Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #31908:

1. To nie je pravda. Spravidla linky vedu do centra a tam su ukoncene na niektorom z vacsich prestupnych uzlov. Aj ked vynimky su.
2. Suhlasim.
Reply on: wizard112 #31923:
No dobre dobre! ? Viem čo som napísal, ale tak musíš pochopiť, že pre niektorých je to aj výhodné a pre niektorých zasa nie... Niektorí zasa súhlasia, iní nie! ? Ja som za to, aby sa linka 26 zachovala, ale tak mne by úplne stačilo po Námestie Slobody! Hm, ale tak myslím, že zasa by sa to ako hovoríš v rozumnej MHD dalo skombinovať aby 26-tka chodila tak ako chodí a na druhej strane aby boli využité aj trolejbusy! ? Myslím, že by sa to dalo, ale pre niekoho je to asi nadľudské premýšľať o tom... A áno, má tých zachádzok dosť, najviac ma štve tá ŽS, tú by mohli vynechať, ale tak iná možnosť ako sa dostať cez P. cestu do Sásovej nieje... ? Okrem tej ŽS samozrejme... Tú by som dal preč... Ale tak ja s tým nič nespravím a ako som vravel, niekto je za L26 iný proti... Ja som ten čo je za a mala by sa zachovať, aj keď mnohí v tom vidia negatívum... Ale čo SAD ZV chcelo to aj má... Možno raz pouvažujú ako to zakombinovať aby to nebránilo trolejbusom a vyhoveli by všetkým stranám, aj keď veľa krát to asi nejde... ?
Reply on: wizard112 #31924:
Akceptujem a dokonca si všímam čo píšete, vy zbehlejší, ale tak vieš... ?
Reply on: quark1408 #31922:
Kľudne diskutuj, len akceptuj argumenty.
To, čo ste tu včera večer niektorí popísali, to ste mysleli seriózne alebo ironicky? ?

Vyberám naj perly:
"Neboooj, linku 26 nebudú rušiť... Mám to potvrdené! Neobávaj sa..." - To je už len super správa.
"najlepšie je to tak...že nosná linka krížom a doplnkové linky do centra po jej trase na hustý interval v smere do centra a prípadná možnosť odviezť sa priamo..." - No podľa mňa viac ľudí cestuje na ťahu okraj mesta (sídliská) - centrum a nie z jedného okraja na druhý. Takže skôr nosná linka ukončená v centre a doplnková by mala byť priama. Teraz mám na mysli hlavne ťah Radvaň - Nám. slobody - Sásová.
"Hm, pokiaľ ja zasa viem, tak cieľom bolo obmedziť prestupovanie a preto vznikli tie dlhé linky... Aj keď na linke 26 mohli zachovať tú zachádzku k cementárni..." - Prestupovanie sa tu obmedzuje jedným dopravcom preto, lebo niekto nie je schopný vytvoriť tarifu, ktorá by prestupovanie nepotrestala. Ľudia sa búria proti prestupu najmä z toho, že sa boja, že sa im cestovanie predraží, poprípade, že budú dlho čakať. Ale toto sa v civilizovaných prevádzkách MHD dá eliminovať, aj v civilovanej časti bystrickej MHD už prestup nie je problém. A s tou zachádzkou k cementárni si ma dorazil, to neverím, že si myslel vážne. Zdá sa ti, že tých zachádzok, obchádzok má L26 málo? ?

Viac sa mi vyberať nechce, ale našlo by sa... ? ?

