Doporučujem vám vymeniť si hodinky. Asi Vám nejdú dobre. Spoj linky č.6 - 27.10.2004- odchod Štefánikove nábrežie: 22.32. presne, dňa 28.10.2004 - odchod Štefánikove nábrežie 22.32- presne, sú tam vydané lístky - podklady- výpis zo strojčeka- zaručene presné, sú u mňa k dispozícii na nahliadnutie. Za dve minúty nemôže byť na Tulskej II.
Spoj 20.40 z Tulskej 2 dňa 29.10.2004-lístok vydaný presne 20.40. aj 43 sekúnd. Podklady sú k dispozícii.
Meškanie nekomentujem.
PIT: mail máme, píš každý týždeň súhrnnú sťažnosť. Takto to ďalej nejde, to sa musí riešiť. Ak sa pamätáš, ešte v rokoch 94-95 chodili na L41 kĺbové vozy.
mimi (aj Majkl): stoja v Kremničke, ale kĺbák bol včera dakde vonku.
úplne s Tebou súhlasím. Pre ilustráciu spoj "posilnenej" linky 55s odchodom 10:30 zo zastávky Sládkovičova, pošta odchádzal s meškaním +8:02, pričom posledný cestujúci bol nalepený na dverách, keď bol rád, že sa vôbec postavil na posledný schodík. Myslel som, že kĺbové vozidlo sa dá použiť aj na L55, nie len na sásovských.
St 27.10. L6, Tulská II - odchod 22:34:20 - skôr o -9:40!
Št 28.10. L6, Tulská II - odchod 22:35:18 - skôr o -8:42!
- Odchod tohto spoja z Nám. slobody je 22:30 - to som zvedavý, ako sa dá prejsť na Tulskú II za 4-5 min a ľutujem ľudí, ktorým ušiel tento posledný spoj z mesta.
Pi 29.10. L6, Tulská II - odchod 20:36:27 - skôr o -4:33
So 30.10. L6, Tulská II - odchod 11:34:51 - meškanie +4:51
Po 01.11. L24, Okružná - odchod 11:07:24 - meškanie +3:24
Po 01.11. L6, Tulská II - odchod 13:05:55 - meškanie +5:55
- pozn.: všetky uvedené spoje išli mimo času, keď sa na nábreží vytvára dopravná zápcha
Vozidlo BB-092AG na L53 už druhý deň jazdí bez smerovej tabuľky na boku vozidla a číslom linky na zadnom čele. Podobne vozidlo BCA 26-02 na L26 už dlhodobo jazdí len s označením na prednom čele, čím je porušený § 8 ods. 1 písm. f) zákona o cestnej doprave v znení § 9 vyhlášky č. 311/1996 Z. z.
Ouki douki, LUK. Je mi jasne, ze treba vychadzat z daneho stavu veci, ako funguje uz roky a prirodzene. A do istej miery neradostnej situacii (nielen) v doprave (ked skutocne mozme byt radi, ze plne cestovne je v 1. tarifnom len 13, - bubakov) by to "nepomohlo". Bola to len otazka laika a fakt diky za odpoved! Zdravi Ta ue
Možnosť by samozrejme bola, ale na to by bola treba ochota a 'nikdy sa to tak nerobilo'. Nie je v záujme dopravcu zvyšovať počet prepravených osôb, lebo s každým prepraveným cestujúcim stúpa stratovosť prepravy.:-) Chápeš?
... Dnes sa studaci vracali do intrakov (podobne ako kazdu nedelu) a tak vyzerala Karosa L34 s odch. z Nam. Slobody do Podlavic o cca 18:56 ako vzduchotesna sardinkaren. Pokojne by sa zaplnila klbova Karosa a mozno by sa aj dostal dakto dnu na dalsich zastavkach... Pritom maju aj trolej L1, len su lenivi prejst peso 200 m od SOUS k intrakom. Co tie Karosy zvladaju na trase medzi Z.ST. a PODLAVICAMI a spat, je obdivuhodne. Fakticka laicka otazocka do plena: ci by bola nejaka moznost v piatky a nedele prip. vyclenit pre studakov nejake S-linky v ramci L34, L35, L36 napr. s 3 zast.: UMB - MALA STANICA - Z.ST.?? Pekny vecer vsetkym "nocnym sovam"! :-))
Re #4033 LUK: ja som Ti to poslal aj s prílohou...
Re #4034 LUK: veru, aj mne sa to moje riešenie pozdáva viac (riadne spropagované).
Neuveríš, ale pustil som sa do písania to "zlepšovacieho" materiálu.
Neviem, ako to vyzeralo predchádzajúce dni, ale to čo sme videli v pondelok mi stačilo. Dopravca opäť predviedol, ako mu záleží na cestujúcich. Žiadne oznamy na zastávkach, v busoch ani na internetovej stránke dopravcu (tu sa aktuálne oznamuje výluka k oslavám SNP). CP posilového spoja asi nepoznal ani šofér. Perlou bolo nasadenie vozidla s displejmi EMtest: na EMteste cieľ "Hronsek", za oknom drevená tabuľa s prelepeným cieľom "Badín" a cez to dodatková tabuľa "Po Krematórium" a ešte pre istotu išiel cey Podháj. Úžas... ?
TeBeCe