Reply on: Kami #2625:
No je pravda, že až napár kusov je celá SAD Prešov kompletne zaemtestená, ale stále nemám jasno, či všetky displeje na SAD busoch prevyšujú počet displejov BUSE a R&G v prevádzkach MHD v Bratislave, Žiline, Bystrici a Košiciach.
PIT
Takisto by ma zaujímalo, či je až tak veľký záujem na tom, aby L10 zachádzala cez Partizánsku cestu (namiesto Ďumbierskej), resp. či je reálny záujem cestujúcich a skutočne nastupujú a vystupujú na zastávkach na Partizánskej ceste (kde je len pár rodinných domov a priemyselné zóny, kam v noci asi nikto nechodí) alebo je až tak veľký záujem o Kynceľovú, rázc., či to len na mape lepšie vyzerá, že nočné linky obsluhujú väčšiu plochu? Neviem, či by opäť nebolo vhodnejšie sa vrátiť k pôvodnej trase cez Ďumbiersku, čím sa navyše môže znížiť zbytočný jazdný výkon a zrýchliť preprava a tým aj obeh vozidiel. Samozrejme opakujem, že to záleží od záujmu cestujúcich, z ktorých sú ale nakoniec reálne zaujímaví asi len obyvatelia Kynceľovej, prípadne Senice, ak by sa im chcelo ísť pešo.
Ozaj v Blave od 1. mája zvyšujú cestovné o 9%.