Reply on: Peli #26942:
dobre, že si pokutu nezaplatil, ťažko by si potom peniaze vymáhal späť. Najlepšie je spracovať písomnú reklamáciu, chronologicky v nej popísať celú udalosť a žiadať o jej prešetrenie, a reklamáciu zaslať doporučene na adresu dopravcu. Ako prílohu môžeš priložiť aj fotokópiu prvého cestovného lístka.
Peli
Ano skusal som aj zakupit pre spolucestujuceho aj som dal ze jeden krat tukam potvrdit a nereagovalo to, tak som nechal prejst inych ludi asi dvoch a znova som vyskusal prikupit pre cestujuceho, a zase nic.
Tak som pockal a potom prilozil kartu znova a na obrazovke sa ukazalo, ze cena listku 6SK ako ked kupujete normalne listok ale listok mi to nevidalo, to sa mi stalo asi raz alebo dva razy, tak som sa potom nato vykaslal. A postrehol som ze jeden chalan sa tam hadal s revizorom ze on ma listok v tej budke no a mne potom doslo ze to sa asi stalo aj mne. Lenze to ma napadlo az ked som siel cestou domov cize revizorovi som to nepovedal bo ma to nenapadlo, ale vobec nic nespominal stou citackou kariet.