Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tao #41133:
Zvlastne ze v Bratislave jazdit mohli a v BB nie... tak asi problem nebude v BA, ze?
Reply on: Tao #41133:
a ešte k tomu vobec sa nestaraju o troleje
Reply on: DADORIUS #41132:
ak myslíš tie čo boli v Blave tak sa nedivím
hej divne že SAD ZV si chcelo 4 klby zobrat namiesto karos B741 a prd stoho kedže su rozsrane všetky ..
Reply on: Tao #41127:
buc ticho ? ? ten vie všetko
Reply on: S499.1023 #41107:
no hlavne ten, že každý kto ti len troška oponuje je hneď pre teba ekoterorista, šotouš a ešte neviem čo ?
Reply on: Majo #41123:
Neodvádzaj to niekam inam. VHD nie je len MHD, Švajčiarsko nie je len Zürich.
Re Majo: ...pričom v Zuerichu nemajú ani len platený vjazd do centra. Je vidieť, že treba hlavne zlepšovať systém VHD a nie nejaké uzatváranie pre IGK a spoplatňovanie. 😃 Ale aj tak by ma viac zaujímalo, ako to vyzerá v regionálnej doprave.
Reply on: DADORIUS #41121:
asi Dopravný podnik mesta Kocúrkovo ☺
Reply on: zakaznik #41122:
Takže predsa len je to Švajčiarsko, ktoré vedie v porovnaní s ostatnými západoeurópskymi krajinami v počte prepravených osôb MHD... A to práve preto, lebo je tam MHD kvalitná...
K tej debate VHD vs IGK:

2009: Wiener legten die meisten Wege mit den Öffis zurück
http://bit.ly/bUiFQb
Die Wiener Linien haben 2009 den ersten Platz in der Verkehrsmittelwahl verteidigt: Laut aktuellen Untersuchungen des Instituts Socialdata zum „Modal Split“ wurden auch im Jahr 2009 35 Prozent aller Wege in Wien mit U-Bahn, Bus und Bim zurückgelegt. Die Wiener Linien verweisen damit den Autoverkehr mit 32 Prozent auf den zweiten Platz.
Reply on: kvorka #41120:
prosim ? ? ake DPMK ?.. nie náhodov DPMBB ?... No aspon vidite aky je ten váš podnik.. klby má ale sere na cestujucich
Trochu opustím tú ekologickú tému čo sa tu rozvírila: zasiahnu do premávky už konečne aj kĺby z vozovne DPMK alebo sále bude na vybraných spojoch sardinkáreň v podaní B93(5)2?
Reply on: Majo #41118:
Ja odpoved necakam, ty si ten kto odpovedal na moj prispevok, to bola len poznamka na adresu tvojich bludov.
Reply on: 810zssk #41117:
Nechce sa mi to celé znova čítať. Alebo mi to napíš, alebo nečakaj odpoveď.
Reply on: Majo #41116:
Precitaj si tu diskusiu este raz a potom este raz moj prispevok. Urcite to tam najdes. Mas 3 dni, potom ti pripadne pomozem.
Reply on: 810zssk #41115:
Konkrétne v ktorom prípade nemám argumenty?
Reply on: Majo #41114:
Zatial si to najma ty kto nema argumenty a kvoli tomu sa odmieta bavit...
Reply on: S499.1023 #41112:
Nikde som nenapísal, že ľudí treba donútiť cestovať VHD. Celý čas tu tvrdím, že k používaniu VHD treba ľudí motivovať, nie nútiť. Skvalitnenie VHD častokrát musí byť na úkor IAD. Ak chcem niekde zriadiť BUS pruh, musím zobrať jeden pruh IAD (pokiaľ už cestu nie je kam rozšíriť). Ak chcem spraviť dynamickú preferenciu MHD na križovatke, tiež to bude na úkor IAD, lebo môžu dlhšie stáť. Ak chcem zrušiť križovania električkovej trate s cestou na radiále s cieľom znížiť zraniteľnosť električkovej dopravy (niečo na spôsob Budapešti), tiež to bude na úkor IAD, lebo si to budú musieť trochu obísť.

Re #41113 810zssk: Debata s Tebou je na úrovni malého dieťaťa, pretože keď Ti dôjdu argumenty, podsúvaš mi niečo, čo som vôbec nenapísal...
Reply on: Majo #41111:
Ekoterorista krici chytte ekoteroristu?

Nikto netvrdi ze podpora VHD nema zmysel. Ale tvoje zmyslanie "ten kto ma auto je zly zly zly", "auta su zle zle zle a nic dobre nam nepriniesli (uz mi len chyba ze su radioaktivne a zabijaju psiky)" a pod je na urovni maleho dietata, ktoremu beru jeho hracku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.