Pokiaľ by bol mesačník použiteľný na všetkých linkách MHD v BB v cene v akej je, nevidím dôvod na znižovanie cestovného...
Ja som tak isto rád, že SAD ZV sa bude musieť prestať správať ako neohroziteľný najlepší intergalaktický dopravca a som rád, že skúsi svoje praktiky na vlastnej koži. Lenže rovnaké otázky, aké sa kládli v súvislosti so SAD ZV sa teraz môžu klásť v súvislosti s DPM BB. A je jasné, kto to ľuďom "lepšie vysvetlí"...
Na tom linku čo sem pastol expressbb je napisané v nadpise správy, že "KYVADLOVÁ DOPRAVA Z CENTRA MESTA DO SÁSOVEJ A SPäŤ", takže minimálne jedna otázka je zodpovedaná. Osobne si myslím, že to bolo jasné i bez toho nadpisu. Jednosmerná kyvadlovka by nemala žiadny význam.
Myslím si, že je samozrejmé, že z reklamného letáku nie je jasných veľa vecí. Takýto leták má len vzbudiť pozornosť a všetky ostatné informácie si občan zistí na príslušných miestach (predajne, priamo vo vozovni, u šoféra). Ak to tak nie je, to je už o inom. Ale leták sám o sebe nemá vysokú informačnú hodnotu, informuje len o tom, že niečo také vôbec existuje. Podrobne informuje len leták pri liekoch a podobne.
Osobne ma tiež zaujíma charakter tejto linky, lebo ak to nie je platná MHD linka, tak by nemala byť označená číslom linky. Zároveň je jasné, že ako nedotovaná linka môže jazdiť za znížené cestovné, keďže vzhľadom na vysoký dopyt bude stále dostatočne finančne pokrytá. Ale ak je to pre zmenu MHD linka, prečo má potom iné cestovné? A kde sú CP a podobne?
Akože nič v zlom DPMBB, ale na Vašom webe ste mali mať dopredu nahodené čo najširšie informácie. Veď by stačilo nastaviť len dátum publikovania do budúcnosti, aby sa to zjavilo až dnes o ôsmej ráno, takže by ste sa nemuseli báť vyzradenia informácii.
Osobne by som bol rád, keby to bola právoplatná MHD linka, lebo Sásová si nezaslúži dobrú kyvadlovú linku, ale riadnu MHD linku. Ale každý krok sa cení.
nejasného je asi ešte viac...v každom prípade konkurenciu sadomonopolistickému podniku vítam. Moja otázke skôr smeruje k tomu, prečo až teraz.
Ad "Kyvadlovka":
Presná trasa? /alebo na znamenie kdekoľvek po ceste?/
Odkedy dokedy? /05:00-23:00, alebo nonstop? alebo ako?/
Ide aj späť "zo" Sásovej?
Asi bol ten oznam robený na kolene...chcelo by to trochu textu k tomu. A na zľavu má nárok kto?
PS: čo tak znížiť cestovné v MHD na trolíkoch? To by bol ešte lepší krok...
no asi sa tak už stalo... ale mám pocit, že inej cesty niet
Nastávajú teda otázky:
1. Potrebuje DPM BB dotáciu, keď ukazuje, že vie jazdiť za 10 Sk?
2. Prečo má dvojité cestovné? Na trolejbusových linkách 13 Sk, a do Sásovej len 10?
3. Aká je budúcnosť tejto kyvadlovej dopravy? Aký je zámer a jej budúci rozvoj? Je zámer kyvadlovej dopravy dlhodobý alebo krátkodobý?
K letáku - z letáku nie je jasné, veľa vecí. Môžem sa ráno zviezť kyvadlovkou a poobede žiadať 50% zľavu na Tr. aj v prípade, že nemám ČK?
Kde sú ďalšie informácie o tom?
Od kedy do kedy je tá špička?
To má iba tri zastávky?
Zastavuje hocikde na znamenie ako klasická maršutka?
Chodí to iba v jednom smere, ako je napísané na obrázku?
... ?
nerobili pred dvoma rokmi akúsi súťaž, kde si bystričania mohli vybrať, ako budú natreté? Nuž ako vidíš, kresieb je veľa a za dva roky sa o tom nerozhodlo.
Ku kyvadlovke - v intervale 30 minút v sedle a 10 v špičke... to už SAD ZViszmus prišiel aj sem? v sedle už na Sásovú bude stačiť 30 minút? Ďalej - ak je to kyvadlovka, môže mať CP? Ak nie, budem musieť trčať na zastávke 30 minút?
adrive
Nastávajú teda otázky:
1. Potrebuje DPM BB dotáciu, keď ukazuje, že vie jazdiť za 10 Sk?
2. Prečo má dvojité cestovné? Na trolejbusových linkách 13 Sk, a do Sásovej len 10?
3. Aká je budúcnosť tejto kyvadlovej dopravy? Aký je zámer a jej budúci rozvoj? Je zámer kyvadlovej dopravy dlhodobý alebo krátkodobý?
K letáku - z letáku nie je jasné, veľa vecí. Môžem sa ráno zviezť kyvadlovkou a poobede žiadať 50% zľavu na Tr. aj v prípade, že nemám ČK?