Mám nejaké zvuky k dispozícií ( vlastné - zatváranie dverí na trolejbuse 15trM - konkrétne Žilinská 242ka a 243ka, zatváranie dverí na Karose B961.E) alebo skús nejaké stránky o virtualbuse. Ak máš záujem daj mi tvoj e-mail.
jáj, takto som myslel: zo Sásovej po Partizánskej až na Námestie slobody a odtiaľ na stanicu, tiež som myslel na tie prestupy. Vynechať ul. 29. augusta, tá ulica má dosť spojenia so stanicou ?
Btw.: čo takto spraviť prieskum tým spôsobom, že by sa cestujúci vystupujúci na Námestí slobody z celej Sásovej podotazovali, na aký spoj presadajú. Mohlo by to vyriešiť určité priame linky, resp. znovu podporiť dotiahnutie trolejbusov na toto 20tisícové mesto v meste. Ja sa stavím o svoj dôchodok, že linka 2 (TD - Sládkovičova - Nábrežie - Námestie slobody - Rudlovská - Rudohorská - Pieninská by potom bola kráľom, a interval by sa tam uživil aj 10/15/15.
Zjavne si mýliš vývesku CP s označníkom tak skúsim hlásenie pre políciu ? označník je zvyčajne kovová konštrukcia, ktorá hore /smer nebo/ má alebo koliesko , po prípade obdĺžik podľa ktorého naša cestujúca verejnosť vie kde sa má pristaviť, lebo je dobrým zvykom, že tam pristaví aj autobus ? teda na AS býva na označníku číslo nástupišťa /celkom logické sa mi to vidí/ a práve tie kolieska s číslami vyhotovené /priam vhodne do každého počasia na samolepkách/ ti odpadávajú ? dnes si to skontrolujem a podám hlásenie ?
tak máš pravdu, prejsť by prešla, ale bystričania vedia, ako to tu je s autami. Jedna dlhšia limuzína a už je problém. A po meste ich stáva, to mi ver. A navyše tu máme teraz aj zlatokopov, čo hladajú rúry odpadové, tak aj to už dosť komplikuje dopravu, najnovšie na Partizánskej neďaleko MsÚ.
To vies, tento problem tu bude donekonecna kym sa nezavedie prestupna tarifa. Keby bola, proste by to slo v useku Sasova - Namestie slobody (lebo prestup) - Autobusova stanica, resp. Micinska, Kazacok (lebo otocenie).
Inak musime vsetky linky tahat cez centrum ? Za sucasnej tarify by som navrhol sucasnu trasu (bez zachadzky na stanicu) v useku Sasova - Stadlerovo nabrezie a nasledne ukoncit pri Europe (otacanie cez maly kruhac). Obsluzi centrum a zaroven posktyne spojenie k nakupnym moznostiam.
Vsak za BBDS na linke 100 jazdila Karosa a presla. Alebo sa tam nieco zmenilo? PIT ma pravdu v tom, ze tento rok som bol v BB asi iba 4-5x, tak nemam prehlad o tom, co sa v meste deje:)
Nemam nic proti Micinskej, ale ak sa ma MHD zatraktivnit, tak sa treba zamysliet aj nad dopravou do mesta. Dnes musis ist autom, pripadne Citybusom, na ktory sa ale podla mna neoplati prestupovat, lebo to nie je az tak daleko, aby sa mi oplatilo cakat. Tak si hovorim, ze radsej poslem autobus do skutocneho ciela ludi, nez aby sa siel otacat na Micinsku, kde povezie vzduch.
mám taký tichý dojem, že sólo Karosa a podobne veľký bus by mal asi mierny problém prejsť po uvedenej trase, najmä z nám.Štefana Moyzesa späť na námestie Slobody vzhľadom na množstvo parkujúcich áut. A tebe sa nepáči, že by šla iba po Mičinskú?
co keby ta 26 isla do solo a z Partizanskej pokracovala na -ZST-Namestie Slobody-Skuteckeho-Namestie S. Moyzesa?
Ked do mesta mozu ist auta, preco by tam nemohla byt standartna MHD?
aj to je možnosť, ale ako by to bolo s prestupmi, čo boli na námestí Slobody??? Ale všetko sa dá vyriešiť. Osobne mi pripadá rozumnejšie Mičinská, však kedysi som tam chodil aj ja na bus a bolo to bližšie ako na námestie sa trepať
Inak nezvazuje DPMBB ponuknut nieco ako vypis jazd absolvovanych v urcitom obdobi s CK? Mne by sa to celkom hodilo pre ucely inventury po mojich tripoch v BB ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petik