Chcem sa opýtať, či mi viete niekto dať zaručenú info, kto je vlastníkom trolejbusovej dráhy u vás v BB? Keďže to napíšem do diplomovky, tak prosím len odpoveď, ktorou si je dotyčný na 100% istý.? ? ?
Nikto tu ešte nespomenul, že došlo k zmene organizácie zastávok na Nám.H.Vajanského v smere do mesta / na Fončordu už od 12.12.2010.
Priamo pri Europe zastavujú linky 24 a 33, na zastávke Nám.H.Vajanského (tam kde aj prímestské linky a kde dovtedy zastavovala L33) po novom zastavuje L34.
Nechcem vrtat pani (ako obycajne hehe), ale dako nerozumiem, preco sa novy trolejbus vola Skoda? Vsak cely je SOR, akurat ta skatula na streche je od niekoho ineho.
To je teda bohova logika! Keby to malo aspon zivotnost jak Skoda 15!
KAMI-ale to si nepochvalil ze ako je zatvoreny v tej dielni je zamknuty na 1000 zamkov. To je cela realita tak ze sa one boja ako o vlastny zadok na stolicke tak ich sefovia
Aj tak mám pocit, že okolo toho sa robia dosť veľké a zbytočné tajnosti. Trolejbus dôjde do BB a takmer nikto o tom nevie... Rovnako ticho je o kĺbových autobusoch SAD ZV, posledné vyjadrenie bolo niekedy v októbri s tým, že v novembri bude vyhlásené verejné obstarávanie a odvtedy je ticho a neviem nič..
Odkedy Černá Díra zrušila príplatky za EC/IC, tak už je im úplne jedno, na aký vlak čo pošlú. Zločinecká spoločnosť má oproti Černej Díre dve zásadné výhody - kvalitu rekonštrukcií vozňov a kvalitu cateringu. Na druhej strane si povedzme úprimne, že ak by prepravný výkon na kilometer trate bol v ČR taký ako na Slovensku, tak by tiež mohli jazdiť samé reko a nové vozy a slizké koženky by mohli vyhodiť.
No jasne. Len som chcel naznacit, ze to nie je ziadna VYRADENA suprava CD, ale naopak bezny cesky standard. Slovensko ma v priemere omnoho lepsie rychlikove vozne. Mozno je to aj tym, ze sme nekupovali Pendolina a generalkovali rychlikove a ICckove vozne.
JOSH