Danny: Ma ta nova Karosa klimatizaciu u vodica?


#321 beriem spat. Po tom ako som si prestudoval CP liniek 6 a 7, je mi jasne ze je to trvale riesenie. Je plne pokryta potreba a oboch trasach a CP su robene intervalovo, takmer dokonale.
Kami
Danny: hlavne zmeny na B961 su prave pod povrchom. Karoseria je pevnejsia, spickovo osetrena a ma zivotnost vyse 15 rokov. Mali by tam byt pridane sedadla vzadu. Dolezitou zmenou je tiez motor. Rovnaky ako ma Citybus len nastaveny na vyssi vykon. 213 kW je sice o 4 menej ako ma B941E (Renault), ale ma priaznivejsi priebeh a takisto krutiaci moment je maximalny takmer v celom rozsahu pouziteknych otacok (1100 Nm pri 1080-1800 ot / 1250 pri 1400 ot pri Renaulte). K tomu spotreba, emisie, servisny interval ...
Ze tam dali vodica z 941 ma neprekvapuje. Nejde ani o nejaky oskrety blatnik, ale predsa len treba kazdy novy voz zabehat a na to vhodny skuseny vodic. To iste bolo pri prvych 932, aj pri Citybusoch. Na vyradanue Ikarusu si trevba pockat. Teraz sa len nahradil BC8633. Treba napocitat do 27 a potom sa moze vyradovat. Ak neodide ziadny klbak tak kazdy alsi prichod B961 bude znamenat 1 Ikarus dole.
Este k CP: kto vie co sa deje na trolejbusoch. Okresane boli dost. Na druhej strane ich intervalove riesenie je vzorom aj pre dalsie linky. Z CP mam dojem ze sa robili specialne len na tieto prazdniny. Podla toho ako sa osvedcia, upravia sa aj ostatne CP vratane vikendovych. Ale neobavam sa plosnych redukcii cez skolsky rok.