už ti tu bolo ? Inak žeby ich konečne naučia ako dodržiavať označenie busov a trolejbusov 1x a x? Alebo že treba nasadiť v špičke kĺb a nie sólo? Alebo že treba prerobiť označníky? Alebo ako robiť údržbu vozidiel? No neviem, podľa mňa toto všetko vedia, ale z "iných" dôvôdov nerobia...
Veľmi výstižný článok, objektívny a nezaujatý. Ak by chcel niekto vidieť list, ktorý dostal primátor Králik i minister dopravy od Salzburgských kolegov, tiež sa nachádza na danom webe aj s predkladom! ?
Nestraš... To by inak bola dobrá irónia, keby BB nedostala peniaze na trolejbusy a dostala by ich Žilina na CNG autobusy, ktorými chce nahradiť svoje trolejbusy (hoci oficiálne nimi plánujú nahradiť naftové autobusy, v návrhu územneho plánu sa už ráta s "útlmom rozvoja" trolejbusovej dopravy a ich náhradou ekologickými (!!!) autobusmi).
"To, prečo sa nestarajú o trolejbusy má svoj racionálny dôvod, ktorý onedlho pochopíš." >> hlavne vtedy, ak by sa stalo, že by z fondov nebol nakoniec žiadny príspevok...
Lepšia je v usporiadaní interiéru. Teda mám pocit, že každé vozidlo je v usporiadaní interiéru lepšie ako Citelis. Výrobca na požiadanie dodá vozidlo aj s menším počtom dverí, v tom problém nehľadaj. Všetky doposiaľ vyrobené trolejbusy SOR sú prototypy, sériová výroba ešte nezačala.
To ešte nie je isté, hoci je to pravdepodobné. Každopádne so svojím šotosnom, že raz uvidím po Tulskej prechádzať Solaris Trollino 18 (resp. 27Tr) som sa už rozlúčil. ? SOR TNB 12 však nie je až taký hrozný. Podľa mňa je komfortnejší ako 24Tr a určite je lepší ako hrbatý TN 12.
neoBB