Ja zase vrele dúfam, že sa v Prahe žiadne dvojkĺbové autobusy neobjavia. V meste, ktoré má vybudovanú a rozvíjajúcu sa električkovú sieť, by som dvojkĺbový autobus pokladal v 99% prípadov za zhovädilosť. Ak mám taký dopyt po kapacite, že ho už nemôžem riešiť skrátením intervalov, tak to je na výstavbu električky (samozrejme s drobnými výnimkami typu Strahov, kde tú električku asi nevytiahnem ? ) a nie na dvojklobásy.
Nasadenie dvojkĺbových busov nedávno spomínaných v #28289 #28287 #28291 asi nájde už čoskoro zmyselné uplatnenie v Prahe, kde mienia na najvyťaženejších dopravných ťahoch zriadiť tzv. metrobusové linky ako doplnok metra a električkovej siete.
e #28537 Ali B. No však dobre, dávnejšie sme sa o tom bavili a zrejme som sa pomýlil. ? Však ani ja nefotím ako píšeš, že hodinu stáť na stanici. Ja sa snažím tiež fotiť na rôznych miestach. A zo žst. mám hádam najmenej fotiek, tam fotím zriedka. Onedlho uvidíš. ?
A keď sme už pri tom: Pošli mi na e-mail, kde ti to mám poslať. Bonus k zlínskemu papagájovi (ak chceš): Červenobiela Vrakosa B741 na starohorskej. (samozrejme foto) ?
Reagujúc na Vašu odpoveď na môj posledný príspevok, mám za to, že mesto ako kontrolný orgán vychádzajúc zo zákona o cestnej doprave má možnosť (tak ako v predchádzajúcom období) kontrolovať výkony MHD, nakoľko nasadzovanie prímestských vozidiel odporuje základným ustanoveniam o dostatočnej prevádzkovej základni dopravcu.
Konkrétne Vám však na základe požiadaviek mesta uvádzam: od 01.01.2006 nie je na zastávke Námestie slobody uvedené na označníku, ktoré linky MHD na zastávke stoja.
Na zastávke Rudohorská I je v smere na Magurskú nesprávne vylepený CP linky 26, ktorá tadiaľ vôbec nepremáva.
Dopravca SAD Zvolen porušuje vlastný prepravný poriadok, nakoľko vozidlá uspôsobené na hlásenie zastávok toto hlásenie nevykonávajú.
Na zastávkach bývalej autobusovej linky č. 9 sú na označníkoch uvedené zavádzajúco čísla tejto linky, ktorá už v rámci MHD neexistuje.
Uvedené fakty sú kedykoľvek zistitelné aj pri bežnej ohliadke, takže Vám dávam do pozornosti tieto skutočnosti a žiadam urýchlenú nápravu.
Zároveň Vás upozorňujem, že v prípade nečinnosti je daná možnosť domáhať sa žalobou na súde ochrany pred takýmto nekonaním správneho orgánu na úseku MHD - teda Mesta Banská Bystrica.
JUDr. Kováč
>>> ODPOVEĎ:
Dopravca SAD Zvolen a.s. bol na Vami uvedené nedostatky upozornený s uložením odstrániť ich.
MsÚ Banská Bystrica
PS: Žeby skutočne aj niečo urobia? Mesto si asi myslí, že bdue len preposielať odkazy druhých ?
Fakt naozaj.., to ako si si dovolila chlapovi takto, ha..? ? ?
Ja som mu slubil pivo za fotky vrakobusov, len teraz neviem ako dodržať sľub? Asi najbližšie stretnutie urobíme niekde v cukrárni.. ?
e #28446 brefos - síce oneskorene (teraz som bol týždeň preč) ale zareagujem na tvoj príspevok ohľadom fotenia a pridávania fotiek.
Fotím priebežne a na web ich pridávam ako uznám za vhodné. Nikdy som netvrdil, že som niečo pridal v júni a zverejnilo sa to v novembri... Ak chcem naplniť nejaký update, snažím sa dodržať hlavne pestrosť záberov (rôzne netypické miesta, rôzne počasie a svetelné podmienky) a to nejaký čas (hlavne ak máš zamestnanie) aj trvá. Postaviť sa pred žst a hodinu fotiť každý trolejbus čo tam príde dokáže každý.
A pre tvoju info - napríklad fotky z 31.12.2007 som pridával na web okolo 10.2.2008.
Možno že to tak aj jazdí. Inak tá linka BR-BA je tam nahodená už dlhšie, taktiež aj BR-Praha-Plzeň. Ale ešte tam chýba k tej kompletnosti aj cenník linky BR-Plzeň, nieje tam nič.
Bože môj, už to začína byť trápne s tými 40 novými autobusmi. Kde sú? Prečo do Sásovej chodia 20 ročné prímestské kĺbové autobusy? A stále dokola, že celé toto divadlo je len kvôli Kremničke a Rakytovciam. Už by mohli prísť aj s niečím lepším...
Re #28515 brefos: Zaujímavé, že o pár desiatok kilometrov dokáže SAD ZV jazdiť za 5 a 3Sk bez dotácie. ?
Len pre úplnosť, nahodená je už aj diaľková linka BR-BA, takže je to kompletné. Už bol najvyšší čas..
Inak k tej 603457 neviem prečo sú zrejme prehodené zastávky "Banská Bystrica, AS" a "Rooseveltova nemocnica". Táto chyba tam je už dosť dlho, ešte za čias Diaga a SAD ZV si to zrejme nevšimla.
Presne 31 a žiadnych 40 (rátam aj ZV-367BI). SAD ZV totiž od samého začiatku počíta k tejto tridsiatke aj ďalších 10 ks C954E, ktoré sa v tom čase kupovali. Lenže tieto vozy tu jazdili len prvý týždeň (od 2.1.2006 do 8.1.2006) aj to bez ŠPZ a so sedadlami v igelite. Sú to prímestské vozy a viac už v MHD BB nejazdili. Ale niekto je tak "nízky", že to za celé tie 2 roky nedokáže pochopiť a neustále hlása tieto blbosti do médií. Dobre... Mám nápad. Keď je pán P. taký macher, tak nech vymenuje ŠPZ-ky. To by sa hneď dostal do úzkych...
Ali B.
Fotím priebežne a na web ich pridávam ako uznám za vhodné. Nikdy som netvrdil, že som niečo pridal v júni a zverejnilo sa to v novembri... Ak chcem naplniť nejaký update, snažím sa dodržať hlavne pestrosť záberov (rôzne netypické miesta, rôzne počasie a svetelné podmienky) a to nejaký čas (hlavne ak máš zamestnanie) aj trvá. Postaviť sa pred žst a hodinu fotiť každý trolejbus čo tam príde dokáže každý.
A pre tvoju info - napríklad fotky z 31.12.2007 som pridával na web okolo 10.2.2008.