Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tento clanok http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5217 je sice fajn, ale vsadzat na uvedomelost obcanov akosi v dnesnej dobe neplati. Bezny substrat sa totiz nad takym niecim ani vôbec nezamysla, ma ine "starosti", zije momentalne pre danu situaciu a okamih, tak ho pramalo zaujima z koho penazi to ide(i ked by ho malo!), ale prax je bohuzial taka, ze vidina okamziteho zvezenia sa za lacnejsie cestovne vitazi u prevaznej väcsiny ludi. ?
Reply on: S499.1023 #25556:
Takze specialne pre Teba som si dal tu namahu a nasiel to aj na stranke DPP, v rubrike "B. Jízdenky dlouhodobé" su prve tri polozky kupony k legitke, no a tie dalsie tri su tie mnou spominane! Odporucam nastudovat.. ? ?
http://www.dpp.cz/index.php?q=cs/jizdne-v-pid
Reply on: S499.1023 #25556:
Co by som splietal, jednoducho existuju casove listky s volitelnym zaciatkom doby platnosti, tiez je to k "elektricenke"(aj bez nej), ale zaciatok si môzes zvolit Ty oznacenim v strojcejku. Je to pre takych, co sa rozhodli si zakupit taky listok v priebehu stvrtroku, kedy napr. zaciatkom trebars februara sa uz nevyplati kupovat kupon na I. stvrtrok, a chce cez to vsetko stvrtrocnu, tak je moznost si kupit prave taku. Sam som si obcas take kupoval, ked som bol dlhsie prec a potom som potreboval v priebehu plynuceho stvrtroku cestovat, tak som si kupil presne taku, o akej hovorim. Su tam potom tiez dva typy: "Občanská s volitelným začátkem doby platnosti vydaná na základě poskytnutí osobních údajů", t.j. k legitke(elektricenke po Tvojom ?), cize nie klasicky kupon k legitke, no a druhy typ "Časová jízdenka vydaná bez poskytnutí osobních údajů", ta uz samozrejme nie je k legitimacii. Tak co sa Ti na tom nezda?
Reply on: Vladimír #25558:
Môj skromný osobný názor: DPP to doxxbal ako už dávno nie. A som skalopevne presvedčený o tom, že tá cenová nezrovnalosť im unikla a teraz to hasia dodatočne.
DPMB, resp. IDS JMK umožňuje napríklad na ročný kupón ako aj 24 h lístok cez víkend cestovať s jednou dospelou osobou a toma deťmi bez toho, aby to akokoľvek dementne spoplatňoval.
Bohužiaľ, vyzerá to s MHD v Prahe perspektívne biedne. Schyľuje sa k rozpusteniu ROPID-u a prenechaniu integrácie Stredočeskému kraju, čo bude znamenať obmedzenie integrácie na tarifnú, čipové karty, nástup prvými dverami, nekoordinované cestovné poriadky atď. DPP, ktorý by mohol prevziať úlohu vedúceho integrátora, má momentálne "iné starosti" - televízny riaditeľ musí kŕmiť nezmyselnými zákaznkami firmy svojich kamarátov.
Reply on: Patriot #25555:
Z dlhodobbého hľadiska treba predplatné časové lístsky. Jazdiť zadarmo a pod. tiež nie je zlá vec, ale to len v horizonte možno niekoľko týždňov, z dlhodobého hľadiska to nerieši nič. Najlepšie východisko je od 1.1.2008 mať časové lístsky (samozrejme aj skôr, keby bola vôľa).
Reply on: Isidor #25557:
Zaujímavé... Ale keby sa mi ešte niekedy podarilo ísť znova do Prahy na dva týždne, tak to sa mi ozaj oplatí vybaviť si mesačný lístok 😃
Reply on: mirkobb #25550:
Sorry, ale vôbec som nepochopil, čo si to tu posplietal. Aký kupón k električenke sa označuje v strojčeku?
Električenku si, mimochodom, môže kúpiť KTOKOĽVEK.
Reply on: wizard112 #25554:
Podľa mňa by sa dalo urobiť aj toto - 1 týždeň by boli trolejbusy zadarmo, veď predsa pri tých "ziskoch" čo má dpm teraz by im to až tak hádam nevadilo. Každopádne bežný občan si tie 2-3 minúty na trolejbus počká aby šiel zadarmo. Ďalší typ akcie by mohol byť cestovanie zadarmo po preukázaní sa čipovou kartou dpmbb, resp. za korunu z ČK. Tieto veci by sa mohli koordinovať tak aby si počas prvého, druhého týždňa všetci kúpili kartu a potom keď budú mať kartu tak prečo by trolejbusom nešli?
Ďalej by som odporúčal zaviesť mesačníky od 1.1.08 s tým, že by platili aj počas decembra na tých linkách ktoré zatial pôjdu.
Je aj možnosť žeby sa trolejbusy polepili reklamami (dáke 2-3) že v tomto trolejbuse cestujete zadarmo alebo za korunu s dopr. kartou.
Myslím že keby dačo z tohto urobili, tak by boli bryndziari v takej strate, žeby to hádam aj zabalili.
Tiež by sa hodili dáke tie populistické vyjadrenia a pekne vyzerajú čísla s odbornými termínmi, ktoré ľudí vždy fascinovali (t.j. použiť na bryndziarov ich vlastné zbrane).

