Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: wizard112 #25690:
Takáto situácia sa tam opakuje pravidelne.

Keď vodič jazdí celý deň na jednej linke, okrem jedného spoja, vzniká riziko, že na tom jednom spoji sa pomýli a zle odbočí. Konkrétne sa to stalo vozu BB-589AF (zaradený na L23), na prejazdovom spoji na L26 s odchodom o 13:13 zo Starohorskej. V smere od Rudohorskej neodbočil na Starohorskú, otoč., ale opačne, na Ďumbiersku (zvyknutý z L23). Následne musel vodič cúvať do cesty vedúcej do "slávneho" podchodu na Rudohorskej...
Reply on: Bystrican. #25689:
Dnes bol tento super kruhák zablokovaný, lebo počet aút odbočujúcich na svetelnej križovatke pod estakádami doľava bol dlhší, ako je odbočovací pruh. Klobúk dole, páni projektanti... ?
Vynatok z Tlacovej spravy na europabc.sk :

Nová, trojpruhová kruhová križovatka pri EUROPA BUSINESS CENTER, už niekoľko dní slúži obyvateľom Banskej Bystrice i motoristom prechádzajúcim cez mesto.

Podľa prvých reakcií motoristov výborne rieši doposiaľ dopravne komplikované miesto pod sídliskom Fončorda a smer k ďalšiemu sídlisku- Podlavice.
Náklady investora spoločnosti EUROPA Busines Center, a.s., na výstavbu tejto križovatky sú 50 miliónov korún. „Len výstavba nového trolejového vedenia, ktoré bolo jednou z podmienok tejto vyžiadanej investície, stála 13,5 milióna korún“, uviedol Ing. Peter Valach, generálny manažér spoločnosti VAV Invest, ktorá je developerom projektu výstavby EUROPA BUSINESS CENTER v Banskej Bystrici.
Ako je známe, v Banskej Bystrici trolejbusy momentálne nepremávajú a ich perspektívne využívanie do budúcnosti, je nejasné. Investor pritom vybudovanie križovatky, trolejového vedenia i prekládok sietí pod križovatkou financoval
„z vlastného vrecka“, a to napriek tomu, že táto komunikácia je štátna a trolejové vedenie vlastní mesto Banská Bystrica. „Veríme, že pre kompenzáciu vložených finančných prostriedkov do tejto križovatky, rovnako ako zhruba 30 miliónov korún za výstavbu menšej kruhovej križovatky pre EUROPA SHOPPING CENTER vrátane prekládok inžinierských sietí, nájdeme s orgánmi samosprávy a štátnej správy spoločné riešenie“, doplnil Ing. Peter Valach.
Kolaudačné konanie na novú kruhovú križovatku bolo úspešné a jedinou požiadavkou je doplnenie dopravného značenia tak, aby jej riešenie bolo pre vodičov zrejmé.

Dovolte sa mi

? ? ? ?
Znovu dalsie perlicky na diskusnom fore na portali vucbb. Vyberam jednu z nich:
Pán predseda, aj keď to nemáte ľahké s vaším straníckym kolegom Saktorom, ktorý celý život nemusel nič robiť a preto ani ničomu nerozumie, skúste ho ako ekonóm a pedagóg naučiť rátať koruny a naučiť, že predtým ako niečo poviem, si to aspoň raz zistím. Prečo sa nebránite proti ohováraniu, ktorému ste čelili zo strany predstaviteľov mesta? Veď Vás stále obviňovali, že bránite trolejbusom, aby chodili. Povedzte ľuďom presne, ktoré doklady nedoložili aj pre kruhový objazd, nech má aj mesto a Dopravný podnik hanbu.

ĎakujemK otázke konania vo veci udelenia dopravnej licencie na trolejbusovej mestskej dráhe sme sa už vyjadrili. Všetky obvinenia sa ukázali ako neopodstatnené.
Komunikácia s účastníkmi konania vo veci kolaudácie trolejového vedenia na kruhovom objazde pod Krajským úradom prebieha v súlade so zákonom o správnom konaní. Preto nepovažujeme za štandardné, aby sme v priebehu správneho konania na tomto fóre zverejňovali informácie o nepredložených dokladoch.

