Takže aby som to zhrnul. V smere Pieninská - Námestie slobody sa posilňuje linka č. 23. Pre názornosť jej odchody z Pieninskej:
5: 25x, 45c
6: 25x, 45c
7: 25x, 45c
8: 25x, 45c
13: 35x, 55c
14: 35x, 55c
15: 35x, 55c
16: 35x, 55c
17: 35x
Dávam do pozornosti, že L23 už nebude jazdiť na "Parkovisko Mičinská" ale do "Majer, Paneláreň". Keďže pri spojoch nie je uvedené žiadne bližšie vysvetlenie, predpokladám, že všetky spoje budú jazdiť až do Majera. Za pozornosť stojí, že L23 začne popoludňajšiu špičku už skôr (teraz to bolo až o 14:38, keďže doposiaľ jazdilo vozidlo prejazdovo na L26).
Či sa posilňuje niečo aj na trase Sásová - Tajovského mi nie je nateraz jasné, pretože neboli ešte všade vymenené CP. Keď už nič, aspoň by sa mohol zaviesť nový spoj 7:23c zo Starohorskej, otoč. Toto sa plánovalo už od 1.10.2006, avšak nedošlo k realizácii (namiesto toho sa spravil nový posilový spoj na L80).
5: 25x, 45c
6: 25x, 45c
7: 25x, 45c
8: 25x, 45c
13: 35x, 55c
14: 35x, 55c
15: 35x, 55c
16: 35x, 55c
17: 35x
Dávam do pozornosti, že L23 už nebude jazdiť na "Parkovisko Mičinská" ale do "Majer, Paneláreň". Keďže pri spojoch nie je uvedené žiadne bližšie vysvetlenie, predpokladám, že všetky spoje budú jazdiť až do Majera. Za pozornosť stojí, že L23 začne popoludňajšiu špičku už skôr (teraz to bolo až o 14:38, keďže doposiaľ jazdilo vozidlo prejazdovo na L26).
Či sa posilňuje niečo aj na trase Sásová - Tajovského mi nie je nateraz jasné, pretože neboli ešte všade vymenené CP. Keď už nič, aspoň by sa mohol zaviesť nový spoj 7:23c zo Starohorskej, otoč. Toto sa plánovalo už od 1.10.2006, avšak nedošlo k realizácii (namiesto toho sa spravil nový posilový spoj na L80).
lostrail
Niekto tu spominal myslienku peticie. Balkonci zmluvu este nedostali, aj ked je to uz takmer iste.
Ved nech len zrusia kyvadla od septembra, na zastavku sa 2.9. postavit s tlacivami a neverim, ze by sa nenaslo par stoviek podpisov. Pravdaze treba do textu jasne napisat, ake zakony boli porusene zo strany SAD ZV a ktore body zmluvy vo verejnom zaujme.
Ked mesto nebude mat zaujem, existuju miesta, ktore su vyssie. MDPT, Brusel... Ved na druhu stranu, ak mam porovnat utrpenie do roku 2018 s podanim zaloby na europsky sud, tak je to zhruba 1:1. Ak by bol pomer aj iny, urcite by bolo co do zloby prve cislo vyssie. Lenze to moze urobit iba vymenene vedenie spravnych organov. To, co tam sedi teraz dochadza z balkona a je to vidiet na vsetkom, co sa v meste deje. Zanedbane cesty, stavebne prace na nich trvaju mesiace, uzavery, cesta otvorena, ked este nie je dokoncena, nefunkcna doprava s vynimkou tych, ktori maju svoje vlastne prostriedky...jednoducho absolutny nezaujem, dokonca niekedy mi to pripada tak, ako by si fakt niekto potreboval mindrak poliecit.
Pritom nebolo by tazke vybudovat prestupny (mozno aj casovy) system, s centralnymi terminalmi na Namesti Slobody ana Narodnej (neviem, co tam stale vrtaju, ale ked uz navrtali, mohli by urobit podchod). Namestie slobody je dobrou vstupnou branou na stanice ako aj k starej nemocnici a na Partizansku cestu. Na Narodnej je zas Opera, centrum, mala vlakova stanica. Mensie prestupisko by mohlo byt pri Slovenke, Tajovskeho - THK (kruhac), v sasovej na krizovatke Dumbierska (pravdaze by to chcelo diametralne odlisne riesenie tejto krizovatky, idealne mimourovnove, s podchodmi) - podobne mensie prestupisko na Rudohorskej pred obchodnou pasazou.Ak to niekoho zaujima, mozem sa pokusit navrhnut nejake trasovanie liniek.
Osobne som rozhodne daleko viac nakloneny prestupnemu systemu s hustymi intervalmi a kratkymi linkami, ako vyhliadkovej vozbe typu L26, pretoze na Namesti Slobody by sa dalo lahko prestupit (konecne by bolo vhodne aj tam zrusit prechody pre chodcov a vybudovat podchody, co by znamenalo rychlejsiu a bezpecnejsiu dopravu).
Vsimol som si, ze niektori zadubeni ludia sa zvyknu stazovat na to, ze musia prestupovat, ale existuju aj ludia, byvajuci v takej Dubravke (sidlisko v BA), ktori dochadzaju do Metra v Ivanke Pri Dunaji (dedina na uplne opacnom konci BA) a po asi hodinovej jazde elektrickou este prestupit na vlak, pripadne primestsky bus. Ak nahodou elektricka nejde (vikendy a podobne, Metro to nezaujima), potom prestupuju aj na viackrat. Ale vzdy lepsie, ako trasovat jeden bus skrz cele mesto.
No, ale ked citam o tomto vraj meste, ktore uz davno predbehlo Kocurkovo o peknych par konskych dlzok a este je na to aj hrde a potom, ako som videl konecne samotneho Andera, je mi jasne, ze vsetci budeme slintat a tesit sa na novy obchvat, ako datum kupy vlastneho tatosa, aj ked to bude znamenat este peknych par rokov.