Možnonstí sa núka skutočne veľa, len netreba spať, ale treba KONAŤ!!! ❗ ❗ ❗
http://imhd.sk/bb/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5216 Plne súhlasím aj tak robím, ale drvivej väčšine ľudí ide o to, koľko zaplatia za cestu. Takže im je jedno, že autobus je z ekologického hľadiska väčší znečisťovateľ ako trolejbus. To je ale typická vlastnosť Slovákov, že keď je niečo lacnejšie, je to automaticky lepšie. Tu je dôkaz, že to tak nie je. Určite je to dobrý argument s ekológiou, ale pre cestujúcich je dôležitejšia cena (druhá vec je, že taká cena CL, aká je na X3 a X9, nemá čo byť, nakoniec, ani linky X3 a X9 tam nemajú čo robiť). Ja by som skôr odštartoval kampaň typu, že SAD ZV kopíruje linky trolejbusov namiesto toho, aby voľné autobusy posilnili linky do ostatných mestských častí (Podlavice, Sásová,...). Napríklad: Napriek tomu, že DPM spustil 10.11. prevádzku trolejbusových liniek 3 a 5, SAD ZV na túto situáciu zareagoval vytvorením liniek, ktoré kopírujú trolejbusové a zbytočne zvyšujú prepravnú kapacitu na ťahu Roosevelt. nem. Vozovňa/Tesco. Rovnako sa pravdepodobne zachová aj po spustení ostatných trolejbusových liniek, z čoho vyplýva, že obyvatelia Radvane a Fončordy budú mať nadštandardnú obsluhu MHD, kým ostatné mestské časti budú mať obsluhu MHD aj naďalej na rovnakej - nedostatočnej úrovni. atď. Teraz to možno ešte tak vypuklé nie je (lebo L3+5 a X3+9 obchádzajú centrum, nie sú ľuďom až tak na očiach), ale ak po spustení všetkých liniek zrazu z Nám. slobody bude chodiť každú chvíľu poloprázdny bus+trolej na smer Fončorda či Radvaň, chcem vidieť tie reakcie. Zatiaľ čo Sásovčania alebo Podlavičania budú mrznúť a čakať kedy príde ich spoj, do ktorého sa možno natlačia, obyvatelia Radvane si budú môcť ešte aj sadnúť... Som zvedavý, čo začnú vraviať ľudia zo Sásovej, ktorí už dnes na MHD nadávajú. Bryndza to doženie do takej absurdity, že sa pomaly potopí sama... ?
Reply on: mirkobb #25552:
Veď hovorím - ukrajinská tarifná politika. Len tam je, pokiaľ viem, spiatočný lístok drahší dva lístky na trasu tam a späť.
Reply on: Vladimír #25551:
30 Kc ako prirazka za to, ze to nemusi ist kupovat kazdy den.. ? ?
Reply on: mirkobb #25550:
Ja sa len čudujem, že ako tri denné môžu byť lacnejšie ako jeden trojdenný...
Reply on: Vladimír #25549:
Môze to byt preklep, ale kludne aj nie, totiz to je spôsob ako osklbat co najviac turistov, a tych je v Prahe neurekom, nasinec ma legitku s kuponom, ku ktorej sa da kludne kupit aj casovy listok(kde sa dal zvolit zaciatok plynutia doby platnosti oznacenim v strojceku), nemusi to byt klasicky kupon, no a tam uz tie ceny vychadzaju podstatne inak. Co ja viem, ak sa chce niekto zdrzat v Prahe dlhsie, oplati sa mu vybavit legitku, po predlozeni obcianskeho vydavaju aj Slovakom, neviem ako je to s ostatnymi narodmi, ale v ramci EU to bude asi stejne. Ale taky Nemec, alebo Anglican, ktory je tam iba na skok, sa nebude kvôli "par stovkam" navyse, unuvat vybavovat legitku. Cize jednoznacne to asi bude namierene voci tejto casti turistov. ? Aj zrusenie 7-dnovych a 15-dnovych listkov tomu nasvedcuje, tam bol doteraz rozdiel fakt motivacny(iba 40 Kc, resp. 60 medzi 3-dnovym a 7-dnovym).
Jo holt vole, metropole.. ?
Reply on: mirkobb #25543:
V tom odkaze ma zaujalo, že kým 24-hodinový lístok (na 1 deň) bude v Prase stáť 100 Kč, tak päťdenný bude za 500 Kč. Nechápem zmysel takého lístka. Ešte lepšie vyznieva trojdenný lístok za 330 (!) Kč. Dúfam, že ide o nejaké chyby, inak mi to začína pripomínať cenovú politiku ukrajinských železníc ?
Reply on: irizar #25546:
odpoveď je jediná. Žiaľ, treba konštatovať, že v tomto prípade aktívnu legitimáciu má DPMBB, avšak neviem prečo ešte nežalujú - to poviem rovno, je pre mňa ako právnika veľkým sklamaním.

A je toho viac, kde by sa dalo uspieť, len treba niečo aj robiť okrem pridania pár príspevkov na fórum a na stránku...žiaľ, možno je to práve obraz toho, kto je vo vedení /podľa ORSR mi už z toho nie je až tak na grc ako do 03.08.2007/.

Preto aj ja vyzývam Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a.s., nech sa už konečne spamätá a začne si svoje práva brániť riadne, lebo tým vlastne sa mrhá peňazí nás všetkých, čo idú na dotáciu...
Reply on: killimanjaro #25545:
Očividné to je, ale skús to dokázať tak, aby to obstálo pred súdom. Nič na svete by som nevidel radšej ako keby Mr. Murgaš dostal to, o čo si už dlho koleduje, ale tak skoro sa asi nedočkám...
preco vlastne este nieje nikto stihany v suvislosti s udelovanim licencii? ved je ocividne, ze v BBSK si niekto nechava plnit vrecko od SAD ZV.
Reply on: Kami #25537:
Ďakujem za takú poctu. Dajte vedieť, že koľký máte záujem prísť, aby sa pripravilo pohostenie. Aspon dáke symbolické. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.