Asi ste nevideli MHD v civilizovanom meste, vidieť to. Tvrdite, že základ je neprestupovať, čo potom generuje len viac a viac liniek, čo má za následok slabší a slabší interval, až nám vznikne to, čo tu máme. Síce už sa bez prestupu dostanem hádam všade, no že mám takú možnosť raz za 30 minút pomaly v špičke, ďakujem, neprosím. Nehovoriac o tom, že je prolém tieto úžasné linky skoordinovať, aby napr. z Nám. slobody (kde nastupuje kvantum ľudí na smer Sásová, určite viac ako z Tulskej alebo Kremničky) nešli v súbehu, čiže sa bežne stane, že z tohto bodu ide v špičke autobus raz a 20 minút, ale keď ide tak to stojí za to, naraz aj tri spoje troch liniek, aby ďalších 15 minút nešlo nič. No a viete mi vy zástancovia "bezprestupového odvšadiaľ všade raz za deň systému" povedať, že keď je taký geniálny, prečo počet cestujúcich je taký, aký je? ❗
Reply on: PIT #31921:
Možno si v tejto oblasti zbehlejší, ale to nám nebráni slobodne si vyjadriť svoj názor a veci ako vnímame my... ? Chápem ako to vnímaš, ale cháp aj ty nás, pretože diskusné forum je možno aj na to aby sa ktokoľvek vyjadril čo si o danej téme myslí... ? Ale samozrejme, nebudem sa škriepiť s niekym, kto má väčšie skúsenosti, ja len chcem povedať, že aj ostatní môžu povedať čo si myslia! ?
Reply on: lubinko #31898:
Páni, vy absolútne nemáte potuchy, prečo ktorý spoj chodí ako vyťažený a ako vyťažený vôbec chodí (napr. skutočnosť, že po Partizánskej ceste ide relatívne naplnený spoj L26 neznamená, že zásadným prepravným vzťahom je práve samotná Partizánska cesta, ale skrátka L26 je ejdiné spojenie z Tatranskej a keďže alternatíva nie je, tak sa ide L26 cez Partizánsku), vymýšľate si linky len aby boli, na všetko sa pozeráte izolovane bez širsích súvislostí (aj napr. čo sa týka technologických a ekonomických skutočností) a hlavne vymýšľate linky odvšadiaľ všade s čo možno najmenšími intervalmi, ale nikdy sa nezamýšľate nad reálnou vyťaženosťou, súbehmi s inými linkami, či dopravnými systémami a pod. Keby ste aspoň boli schopní si vkľude poriadne prečítať, čo vám ostatní (tí podstatne viac znalí) napíšu, či dokonca s argumentami vysvetlia, zamyslieť sa nad tým a potom vynášať nejaké závery, pri ktorých je však opäť nevyhnutné potláčať svoje pocity, sny, či ego, ktoré potláča logiku a základy dopravnej teórie. Je preto trochu iróniou, keď práve svoje konanie pomenuješ ako choré i keď s tou globálnosťou máš samozrejme pravdu.

Neviem, prečo píšeš o nejakom pozeraní cez okuliare DPMBB a hlavne vzťah k tvojim pamätiam. Ja sa zase pamätám na niekoho, kto za pomoci klamstiev, nezákonných rozhodnutí a využívania neschopnosti (resp. úmyselného konania zástupcov mesta v jeho výslovný prospech) likviduje všetky snahy o zabezpečenie kvalitnej verejnej služby. V každom prípade zoznam pozitívnych vecí dosiahnutých zo strany DPMBB a to navyše pri extrémnych problémoch vznikajúcich z nezákonných rozhodnutí samosasprávujúcich orgánov a svojho vlastníka, by bol podstatne dlhší. Stále si je súčasne potrebné uvedomiť, že by mohol byť doplnený aj o ďalšie skutočnosti, keby DPMBB mohol robiť dopravnú politiku prostredníctvom opatrení zavádzaných v celej sieti. Lenže tu sa narazí na skutočnosť, že pre ZloÚ je podtsatnejší prospech súkromnej firmy ako verejného záujmu.
alebo keby si DPMBB zaobstaral zo 10 -15 duobusov na linky do Sásovej alebo by sa podarilo získať chechtáky od EU na celkovu obnovu vozového parku a dobudovanie siete v dohladnej dobe ? ale to už asi čítam moc sci-fi literatúry z iných miest xixixi
29 s 12 min.intervalom som myslel len ako skrátenú formu 26 ktorá by mala max v špičke 30 a v sedle 60 min .interval aby boli od nám .Slobody využívané trolíky linky 6 smer Tulská ?
Sorry, nevšimol som že 29 by mala ísť cez P. cestu! ?
Reply on: BB3411 #31912:
Ako vidím, tak tu budeme mať nové linky! ? k tej L26, tá chodí v intervale 20 minút v špičke, tak je to zatiaľ ok! ? Aj keď neviem načo by bolo L29 ? Skôr niečo poslať na P.Cestu! ?
Reply on: BB3411 #31911:
noo hlavne aby mal číslo linky také kde končí....a jasne označený smer...lebo ak uvidím niekde pri kucbelovi L3 smer nemocnica...tak mi dojde ze to nejde na stanicu...
Re #31912 BB3411: takéto dačo som myslel...a na L21+22+23 aj 8-10 minútový by nebol odveci...a na L26+29 by stačil aj 15-20...ale to len tak pomimo...
a kua,nevšimol som si dík za upozornenie ale úvahu som mal dobrú
xixi ale v autobusoch nemôžeme radiť nalepšej SAD v galaxii,to by asi nerozchodili keby niekto vymyslel niečo lepšie ako oni,,,,,,,,česť Balkánu,,,,,,,,
Reply on: BB3411 #31911:
kua chuapi! NAJSKôR PREŠTUDOVAŤ, POTOM SA VYJADROVAŤ

