Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Flying #28333:
Síce ma všetci poznajú, tak to sem nakopírujeme ešte raz: Igor Jeřábek, 43 r., produktový a značkový manažér.
Reply on: S499.1023 #28344:
Ak ho neupratujes = bordel = staznosti = ubytok cestujucich = no many. Ak ho drhnes (s nadsazkou) 5x z den = viac upratovacov = vyssie naklady = no many. Rozumny kompromis. ?
Reply on: Robo #28343:
Viem naco narazas, ale spytaj sa, kolko napr. v Presove ide dotacia.. A ked mas ludi naucenych a to ide. V BB si ich najma mesto bb z hd vyhnalo samo, min 2 roky potrva kym aspon cast dostaneme nazad. a nielen mesto. napr aj sad bb so svojimi povinnymi prestupmi z busu na trolej na nam sl. Vies o tom ze prvy plan dpmbb bol zaviest to znova?
Reply on: Flying #28315:
Ak pôjdeš špinavým vlakom, budeš sa sťažovať na Zločineckú spoločnosť alebo na upratovaciu firmu, ktorá pre nich upratuje? Ja sa zásadne sťažujem na toho, komu za poskytovanú službu platím.
Reply on: Flying #28341:
pocuvaj, vystrcil si uz niekedy nohu za hranice mesta, resp. zvolenskeho samospravneho kraja? ?
Reply on: Pito68 #28334:
Povedz mi: nie su rakytovcania spokojni s 21, a v poslednej dobe aj s linkou X3? To predlzenie o cca 2km az tak vela nestoji. Len vacsine semprispievajucich co sa vyznaju do problematiky ako hus do piva to prekaza..
Reply on: adrive #28340:
Iste. Vysvetli mi ale preco potom mesto BB, zadrziava uz rok zmeny cestovnych poriadkov sadzv. (viem o tom svoje a Tvoje poziadanie to sem vylozim). K zmenam ktore sa doteraz u sadzv udiali: Tolkokritizovana klbovka do Rakytoviec: bolo to najlepsie riesenie v danej dobe - rakytovcania sa chceli dostat pred vub: co urobis? predlzis tam 2? bez rozbitia intervalov to nepojde ( pri ich tvorbe musis vychadzat aj z poctu vozidiel, optimalneho casu manipulacie, obed pauz, bezp. prestavok (ich pripadneho vykrytia inym busom - tomu musis zabezpecit dalsie spoje - nemozes poslat bus a vodica za cely den na 1-2 spoje) musis dodrzat dobu jazdy, FPC vodica atd.= nakladovost. vytvorit specialnu novu linku? Nema dost cestujucich = nakladovost. Napada ta nieco ine? riesenie: niektore spoje linky 22 pustis sladkovicovou (ziskas jazdny cas ktory vyuzijes na jazdu do rakytoviec aj s tym negativom ze tam ide klbovka) To iste plati pri 26: bola poziadavka na spojenie sasovej zo ŽS, tak ho maju, aj ked podla mna 20 staci. ale velmi zhruba, pretoze nevykryva ani hornu cast sasovej, ani tatransku, mohla by sa potiahnut z pieninskej ale to by bez rozbitia jazdnej doby (intervalov, prestavok atd neslo). Co vlastne kritizujete na sad zv vsetcia.? Prekaza vam to ze tu nemate super linky so super intervalmi ale bud za cenu listka 25 alebo za 3x dotaciu? (cisielka su z brucha, nieze sa dakto toho chytite...)
Reply on: Flying #28338:
vysvetli pojem dnešná cena. 14/13 Sk? Ak áno, tak táto cena je tu viac ako 2 roky a mám pocit, že cestujúcich ubúda práve kvôli malému počtu spojov, neoptimálnym trasám, hroznej kultúre cestovania ... atď...
Reply on: Pito68 #28334:
Pito, si moj clovek.
Reply on: snopko #28327:
Ano, v tom mate pravdu. Mate smolu ze vase pracovne zaradenie je naraznik medzi napr. mestom a dozornou radou a vodicmi a cestujucimi na strane druhej. Aspon zhruba spravne som to napisal? Na vacsine prispievatelov tohto fora ma s.. ich jednostranny pohlad na problem, nezaujima ich nakladovost ich volovin co vymyslaju, kolko bude stat to aby bola kvalitna zostava vodicov(taki co budu vyrabat co najmenej pruserov(velmi dobre viete co vas stoja)), kolko vyrabaju ciciaky stratu (nefandim im az na ten na terasu - ma ake take opodstatnenie) atd.. Vsetko toto sa odrazi v nakladovosti a ta skor ci neskor v cene listka alebo narokovosti na dotacie.. Ak v cene listka HD strati dalsich cestujucich, ak v dotacich tak budeme mat napr. zase viacej ulic rozbitych. Doprava musi byt ROZUMNY KOMPROMIS medzi kvalitou a cenou. Neverim ze by DPMBB znamenal najmä z dlhodobeho hladiska nejake zlepsenie oproti sadzv. PS: Som rad ze toto mozem konecne napisat niekomu co dopravy v bb VIDI(a urcite viac ako ja). PS2: For all: Moj nazor je ze vsetko co robi dpmbb oproti sad zv momentalne naviac, je ovela viac nakladove a z dlhodobeho hladiska neperspektivne. A stale si stojim za tam ze najskor treba nizsou cenou (alebo aspon dlhodobym udrzanim terajsej) ziskat cestujucich a az potom spekulovat nad trasovanim, rozsirovanim, atd.
Reply on: Flying #28331:
Skutočnosť, že ty nie si schopný stráviť viac, ako holú vetu, je tvoj problém. KAMI ANKETA: Kto ma trpezlivost precitat CO I LEN CAST Flyingovych prispevkov, na ktoromkolvek fore.
Radoslav Komár
28 rokov
pekar
Michal Slančík, 23 rokov
šéfredaktor, helpdesk a programátor na voľnej nohe
Reply on: Flying #28328:
Citavam to tu. Poviem ti niekedy je to hrozne. Pred SadZv vela veci nevadilo, teraz vadi. Hlavne pre ten Zvolen. Miesto toho aby sa hladali riesenia, iba sa obe strany osocuju a robia prieky. Porobili sa kvalitne zmluvy a som zvedavy o kolko milionov bude BB lahsia o par rokov. Ved coze politici sa zmenia a Bystricania zas raz budu platit.
Reply on: Flying #28329:
Samozrejme plati aj pre ostatnych. ?
Reply on: adrive #28330:
Fajn, cakame Bystricana a vsetkych ostatnych. ?
Reply on: PIT #28325:
Hlavne tie tvoje siahodlhe duchaplnosti. KAMI ANKETA: Kto ma trpezlivost precitat CELE Pitove prispevky, ci uz tu alebo na fore mestaBB.
Reply on: Flying #28329:
nemám problém, Miloslav Kmeť, SAŽP, programátor 😉
Reply on: PIT #28325:
Zverejnis sa? Plati to aj pre Bystricana a Adriveho. Myslim ze je nacase sa zacat podpisovat aj pod prispevky na forum mestabb MENOM A PRIEZVISKOM. Hambite sa? Ste zbabeli?
Reply on: Pito68 #28324:
Cau Palino, vidim ze to tu citavas. Zijem aj tak ako tu vidis ked ta budem vidiet tak ti zase zakyvam. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.