Majkl: 1. Som rád, že si späť:-).
2. Šak sa aj ja snažím, aby ste vy ex-bystričania boli v obraze:-)
3. Som rád, že Ikáče miznú:-(
4. V breznianskych uliciach už Ikarus nebol dosť dlho (už som to raz spomínal). Aj preto, že boli v hroznom stave a tiež, lebo ich nahradili vozy presunuté z BB... Ale ešte by mali stáť na dvore. Jediné používané kĺbové vozidlo v BR je Karosa C744 BR-337AJ.
LUK: Ad historický Ikarus: s touto myšlienkou som za technikom prišiel asi v roku 2001 - a pohrával sa s ňou asi 30 sekúnd a potom ju zamietol ? - z čisto pragmatického dôvodu (prachy). Z rovnakého dôvodu dnes DPMP nemá historickú 9Tr-ku.
Človek to tu pár dní nečíta a ajhľa, koľko nových príspevkov. Kde sú tie časy, keď sme si tu s Kamim diskutovali len dvaja
LUK: Ty máš o tom určite prehľad. Je v Brezne ešte nejaký funkčný Ikarus? Alebo aj vyradený v garáži?
Inak, minule sa mi podarilo zistiť zaujímavú informáciu - Ikarus 280 č. BC 99-92 bol pôvodom z Hradca Králové...
Teraz som dva dni strávil v mestách Topoľčany, Bánovce, Prievidza, Martin a Považská Bystrica, a musím so smútkom konštatovať, že Ikarkov prudko ubúda... Asi najzaujímavejšie je to v PX - tam hádam ani 2 Ikarusy nemajú rovnaký náter + od roku 1989 sa tam nekúpil nový autobus, len samé ozajdence z ČR. Chlapík vravel, že prerážajú VIN čísla na motoroch a že to už aj polícia vyšetrovala, ale nič sa im nepodarilo dokázať. Pôvod busov takmer nie je možné zistiť, lebo sú nanovo prelakované (len vnútri sú české nálepky).
LUK
Na vozidle Karosa B952E č. BB-088BK sa objavila ďalšia veľkoplošná reklama na UniBanku.