Vyhodne pre malu skupinu? Vacsina ludi v dosahu trolikov absolvuje 36 a viac jazd s DPMBB mesacne? Chodia len do prace, naspat nie? JE TO CISTA DEMAGOGIA. V kazdom ako-tak vyspelom systeme MHD mesacniky SU.
Počuj Andrej môj jednoduchý sem tu aj lietajúci, ale mi riadne zodvihlo hruď nakoniec sa dozviem,že tie trolejbusy som zrušila JA!! ? Maličký nesmieš toľko piť bo ti to veľmo škodí na hlávku ? Je predsa úplne pochopiteľné , že náklady na trolejbusy sú vyššie ak na nich nevisí aj celá Sásová, ale to zase TY v tvojej jednoduchosti nezrátaš ? ono vraví sa , že zdochýnajúca kobyla kope najviac a tak sa mi vidí,že teba vybrali za hovorcu!! Inak rada čítam tie tvoje výplody a tá zvedavosť kedy..kde a za koľko... a vôbec prečo si ty nesprivatizuval dačo dopravné nech si vravia čo chcú ty to máš prerátané ? hejže?? A ja som neverila, že sa toho komunizmu dožijem a tu predsa zasratie autobusy za 5,-Sk. Verím na minulé životy..verím na prevtelenie kristušát však ty musíš byť LENIN !!! ?
A čo prevratné má spraviť DPM BB, keď dotácia na MHD je zlomkom oproti iným porovnateľným krajským mestám, kde sa do MHD leje niekoľkonásobne viac peňazí? Za tie peniaze, čo dáva mesto, DPM BB poskytuje dopravu na veľmi dobrej, nadštandardnej úrovni. Pozri si najmä pravidelnosť a hustotu spojov, udržiavané a prehľadné vývesky, nehovoriac o MAXI jazdách (mesačníku) a kopa ďalších drobností (od vodičov v uniformách až po veľmi atraktívnu a hlavne aktuálnu internetovú stránku), ktoré zlepšujú dojem. SAD ZV nedokázala ani to (pravidelnosť takmer nulová, hustota smiešna na ten potenciál, čo tu bol, pri výveskách sa komentára zdržím, máloktorí vodiči v uniformách a keď pozrieš aj tú stránku, oproti DPM nula bodov). Čiže, DPM robí za málo peňazí veľa muziky, ale tá dotácia je vyslovene nedostatočná na to, aby sa robilo niečo viac. Ale ide tu o to, že DPM a SAD ZV majú (približne) rovnaké množstvo dotácií vzhľadom na kilometricky výkon (ak vie niekto presne, napíšte to, len ma nechytajte za slová ?) a ten rozdiel je napriek tomu v poskytovaných službách obrovský, lebo DPM prevýšil ZV v podstate vo všetkom. Len opakujem, z tej dotácie sa ale nič prevratné spraviť nedá, ja aj toto pokladám za umenie... Aj keď tie MAXI by som za krok vpred rozhodne označil. Takže treba sa na to pozerať aj z inej strany. ?
To je typické. Prečo všetci argumentujú tým, čo je najhoršie?
SADZV je predsa považovany za to najväčšie zlo, ktoré sa objavilo v MHD v BB.
A DPMBB chce byť predsa lepší ... A preto tvrdím, že to čo urobil, nie je nič prevratné a mne osobne to nestačí.
Čo urobilDPmBB?
zachránil Sadisticko alkoholickú BBDS, ktorá načas už ani výplaty nevypláca.zachránil ich pred bankrotom.
Má 35 autobusov k ničomu. Neprenajajatím dopravcovi -30 miliónov.
Nájom za troleje -17 milónov.
Ročné poviné ručenie plus daň za 35 autobusov asi -1 milión.
Vybavenie trolejov novými čítačkami - nejaké milióny.
Strata asi - veľa miliónov.
Prenájom depa dienní od SAD BBDS dalšie milóny.
A takýchto prospešných činnosti pre obyvateľov by sa našlo milón.
ad 1) co prevratne slubil urobit dpmbb?
ad 2) co prevratne urobil sadzv? teda okrem toho, ze zrusil trolejbusy a vyhlasil, ze naftovy motor je ekologickejsi ako elektricky?
?
V Prahe, paradoxne, omnoho silnejšia IAD nie je. V Prahe ešte stále jazdí MHD nadpolovičná väčšina prepravujúcich sa ľudí. Okrem toho v Prahe úplne bežne jazdia MHD aj majitelia audín a bavoráíkov, ktorí by podľa lietajúceho inžiniera v BB v živote do MHD nevliezli.
este doplnim ze v prahe je omnoho silnjedia IAD ako v BB a predsa mesacniky funguju. Nikoho nemusis ani z Baworaka vytahovat do MHD ako pisal flying a napriek tomu funguju mesacniky a Petik ti podal aj % podiel. Dalsie mesta so silnou IAD kde bez problemov funguj mesacniky mas Presov atď......
Mesacniky su vyhodne len pre malu skupinu ludi??? V Prahe vyuziva mesacniky 80% cestujucich.
Jediny zasadny rozdiel pri rozhodovani mesacnik vs jednorazovy listok medzi BB a Prahou je v tom, ze v BB plati mesacnik len v casti mesta. To vsak nemozeme davat za vinu DPMBB. Z dlhodobeho hladiska je neakceptovatelne, aby si 2 dopravcovia v 1 meste neuznavali doklady.
Pokial som tu zachytil, tak na ministerstvo sa uz obratili. Ak ministerstvo rozhodne, ze tieto licencie su neplatne, potom mozu nasledovat dalsie kroky. Ak vsak ma SAD ZV teraz na tie linky licenciu, tak ich v dobrej viere prevadzkuje. Na tom nic nie je. Skodu by asi mali vymahat na tom, kto licenciu na tie linky zrejme protipravne vydal. Dokonca aj SAD ZV by mohlo ziadat od ZVSK uhradu skod, pretoze kvoli X-linkam zakupili neviem kolko novonatretych autobusov, ktore im potom budu zbytocne.
"Banskobystricania radsej cestuju lacnejsie."
- To máš tak... Slušný človek nekúpi na parkovisku pred obchodným centrom parfém od počernejšieho spoluobčana. Lebo je jasné, že je kradnutý.
Vy máte proste šťastie, že bežný človek sa doprave až tak nerozumie, takže vám do tých haraburd nastupujú aj inak slušní ľudia. Aj napriek nelegálnosti celej X-frašky, aj napriek nekalému spojenectvu so samosprávnym orgánom. ?
Re Flying: Lenže to je váš problém, čím vám masírujú mozgy u vás v Polóniológii. Bez toho, aby ste mali "svojich" ľudí vo ZVSK, ktorí vydávajú licencie na mieru len vám a bez uchyľovania sa k lúpežnemu dumpingu, by ste takto "podnikať" nemohli.
ivo
zachránil Sadisticko alkoholickú BBDS, ktorá načas už ani výplaty nevypláca.zachránil ich pred bankrotom.
Má 35 autobusov k ničomu. Neprenajajatím dopravcovi -30 miliónov.
Nájom za troleje -17 milónov.
Ročné poviné ručenie plus daň za 35 autobusov asi -1 milión.
Vybavenie trolejov novými čítačkami - nejaké milióny.
Strata asi - veľa miliónov.
Prenájom depa dienní od SAD BBDS dalšie milóny.
A takýchto prospešných činnosti pre obyvateľov by sa našlo milón.