarusy HB12,Many,teraz najnovsie Alexander Dennis ...OJAZDENE, ,a este rozne ine ..a vymenia stare dobre Karosy c 734 a potom sa stane takato vec ze tie karosy jazdia na dalej lebo kazdy druhy tyzdden je ten autobus pokazeny...ale hlavne ze mame nove autobusy......
Reply on: S499.1023 #43353:
vyzbroje Cegelec mame v elektrickach. podla mojich informacii sa BB informovala v BA, s akymi vyzbrojami su najlepsie skusenosti a odporucanim bola prave tato znacka.
Reply on: TeBeCe #43351:
Ako sa to dá porovnávať, keď v BA žiadny trolejbus s výzbrojou Cegelec nie je?
Reply on: Dano-BB #43343:
myslis toto: http://www.kamim.sk/fotky/bb-dod_dpmbb10-19.jpg ? Mne to pripomina kolotocarske vozidlo na podvozku autobusu.
Reply on: Petto #43350:
tam ide skor o vyzbroj a nie motor. a v BA je spolahlivejsi Cegelec... pri SkodoSore nejde o kvalitu, ale o lobbing dvoch vyrobcov...
Reply on: no.ev.di. #43347:
podla mna budu spolahlive 30 Trky co sa tyka elektomotoru,predsa len je to Škodovka. Aj v BA 25 Tr sa malokedy kazi elektomotor, stále je to len o problemoch karoserie CITELIS - ci brzdy, ci diferenčák atd
Reply on: no.ev.di. #43347:

1. Cesty máme v zlom stave.
2. "Nebolo by múdrejšie počkať ako sa SORkárske t-busy osvedčia v iných prevádzkach a nerobiť im tu pokusného králika zo seba?"
Kebyže takýto postup zvolia všetci, tak by tie vozy nejazdili nikde. Začať sa niekde musí. Len sa neopýtaj, že prečo práve v BB... ?
Reply on: kvorka #43342:
Niekto s tým prišiel, a teraz to všetci opisujú bez ohľadu na to, či to je alebo nie je pravda. V tomto prípade to asi zrejme pravda nie je.
Reply on: BB-Schuhu #43340:
mimochodom cesty máte v dobrom stave? Aby sa SOR nezačal vyhovárať, že "takéto problémy sme inde nezaznamenali, iba v Banskej Bystrici", keď im začne povoľovať rám a iné radosti ?

Inak nepríde Vám trochu divné, že DPMBB hazarduje kúpou neoverených vozidiel? Na trhu je nemálo značiek trolejbusov, ktoré sú rokmi overené a DPMBB si pod sebou možno podpiľuje konár kúpou mačky vo vreci. Nebolo by múdrejšie počkať ako sa SORkárske t-busy osvedčia v iných prevádzkach a nerobiť im tu pokusného králika zo seba?
Reply on: kvorka #43344:
mimochodom tie 4 dvere sú somarina. Na českom dopravnom webe sa písalo, že keď sa otvoria pri takomto vozidle dvere, tak sa vlastne celá pravá strana otvorí a ľudia nemajú kde stáť lebo cez celý priestor sa ľudia presúvajú k dverám, mám na mysli tú dvojicu dverí. Zaujímalo by ma, že akú kŕč to majú v Libchavách, že nevedia pri trojdverových vozidlách tie druhé dvere umiestniť do stredu vozidla ale vždy sú excentricky ako napr. v BN 10.5 či 12 a pri NB 12 to tiež nevedia spraviť. Už si nejaký dopravca vyžiadal 3 dverovú variantu NB 12?
Reply on: BB-Schuhu #43340:
takže 5 kĺbových trolejbusov? Vidím to na linku 6 a viac nič ?
Nevie nahodou niekto ze co je za vozidlo to co parkuje v kremnicke vo vozovni trolejbusov a je to take velke oranzove s korbou v takej ohrade to maju odparkovane vyzera to ako daco nedokoncene alebo dajaky autobus newem..
Reply on: BB-Schuhu #43340:
a zase v článku trepeme: "je o tretinu nižšia ako tých pôvodných, čo znamená menšiu záťaž na cesty". Kedy sa naučia dotyčný sformulovať, čo je "pôvodný" trolejbus? To je 14Tr aj 15Tr. Takže zase polopravdy, ako sme už v podaní uvedených novín zvyknutí... ?
Montáž nových trolejbusov pre bystrickú MHD pokračuje
http://www.bystricoviny.sk/uncategorized/montaz-novych-trolejbusov-pre-bystricku-mhd-pokracuje

V tomto článku sa spomína jedna vec, ktorá sa doposiaľ nikde neuvádzala a mnohých to tu zaujíma. A síce, že z 8 starých trolejbusov (ponechaných v prevádzke naďalej) bude 5 kĺbových (a zvyšné 3 logicky 14 Tr). Tipujem že jedna z nich bude aj 1001, keďže slúži aj ako autoškola. A zvyšok neviem. Aj keď zrejme 14 Tr sú celkovo v lepšom stave ako 15 Tr (asi je jasné prečo), ale aj tak 5 kĺbových torlejbusov z celkového počtu 27 bude ledva stačiť možno na L1.
Reply on: DoktorTalian #43338:
tiež som si to všimol, treba opraviť ?
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=70622&idt=u&idg=5204&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Dovolim si poopraviť 🙂
Niekdajšia ZV-306BI sa dneska nevolá ZV-667CE, ale 669CE
Reply on: kvorka #43319:
Ale zvraj 15 tr ,15trm by mali este nejae nechat minimum 8 povedal ja by som nechal vsetky zgeneralkovat na 15 trm postupne a aspn by 11,12,13,41,15,16,17,18, neboli dislaky ale trojeje

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.