http://dpmbb.eu/navrhy_cp/dpmbb_003_080901.pdf

akú vyhliadkovú trasu po fončorde? Spoje číslo 31 a 35 (Tulská - RN) sú párové k spojom 20 a 24 (RN - Tulská)
Dlhé linky ako je 21,22 ,26 ano ale s max 30-60 min intervalom,naproti tomu potom ale posilniť 23 aby mala aspoň 12 min interval v špičke a novú linku 29 Tatranská,Partizánska,nám.Slobody,AS,Žel.stanica s tiež min 12 min intervalom v špičke
tie spoje linky

3 cez Tulskú sú geniálne,ale riešil by som to trochu inak,Radvančania tiež nemusia mať vyhliadkovú jazdu ráno po Fončorde.Najlepšie by bolo vytvoriť novú linku napr:
8- NFDR,THK,Internátna,Tulská,Moskovská,THK,NFDR
ktorá by išla na preklad s 3 z Kyjevského námestia tak aby tvorili spolu v rannej špičke cca 8 min interval z Kyjevského smer NFDR
Tak isto by som riešil novou linkou dojazdy 6 do vozovne a naopak napr:
9-Žel.stanica,nám Slobody,Úsvit,Internátna Tulská, Moskovská,Poľná,Podháj,Vozovňa
je to jasné prehľadné a šofér nemusí počas jazdy prehadzovať čísla a aj ľudia budú mať jasno,je to tak aj v iných mestách,hlavne v Čechách
Reply on: N/A #31908:
Ten 7:34 zo sládkovičky prichádza hore na taják ako posledný spoj pre školákov. Ten druhý spoj z Tulskej prichádza na taják ešte dokonca o 4 minúty skôr. Naozaj, spoj s odchodom zo sládkovičky o 7:34 je posledný využiteľný pre školákov. A to mi verte, že bude prichádzať aspoň s 3 až 5-minútovým meškaním na Tajovského. A potom nasledujúca 19-minútová "diera" ma už vôbec netrápi, lebo s ktorýmkoľvek neskorším spojom už môžu chodiť tak maximálne iba pacienti do rooseveltky.
Reply on: 810zssk #31905:
Hm, pokiaľ ja zasa viem, tak cieľom bolo obmedziť prestupovanie a preto vznikli tie dlhé linky... Aj keď na linke 26 mohli zachovať tú zachádzku k cementárni... Ale tu nejde len o túto linku, v podstate sa vyjadril Sasovcan...
Reply on: 810zssk #31905:
aj do prestupných uzlov...najlepšie je to tak...že nosná linka krížom a doplnkové linky do centra po jej trase na hustý interval v smere do centra a prípadná možnosť odviezť sa priamo...
Re #31906 810zssk: v prvom rade bol nezmysel nedostavanie celej t-busovej siete aj do sasovej...

k tej L3 z fončordy...je to dobrý nápad najmä pre študentov z fončordy ktorí sa, ako JJ spomínal, veľakrát nedostali do svojho vytúženého spoja...+ mohol však ísť aj spoj ktorý byišiel z radvane a na SOU by prišiel zarovno s jedným zo spojov z fončordy...aby tam nebolo tých 19 minút...to je podľa mňa dosť...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.