Reply on: zabudnuty #32465:
Ja akosi stále nechápem takýmto praktikám. A prečo by sa mala "pokutovať" preprava bicyklov na krátke vzdialenosti. Napr. uvediem príklad, chcem urobiť túru Lopej - Kelemenov tunel - Chata na Hrbe - Ľubietová - Slovenská Ľupča - BB. Do Lopeja si odveziem bike vo vlaku (lebo keby som mal ísť ešte aj do Lopeja z BB na bike, už by to bolo dosť veľa). Vzdialenosť BB-Lopej hodnotím ako krátku, no napriek tomu si myslím, že existuje pádny dôvod na prepravu bicykla (a to bez platenia nehoráznych príplatkov). Ale dobre, nech je tak ako je...Ale s prepravou lyží ma poriadne nazlostili. Ja som študent, platím si 1/2 cestovné, čiže za lyže zaplatím dokonca viac ako za seba. Ak vezmem do úvahy, že na bežky chodím takmer každý víkend počas celej sezóny, je to celkom pekná suma navyše. Ja sa pýtam, čo je cieľom takéhoto opatrenia? Ľudia sa vykašlú na služby verejnej dopravy, sadnú do "autíčka" a žiaden problém.. A parkovisko bude prepchaté osobnými autami a možno tak nejaký poloprázdny autobus (o ktorý bol kedysi enormný záujem). Pýtam sa, toto je cieľom??? Prečo namiesto vydierania cestujúcich, ktorí majú záujem využiť služby verejnej dopravy, nie sú radšej priadné posilové spoje, aby sme sa vyhli pravidelnej tlačenici a skvalitnili poskytované služby. A keď som už pri tejto téme, prešlo už 10 rokov a stále neviem, prečo bol v 2. polovici 90-tych rokov zrušený spoj na Tajovskú chatu, keď to bol jeden z najvyťaženejších prímestských spojov v regióne počas hlavnej sezóny.
.
Danny
Ale nemyslis si, ze je bezpecnejsie sa radsej zviest vlakom, ked:
-je uz tma, vecer a nemam bohvieake "blikatko" , teda silne osvetlenie, na nasich deravych cestach a nekvalitnej krajnici
-alebo v spojeni s dakym frtanom?