Vzhladom k slovenskej realite by som vetu ukoncil "...pretoze tam je maslo."
ZSSK: "my tu nie sme kvoli cestujucim, my mame dolezitejsie ulohy" (autenticky citat zamestnanca ZSSK pri pokuse kupit si listok v jednej nemenovanej zst.
ZSSK predsa nemôže znížiť cestovné, lebo predsa to je stratová činnosť a viac cestujúcich=väčšia strata a stratové činnosti sú v kapitalizme neprípustné:-). Žiadni cestujúci=žiadna strata. Žiadni cestujúci=žiadna ZSSK a bude pokoj (ND už bude v súkromných rúčkach).:-)
re #3116, kami:
zssk sa k 20sk vratit nemoze, ved ako by sa aj mohli? co keby to cestujuci zneuzili a zacali cestovat vlakom??! potom by bolo treba pridat cele 3 pary vlakov, 2 zrychlene: bb-bbmesto-radvan-vlkanova-sliac-zvmesto-zvos a 1 par zastavkovych! a to uz nemaju sudruhovia cim vozit, pretoze okuliarnik (754) vela zerie, somarik (811) je pomaly a hydro***** (850, resp.851) uz stihli zosrotovat v hricove. spagat elektrovodny pätadvacattisicowy este dlho nebude a ked bude, tak uz aj laminatky (240) pojdu do hricova, aby sa odobrali do vecnych lovist ako zastarale a nepersektivne hnacie vozidlo nesiemensoidnej (a preto zastaralej) koncepcie... kto chce, hlada sposoby, kto nechce, hlada dovody...
*****y modrogumne maju radsej tie dovody, ale aby ma neobvinili zo zavadzania, tak ta prosim, sprav si svoj vlastny nazor sam.
re #3418, cestovne pre dochodcov:
velmi mudro! aspon sa stare neplatiace bosorky nebudu z nedostatku inej cinnosti prevazat z jedneho konca mesta na druhy a opacne, pretoze tam je maslo o 10h lacnejsie.
V Trnave, ci Trencine budu v MHD platit dochodcovia plne cestovne, nad 70 rokov polovicne. Neviem ci uz Bystrica rozhodla, ale asi to nebude take drasticke. Predpokladam len znizenie zlavy.
S tabuľou NÁHRADNÝ SPOJ momentálne premáva 1518, takže neviem, ako veľmi trvalý jav to je, tak som to nechal zatiaľ tak. A dokonca 1005 už stihla prebehnúť na druhé poradie L2.
LUK
Re #3127 Dispecer: Šak vytrim:-).