RE:neo BB
V prvom rade musia ho musia prispôsobiť na podmienky v B.B.-tzn-v B.B.je napájanie 750V(inde väčšinou600),ďalej odbavovací systém atď.A určite na pritiahnutie pozornosti cestujúcej verejnosti ho najprv predstavia na nejakej prezentácii.Takže to chce tiež nejaký čas. ?
V com vidis problem? Neviem ako je to s trolejbusmi, ale autobusy SOR su v Bratislave najspolahlivejsie vozy co tam jazdia, je to na cestovanie celkom pohodlne tak kde je problem?
A si si istý že tých pár tisíc cestujúcich, ktorý troleje využívajú s tebou tento názor budú zdieľať? Pretože podľa mojich skúseností substrát zaujímajú len dve veci - aby bolo vo voze teplo (v lete chládok) a aby si bolo kam sadnúť. Všetko ostatné je im ukradnuté.
??? To nech radšej ani nechodí ! Radšej nech tu tie zhnité 14ky a 15ky TR jazdia aj ďalších 20 rokov. ? . Len by ma strašne zaujímalo, ktorá chorá hlava sem tú blvanicu dotrepala/dotrepe...
RE:Majo,S499..
Za to že tu nie je žiaden príspevok-nemusíte zapĺňať toto fórum dišputom o viedenských a inných električkách,zvlášť keď takýto druh dopravy v bystrici nie je.Lepšie je že pribudne nový trolejbus -SOR-aj keď zatiaľ iba na skúšku. ?
Teda, od megašotouša a študenta dopravnej fakulty by som čakal menej nezmyslov:
1) Vozidlo s lepšou akceleráciou je pri odporovej regulácii ÚSPORNEJŠIE, keďže sa na hospodárny stupeň dostane skor a umožní dlhšiu jazdu výbehom.
2) Pri správnej technike jazdy a normálnom stave výzbroje zrýchľovačové vozidlo nešklbe. A pri mnohočlennom riadení doňho nenaráža bezmotorový vlek pripojený primitívnym tanierovým spriahadlom. Nemci aspoň pri pravidelnej prevádzke s vlečnými vozmi používajú Schaku.
3) E-čko má VYŠŠÍ výkon ako T3. Akurát že mizerná adhézna hmotnos, vlekť a primitívna regulácia (u E PRIAMY KONTROLÉR, u E1 a E2 stykačový Simatic) neumožňujúca dostatočne rýchle radenie stupňov mu bráni ho využiť. A práve preto sa málokedy dostane do sklzu.
Duewag má jednu veľkú výhodu oproti PCC ale práve tú si neuviedol - tichšie podvozky.
Inak celá tvoja argumentácia bola len o tom, že E-čko nie je zase o toľko horšie ako T3 .
Re #40572 S499.1023: Ja mám zas pocit, že Tebe neprospieva dlhodobý pobyt v Prahe, lebo sa dosť nekriticky pozeráš na produkty "českých rukou". Lepšie jazdné vlastnosti, najmä vyšší výkon sú pri odporovej regulácii vykúpené stratovejšou prevádzkou (lebo ideš kratšie na najhospodárnejšom stupni), zrýchľovač za extra plynulú reguláciu tiež považovať nemožno (vďaka tradičnému šklbaniu pri vypnutí jazdy v nižšej rýchlosti), podlaha je nižšia len zanedbateľne, vyššia kapacita K2 oproti E bude asi daná väčšou šírkou "kačíc" (ktorú traťové pomery vo Viedni neumožňujú). To, že je E vlastne GT6 nie je pre mňa žiadna novinka, ale to neznamená, že je to horšie ako produkty ČKD. E-čko som videl núdzovo brzdiť a uznávam, že v tomto T3 a K2 vyhrávajú na plnej čiare, ale zas som nevidel E-čko skoro nikdy dostať sa do šmyku alebo sklzu, čo je u T3 a K2 úplne bežné.
Potvrdené: Okrem severného obchvatu sa stavia aj prepojujúca komunikácia medzi Graniarom a Rooseveltovou nemocnicou. Pred dvoma týždňami boli vypílené kríky, teraz sa tam bagruje. Celá tá cesta bude mať tipujem len pár desiatok metrov, takže hádam sa to rýchlo dokončí. V takom prípade by som si vedel predstaviť zachádzanie vybraných spojov linky č. 102 cez Graniar.
S499.1023
1) Vozidlo s lepšou akceleráciou je pri odporovej regulácii ÚSPORNEJŠIE, keďže sa na hospodárny stupeň dostane skor a umožní dlhšiu jazdu výbehom.
2) Pri správnej technike jazdy a normálnom stave výzbroje zrýchľovačové vozidlo nešklbe. A pri mnohočlennom riadení doňho nenaráža bezmotorový vlek pripojený primitívnym tanierovým spriahadlom. Nemci aspoň pri pravidelnej prevádzke s vlečnými vozmi používajú Schaku.
3) E-čko má VYŠŠÍ výkon ako T3. Akurát že mizerná adhézna hmotnos, vlekť a primitívna regulácia (u E PRIAMY KONTROLÉR, u E1 a E2 stykačový Simatic) neumožňujúca dostatočne rýchle radenie stupňov mu bráni ho využiť. A práve preto sa málokedy dostane do sklzu.
Duewag má jednu veľkú výhodu oproti PCC ale práve tú si neuviedol - tichšie podvozky.
Inak celá tvoja argumentácia bola len o tom, že E-čko nie je zase o toľko horšie ako T3