Papyr: uz asi 10 rokov ma horna Sasova vlastnu trafostanicu, takze s prudom neni problem (ako uz aj vo vacsine ostatnych casti) . Ale ak som minule vypocital zadrotovanie trasy 22 na 100 mil. Sk, aj jedna meniaren
zavazi.
Mam navrh. Postavme trat len po medokys (Auris) a tam obratisko s bezplatnym prestupom.
Stavba sa zaplati sama na uspore nafty. Na vyrovnanie vykonov nahradia v spicke linku 2 autobusy.
zavazi.
Mam navrh. Postavme trat len po medokys (Auris) a tam obratisko s bezplatnym prestupom.
Stavba sa zaplati sama na uspore nafty. Na vyrovnanie vykonov nahradia v spicke linku 2 autobusy.
Papyr
Ved ani nedostatok penazi nebrani tomu, aby boli na zastavkach kvalitne primontovane cestovne poriadky, aby boli v predaji CP z jednotlivych zastavok, aby boli rozumne intervaly liniek (delitele 60-ky), a tak dalej. Ale za to vy, nadsenci z BB nemozete, rovnako ako ja nemozem za to, ze moj rodny Presov ma perfektnu MHD. Za to moze par ludi v BBDS a bystrickom magistrate (s megalomanom a psychopatom na cele), ktori bud nepochopili, o com by mala byt MHD v dnesnej dobe, kedy jej konkuruje IAD, alebo ich problematika ich vlastnej pracovnej naplne zufalo nebavi a preto robia iba nutne minimum.
Lenze, kto iny moze tento stav zmenit, ako prave obyvatelia BB? Zvonku vam nikto nepomoze... Skuste zorganizovat napriklad vystavu fotografickych momentiek z MHD z Presova, Ziliny a dajme tomu Hradca Kralove (vasho druzobneho mesta) na jednej strane, a Banskej Bystrice na druhej strane, a umiestnite ju niekde, kde ju uvidi mnozstvo ludi. K tomu nejaky propagacny text a navrhy rieseni... a mozno sa toho ludia chytia. Je to slabucka zbran, ja viem, ale co ine vam mozem poradit?