To vyjadrenie je rok stare a tykalo sa predchadzajuceho schvalenia liniek primestskej dopravy. Akonahle doslo k zmene trasy linky, malo dôjsť aj k zmene licencie a vtedy je nutne opatovné konanie aj s dotknutymi subjektami, t.j. Mestom BB aj DPMBB, co sa ale vdaka ustretovemu pristupu vuc k sad zv neudialo.
Páni, pozor! Je možné, že niekto zavádza. A ak to nie je BBSK, tak si za to asi môže mesto samo....
Otázka:Dobrý deň, tvrdíte, že ste CP na linky X3 a X9 schválili už v roku 2006. Ako je teda možné že takmer rok nepremávali? Pamätám si, keď ste po uplynutí 30 dňovej lehoty na spustenie trolejbusov v BB hovorili a odňatí licencie, pričom išlo o jediný deň!/nTiež by ma zaujímalo, prečo ste pri schvalovaní týchto CP nepožiadali o vyjadrenie mesto? Dopravca tiež nesplnnil zákonnú požiadavku o oznámení CP 15 dní pred začiatkom vykonávania dopravy na nich. Keď si tak ctíte zákon, prečo teda nezakročíte voči SAD Zvolen? Zákon sa tiež porušuje ****raktere dopravy. Tieto linky totiž neprechádzajú cez dve a viac obcí (ak si spomínate tak toto bol dôvod neudelenia licencie dopravcovi Stanislav Hríbik na prímestkú linku do Riečky). Je mi jasné že doprava prímestskými spojmi v rámci mesta je možná avšak tieto linky by mali začínať a končiť v dvoch rôznych obciach, nemyslíte? Máme to brať tak, že používate na dopravcov rôzny meter? Ak nie, mali by ste okamžite zakročiť voči sadzv ak nie odobratím licencie, tak aspoň zákazom vykonávať tieto spoje?!
Odpoveď: Žiadateľ predložil s návrhom na udelenie dopravnej licencie vyjadrenie Mesta Banská Bystrica. Predmetné linky sú prímestské.
Murgasova hovorkyna bohapusto klame. MDPT NEzrusilo podmienku zabezpecovat dopravu nizkopodlaznymi vozidlami, iba ju dalo do suladu so zdravym rozumom.
"Dopravca je povinny POSTUPNE po dobu trvania licencie zabezpecovat technicke podmienky a personalne podmienky na prepravu osob s obmedzenou schopnostou pohybu a orientacie."
Asi by bolo dobre, keby DPMBB zverejnil plan obnovy vozoveho parku trolejbusov. Napriklad 3 nove trolejbusy v roku 2008 by zabezpecili 10% nizkopodlaznost.
Zima a spina je oblubene klise, ku ktoremu nie je co dodat. Snad by v najblizsej kampani bolo dobre poukazat na vykurenost trolejbusov. Napriklad: "Od 1.12. sa kuri v trolejbusoch aj na linke 7" alebo "1.12. sa zahajuje premavka umytych a vykurenych trolejbusov aj na linke 7"
Aha, tak uz konecne viem, preco bolo nutne zdraziet listky o 6Kc (t.j. o 30% hoci nebola skoro ziadna inflacia a DPH stuplo len o 4%). "Televizny" riaditel potreboval zaplatit 6Kc mobilnym operatorom.
Ja som tak rozmýšľal a napadla ma jedna vec: Bryndziari síce chcú prevádzkovať aj X1, X2 ... lenže keď od nového roka vrátia dpm busy, budú ich mať málo pre všetky linky. Pre netrolejbusové by ich bol možno dostatok. Som zvedavý čo urobia. Či budú Xkové "linky" chodiť so polo rozpadnutými karosami alebo či tieto karosy budú chodiť do sásovej. A tiež neviem či ste si všimli ale pre SADZV platia iné zákony, veď ako sa uvádza niekde na sme.sk : "Hoci prímestská doprava je podľa zákona dopravou medzi dvoma obcami, podľa Modranského môžu byť jej súčasťou aj spoje v rámci jednej obce."
Každopádne keď bude mať dpm busy, prečo si nedá schváliť CP napríklad linky 2, ktorý by obsahoval spoje vedené v úseku Pieninská - Uhlisko, alebo linky 5 v úseku Starohorská - Nemocnica.
Tak to je sila... ? ? Ale nech pani dôchodkyňa (učiteľka) využíva hypermoderné ultranízkopodlažné autobusy najlepšieho dopravcu v galaxií, ktoré nám závidia od Japonska po USA, od Nórska až po Juhoafrickú republiku. ? Veď kde môže byť cesta komfortnejšia ako v mestsko-prímestskej starej hlučnej rozbitej vŕzgajúcej pomalej (ledva idúcej) Karose C744, kde v interiéri cítiť výfukové plyny, prípadne jednej z dvoch B732... No fakt, takýto komfort môžeme zažiť málokde. Pani má na výber, tak prečo nechodí bryndziarmi, keď majú služby na úrovni? ?
"Žiadateľ predložil s návrhom na udelenie dopravnej licencie vyjadrenie Mesta Banská Bystrica. Predmetné linky sú prímestské."
Som zvedavý ktorý "múdry úradník" dal to vyjadrenie mesta. A vlastne keď to mesto chce, nech potom dopláca na trolejbusy...
A vraj že predmetné linky sú prímestské ? ? ? ? to je už čo za blbosť??? Maximálne su prímestské po zvolensky, t.j. Banská Bystrica, B. Bystrica, B.B., B. Byst.... to sú hneď4 obce, ajhľa aká prímestskosť ?
Tak ešte raz (keby si bol NIEKEDY na ICQ, tak to nemusíme riešiť tu na diskusii): Žiadny kupón k električenke sa neoznačuje v strojčeku. Voliteľná doba začiatku platnosti znamená, že babe v okienku pri nákupe povieš "klouzavý od 16. prosince" ? .
Tá "bez poskytnutí osobních údajú" je samozrejme tiež k legitimácii (kmeňovému listu) ale bez mena a fotky, je to tzv. prenosný PCL.
Mirko, zaciatok platnosti si neurcujes oznacenim v strojceku ale povies ho pri okienku ked si ho kupujes. Aspon teda pred 7 rokmi ked som si ho kupovaval to tak bolo. BTW dnes v metre hlasili, ze uz sa predavaju rocne kupony, ale v tej tarife co si poslal je stale stara cena. Musim to overit... v takom pripade by som od 1.1.08 nezacal jazdit na cierno
no ja skor myslim ze to straca ucinok tuna. ty co to tu citaju tak to jaksi uz davno vedia . A ty co by si to mali precitat tak sem nechodia.
Skor to zacapit dade do novyn alebo do obalu na zastavky. tam to podla mna bude mat vatsi ucinok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Know