No bodaj by ste sa vyjadrovali ked ziadne dokumenty nechybaju a ma ich jeden valach zo salasa menom Vav Invest (stavitel Europy) a nechce ich na zaklade niekolkych oveciek od sadzv na jeho salas dat vucke (ktora by pri tom o to vobec nemala ziadat uz) jedna sa pri tom o dokument o 12m prekladke ktora nema uz priamy suvis s kruhovym objazdom....resp.trolejovym vedenim na nom.
Reply on: Flying #25663:
Čo dokázal SAD ZV? Zredukovať, čo sa dalo i nedalo, zaviesť linky odvšadiaľ všade raz za hodinu? To je tá kvalita? Ďakujem pekne... "Niektori vodici su schopni na nemocnici pristavit o 8! minut skor napriek tomu ze tych par cestujucich nastupi za cca minutu a tak blokovat nastup cestujucich do ostatnych busov." Tak poprvé, to je skôr pre cestujúceho dobre, že nemusí mrznúť na zastávke, v niektorých mestách (niekde na západe) je zvykom, že vodič na konečnej pristaví voz k zastávke, otvorí dvere, aby si ľudia mohli ísť sadnúť dnu a prestávkuje spolu s nimi. Ako môže blokovať nástup? Kĺbový trolejbus má podľa mňa necelých 18 metrov, tak čo, zablokuje celú zastávku či ako? "Mne osobne sa stalo ze ma dole Polnou blokoval vodic trolejbusu jazdou rychlostou menej ako 25km/h napriek tomu ze meskal 3min. nema tam ani vyhybky ani obluky, tak preco??" A čo, keď išiel 25km/h? Maximálna rýchlosť sa nemusí dodržať, ale nesmie prekročiť, tak čo porušil ten vodič? PRečo? Asi to vyžadovala bezpečnosť cestnej premávky, asi preto... ?

Re #25664 Flying: "CENOU DOSTANEME CESTUJUCICH NASPAT DO HD." Presne tak. Ale ako chceš ľudí nalákať spať, keď súčasnému záujmu cestúcich prepravne nedokážete vyhovieť? Hustota spojov na zaplakanie. Tak ako?

Re #25668 Flying: "Aka je to kvalita ked vodic trolejbusu naschval meska len aby ho dobehlo co najviac cestujucich?" No podľa mňa počkať na dobiehajúceho je vždy lepšie ako zdrhnúť mu pred nosom, čo niekedy tvoji kolegovia robia (jasné, že nie všetci).

Re #25669 Flying: A začo ho chceš potrestať? Aké zákony alebo nejaké interné predpisy porušil? Už som ti písal, že maximálna rýchlosť sa dodržať nemusí, tak čo, keď išiel pomalšie? Alebo že počkal na dobiehajúcich? Fakt, to je aj na vyhodenie toto spraviť. Hrozné niečo... Ja by som mu dal ešte aj pokutu, aby ho niekedy nenapadlo nič podobné. Keď mi niekto toto spraví (že ma počká, keď budem dobiehať), podám na neho sťažnosť... Ja by som radšej exemplárne trestal super vodiča od vás, ktorému nerobí problém chodiť s náskokom viac ako 5 minút.

Re #25675 Flying: A ktože rozprával o zdvihnutí cestovného? Najlepší dopravca v galaxií, alebo si už zabudol?

Flying, predstav si, čo sa mi dnes stalo. Cestoval som s najlepším dopravcom v galaxií. Autobus špinavý zvon aj zdnu, hovariaci autobus bol ticho, vodič nekúril, takže poriadna zima. Prosím, vysvetli mi, ako je to možne? Prečo vodič nekúril, prečo bol hovoriaci autobus ticho, prečo bol špinavý? Inak idem podať na toho vodiča sťažnosť, lebo som dobiehol a počkal ma. Nech sa také niečo nezvyká... ? ? ?

Re #25685 Bystrican.: Vývesky sa montujú, na Námestí slobody dávali vrchári aj označník na lampu.

Takže vozový park sa nám každým dňom rozrastá, ale zatiaľ len sóla... Dočkáme sa aj niečoho dlhšieho, ako 12 metrového autobusu?
Reply on: Flying #25680:
Tebe je ťažké vysvetlovať čo sú investície teda aj nakúp trolejbusov však mohli radšej dať vodičom na výplaty...a keďže si tak skvelo informovaný vyber sa do archívu na mestský úrad a daj si vyhľadať ponuku SAD BB na zriadenie spoločneho podniku za éry bývalého "pána" primátora a dobre sa pozri na dátum podania a tiež si pýtaj odpoveď ? uisťujem ťa, že žiadna neprišla a keď to všetko zistíš tak nám tu o tom popíš aj s vysvetlením prečo tá SAD BB tak šikovno chce do DPMBB 🙂 po prípade nech ti to Adko napíše na lístok prepísať to už budeš vedieť. Inak ak sa ti raz rozbrieži v hlave ako to bolo s MHD a trolejbusmi verím, že sa za tieto príspevky budeš minimálne poriadne hanbiť.
Preco ziadne info o tom ze zajtra sa spusta linka cislo 7??? tak ako to je je nieco blizsie okolo toho? cestaky su namotovane? Zvolencanom 7 zajtra pada?
Reply on: Bystrican. #25682:
tam nejde len o majetok, vasci akcionar moze byt aj ten co ma mensi majetok vsetko sa da ale toby som tu neplietol to su take teoreticke recicky ktore nateraz nie su aktualne....mame tu vascie problemy
Reply on: Flying #25680:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=7273&SID=3&P=0

