Reply on: LUK #4034:
úplne s Tebou súhlasím. Pre ilustráciu spoj "posilnenej" linky 55s odchodom 10:30 zo zastávky Sládkovičova, pošta odchádzal s meškaním +8:02, pričom posledný cestujúci bol nalepený na dverách, keď bol rád, že sa vôbec postavil na posledný schodík. Myslel som, že kĺbové vozidlo sa dá použiť aj na L55, nie len na sásovských.St 27.10. L6, Tulská II - odchod 22:34:20 - skôr o -9:40!
Št 28.10. L6, Tulská II - odchod 22:35:18 - skôr o -8:42!
- Odchod tohto spoja z Nám. slobody je 22:30 - to som zvedavý, ako sa dá prejsť na Tulskú II za 4-5 min a ľutujem ľudí, ktorým ušiel tento posledný spoj z mesta.
Pi 29.10. L6, Tulská II - odchod 20:36:27 - skôr o -4:33
So 30.10. L6, Tulská II - odchod 11:34:51 - meškanie +4:51
Po 01.11. L24, Okružná - odchod 11:07:24 - meškanie +3:24
Po 01.11. L6, Tulská II - odchod 13:05:55 - meškanie +5:55
- pozn.: všetky uvedené spoje išli mimo času, keď sa na nábreží vytvára dopravná zápcha
Vozidlo BB-092AG na L53 už druhý deň jazdí bez smerovej tabuľky na boku vozidla a číslom linky na zadnom čele. Podobne vozidlo BCA 26-02 na L26 už dlhodobo jazdí len s označením na prednom čele, čím je porušený § 8 ods. 1 písm. f) zákona o cestnej doprave v znení § 9 vyhlášky č. 311/1996 Z. z.
mimi