Bolo len otázkou času, kedy sa začne hovoriť o budúcnosti trolejbusovej dopravy. So súčasnými vozmi to potiahneme možno pár rokov a sme skončili (toto je proste fakt). Je len škoda, že tie úvahy sa uberajú presne opačným smerom ako by sa žiadalo.
Svoje názory na túto tému sme tu jasne sformulovali v roku 2006 a pokladám za zbytočné, opakovať po 3 rokoch presne to isté. Z mojej strany nateraz všetko.
Pekný článok. Presne je v ňom napísané kto chce aby trolejbusy jazdili a kto nie. A takého experta čo povie, že plynový autobus je rovnako ekologicky ako trolejbus by som okamžite vyhodil a poslal do základnej školy. Nech si domov kúpi plynový mixér. Spaľovací motor vždy bude mať emisie a ďalšie škodlivé látky ako sú olej, chlad. kvapalina. Tak nech netrepe, že je rovnako ekologický.
zrušenie od stola (teda po bystricky) by už podľa mňa neprešlo. Tlak verejnosti zosobnený predchádzajúcou petícou, výhody elektrickej trakcie v porovnaní s motorovou, ako aj existencia tratí v meste sú podľa mňa také argumenty, že na toto je každý "prevlastnévreckomyslenec" krátky. Iné mestá by sa oblízali za takou siťou TD ako má BB, naviac pri jej členitom teréne, ktorý nemá na Slovensku skutočne porovnania. Iné mestá majú na kopci max. 1-2 sídliská (KE: Darg. hrdinov, KVP, ZA: Hájik, Solinky, PB: Rozkvet, SNP, TN: Juh), a to v BB okrem Fončordy ešte aj Sásová a Podlavice. Čiže tam, kde mohli (KE,ZA) tam TD majú, tam kde zaváhali (TN), tam to už asi za súčasné peniaze nevybudujú. Preto si myslím, že BB má stále čo ponúknuť. ?
: a pre úplnosť (ale to vy dvaja určite viete) na MHD TN je 11x Crossway 12 LE, a na MHD MT 24x. Na PAL nie sú, tam majú asi najviac C954 spomedzi všetkých SADiek.
Vidím, že už týždeň jazdí ZV-159CA bez funkčného zadného transparentu. A na jednom Citelise včera (L42, číslo si nechám pre seba) nalepený u vodiča nejaký fagan, čo ho len vyrušoval celú cestu. Prepravný poriadok mu asi nič nevravel. ?
A o čom si myslíš, že som sa vtedy s ním bavil..? Snáď nie o "poľnohospodárskch výnosoch alebo nebodaj o dojivosti kráv (ktorým nerozumiem)? , ale o tom čo ma hlavne zaujímalo a tým bola hlavne dopravná infraštruktúra a verejná doprava! Pýtal som sa na jeho názory a postoje hlavne ohľadne tejto problematiky a jeho odpovede ako potenciálneho župana boli v tejto oblasti pre mňa viac ako zarážajúce, ba dalo by sa povedať diletantské, tendenčné a neprajúce BB! Že vraj, "čo by ste Vy bystričania ešte tak chceli..", bola jedna z jeho odpovedí na môj dotaz.
Takže ja Ti kašlem na nejaký jeho program aj keby mal byť akokoľvek "ľúbivo" napísaný, keď mám dopredu pochybnosti či ho ten dotyčný (aj s ľuďmi ktorými sa následne obklopí) je vôbech v mojom regióne ochotný splniť. ?
A co ma byt? Nech je predsedom VUC aj Martan, podstatny je program, ktory ma a ktory bude (snad) realizovat. Ma niekto info, aku maju obaja kandidati na predsedu VUC predstavu okolo verejnej (primestskej) dopravy v kraji?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vladis888