- tu si zistíš ako je to možné: kto si koľko akcií upísal, toľko má. S majetkom toho-ktorého akcionára to nemusí mať nikdy nič spoločné.
Reply on: Flying #25680:
ja sa pytam zdrazelo sa cestovne po zavedeni trolejbsuv??? na druhu otazku: jednoducho aj sadka pochopila co je pre nich vyhodne a co nie mesto nie je sproste a ono si teraz musi diktovat podmienky ak by nieco take teoreticky malo vzniknut o to ide.
Reply on: draxter #25597:
Klobuk dole! neklamal si a tymto jeden sorrac for you
Reply on: Bystrican. #25679:
Preco sli peniaze na trolejbusy a nie na zlacnenie cestovneho? A dalsia vec: ako moze byt mesto vacsinovy akcionar po vstupe SADBB do DPMBB ked DPMBB ma omnoho mensi majetok? ? Preco sa teda SADBB tak sikovne ponuklo vstupit do DPMBB? Rozmyslaj troska..
Reply on: Flying #25678:
Ale aj ty sam musis pochopit ze s bystrickou mhdckou treba nieco urobit konecne nech to tu nie je ako v kocurkove, vsak aj tvoje peniaze sli na trolejbusy a to by bolo dobre kebyze tie droty ostanu v BB nepouzite???

skratka ja som za to aby tu robil celu mhd dopravny podnik mesta, mne je jedno ci tam sadbb bude mat urcite percento vsak nech ak da ako vklad do spolocnosti cely svoj nehnutelny majetok to jest budovu v kremnicke, dielne, troleje a trolejove vedenie a o vseko ostatne sa bude starat mesto ako vacsinovy akcionar a sadke pripadne nejaky ten zisk ak samozrejme bude coby bol kebyze sa mhd zacne vykonavat kvalitne za rozumnu cenu podla mna tych 13-14 sk je oprimalne z karty a zavedenim casovych listkov. vsetko sa da ked je vola a ochota. A myslim ze tu nemusis tak vehemtne obhajovat sadzv kebyze sa chcu dohodnut tak je po problemoch akceptacia kariet dpmbb by trolejmi obsluhoval mesto, oni by sa viac sustredili na podlavice a sasovu a plus nejake expresne linky by boli zavedene zdoraznjem expresne nie kopirujuce trolejove linky a stavanie na kazdej zastavky tym padom robenie vyhliadkovej trasy po celej BB. Lenze tu je ten hlavny problem sadzv sa nevie zmierit s tym ze konecne aj na nu doslo a miesto toho aby sa dohodla robi presne to iste co robila sadbb ked prisla o linky (vsetci vieme ze to bola pomsta mesta a vsetko bolo zmanipulovane)..lenze ona si zobrala len to co jej patrilo oznacniky a nezacala tu saskovat s X26 atd....
Kto sa nudi nech skusi: youtube.com a do vyhladavaca: karosa, jelz, RTO, ikarus, crash bus, banska bystrica atp. Dobru zabavu! ?
Reply on: Habibi #25672:
Kolko spojov bolo dakedy napr. na Spaniu Dolinu a kolko je teraz??
Reply on: Flying #25674:
V tom pripade by to mohlo byt zhruba presne, aj ked nerozumiem tomu preco neberal meskanie. Zeby naval cestujucich? ❓
Reply on: Agent007 #25670:
A zvolensky cestujuci by urcite boli spokojnejsi a viacej cestovali keby mali busom keby mali cestovne 15 alebo 17 korun?? ?
Reply on: DPMBB, a. s. #25671:
Vazeny DPMBB, viem co sa stalo, vedia to aj cestujuci,ak aj hodiny v busoch nesynchronizovali, tak to znamena ze sa Rooseveltky pohol s takmer 2min naskokom, inak si to vysvetlit neviem. ?
na linke 2 jazdi horiaca najmodernejsia investicia Karosa C744... vodic je slepy alebo co??? ? ? ?
Reply on: Agent007 #25670:
? šikovný si ty chlapec niet čo dodať k tejto informácií ? ono niekto zabudol, že sú ľudia ktorí vedia počítať a dokonca aj rozmýšlať a na otázku PREČO také nízke ceny za dopravu pri výške vstupov hladajú odpoveď PRETO !! ? inak pán veľkovúckový nemusí behať do maštale .. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.