Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: toso0077 #41491:
lebo Nam. slobody je dolezity prestupny bod.
čafte. Prečo na trolejbusových linkách kde jazdia autobusy ako dnes jazdia všetky linky od štef. nab. na nám. Slobody a nie hneď od štef. nab. na žel. stanicu a ked tak urobiť okruh (štef. nab-žel stanica- ul.29.Augusta- Partizánska cesta- Nam. Slobody a s5 na štef nabrežie.) a linka by mala iba jednu knečnú... totiž som dnes kôli tej zachádzke skoro zmeškal vlak dik za odpovede
Reply on: Majo #41489:
No napríklad tak, že vodič nevyšiel zo žiadnej sociálky.
A nebudem to na verejnosti podrobne rozpisovať.
Reply on: S499.1023 #41488:
No schválne, ako to teda bolo?
Reply on: Majo #41464:
A celé to bolo trošku inak.
Reply on: vladis888 #41486:
Problem je ze toto je len tvoja teoria. Prax z inych miest dokazuje opak.
Reply on: Kami #41485:
Ved jasné ale ja vravím to že kĺbové vozidlá treba a že sa to nedá iba s krátkymi vozidlami. A k tým študentom. Každý deň začína škola o 8:00 a veľmi málo tried začína skôr alebo neskôr takže. si vyberú taký spoj aby im vyhovoval. A ak zistili že spoj o 7:30 im vyhovuje lebo spoj 7:40 je už neskoro tak určete nebude chodiť spojom 7:40. Takže ten spoj 7:30 bude určite viac ľudí využívať ako spoj 7:40 a preto na spoj 7:30 treba nasadiť kĺbové vozislo. Proste chcem povedať, že niektoré spoje vyhovujú veľkej časti cestujúcich a budú využívať ten a nie dáky čo ide skôr alebo neskôr.
Reply on: vladis888 #41484:
cim lepsi interval, tym vacsi rozpyl je. Kazdy clovek je iny. Niekto nechce meskat, tak ide skor. Niekto nechce rano vstavat, tak riskuje aj meskanie (ak je suchtavy vodic). Poobede je ten rozptyl este vacsi. Navyse skolaci nezacinaju a nekoncia kazdy den rovnako.

A k intervalom poviem zjednoduseny priklad. Pri intervale 30 min je v buse 40 cestujucich, za hodinu 80. Pri intervale 20 min ich bude 30 v kazdom bude, za hodinu uz 90. Pri intervale 60 min. sa ich nazbiera 50, pri intervale 120 min mozno opat 30 cestujucich (ak nejde o ucelovy spoj).

Je len na dopravcovi a objednavatelovi, aby si stanovili priority a nastavili vhodny objem dopravy.
Reply on: Kami #41482:
Chcel som to povedať trochu inák ano ked ide bus raz za 30 minút tak sa tý ľudia nazbierajú ale chcel som poveať keby bol interval 10 minút to by bolo super ale som chcel povedať že proste v čase špičky chcú byť ľudia proste vjednu chvíľu ako je napríklad škola a preto hádam nepôjde školák o 10 nimút skôr do školy ale pôjde vtedy aby bol presne v škole a aby nemusel čakať alebo aby nemeškal. tým chcem povedať že klbové vozidlá sú potrebne aj vtedy keby bol interval 10 alebo aj menej minút ale sú potrebné možno hodinu v čase rannéj špičky a potom hodinu v čase obednéj špičky a ostatné môžu chodiť krátke vozidlá. a keby bol v špičké interval napríklad 10 alebo 7 minút bolo by to super a v čase sedla 15 minút to by som potom vôbec nepoužíval auto a jasné že k tomu prestupy lebo trepať sa jednim autobusom 45 minút a stáť to sa človeku nechce.
Reply on: Sedemstovka #41475:
Nie logika skôr lenivost starat sa o trolejbusy
Reply on: vladis888 #41481:
pri trolejbusoch nie je problem s cestovnym poriadkom.

Ked ide spoj kazdych 30 minut, tak je jasne ze ludia cakaju len na ten jeden "svoj" spoj. Pri intervale 10 minut je moznosti viac.
Počúvajte ma. Vy sa tu ťaháte aký trolejbus bybol dobrý na naše ulice a podobné veci a to, že podstate trolejbusy už vôbec nejazdia a asi ani nebudú jazdiť aj ked možno prídu nové vás dáko netrápi. Tu fakt nejde o vozový park a už som to vravel miliónkrát. Jasné, že je dosť čudné aby na trolejbusovej linke jazdil autobus ale podstata je taká, že kým nebude poriadny cestovný poriadok tak v BB MHD nemá nič zmysel. Čítal som tu dávnejšie o zhustení spojov a iba krátke vozidlá ako to chcú dokázať ved to sú náklady navyše nie len na vodičov ale ani toľko dopravných prostriedkov nemajú aby to mohli spraviť. Ďalšia vec. Nikto nebude čakať na ďalší spoj o 5 minút, cestujúci pôjde vtedy kedy mu to najviac vyhovuje a sú niektoré spoje najmä ráno a poobede kde človek nebude zbytočne čakať na ďalší autobus ale nepôjde skôr. Týmto chcem povedať, že sa podstate nič nevyrieši. Kĺbové vozidlá sú potrebne.
Reply on: BB-Schuhu #41479:
Zodpovedne môžem prehlásiť že v trolejbusovej sieti v BB nie je miesto kadiaľ by som s pätnásťmetrovým vozom v pohode neprešiel.
Reply on: no.ev.di. #41477:
Trolejbusy cez víkend nepremávajú, je tomu tak cca od začiatku apríla 2010. Počas mesiacov júl-august bude zredukovaný CP, menej potrebných vozov do výpravy, preto som rozmýšľal už aj nad alternatívou, či trolejbusy nezmiznú počas týchto mesiacov úplne?

15M vozy si v BB neviem veľmi predstaviť. Sú úseky, kde by podľa mňa mohol byť problém. Napr. pravouhlá zákruta na Tulskej a určite aj inde.
Reply on: aress #41474:
stav trolejbusov je taky, ze musia byt nahradzane autobusmi. Kedze cez vikend je vyprava nizsia, je mozne ju celu pokryt bez trolejbusov. Jednoduche. 🙂
Prave preto bol podany projekt na nove trolejbusy.
Inak neskúšal sa v žiadnej t-bus prevádzke 15m t-bus od Solarisu? Myslím, že by sa hodil celkom do našich podmienok, tam kde netreba klbák a sólo nestačí, bolo by to veľmi praktické. Mňa osobne mrzí, že v BA na dlhší čas asi žiadny 15m nepribudne (aspoň nie od Solarisu), pričom by sa také vozidlá zišli a určite nie len v BA alebo KE.
Reply on: Sedemstovka #41473:
to je čo za "novotinu"? ? to akože cez víkend je premávka t-busov nerentabilná, či čo?
Reply on: aress #41474:
Lebo DPMBB a ich "logika"...
Reply on: Sedemstovka #41473:
a to už prečo ❓
Reply on: aress #41471:
Cez víkend trolejbusy nejazdia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.