Ja som myslel, že na dva doporučené listy a sťažnosť mi nebolo odpovedané §49(a nie ohľadom dopravy) a prokurátorka napísala, čo napísala. Ak sa mi bude chcieť nájsť tie potvrdenia, tak na tomto ministerstve ma ešte nepoznajú. Dik ?
Inak v tomto prípade je to tiež boj s veterným mlynom (Murgaš).
PS: volajú ma Don Chichqot.
O tomto tvrdení dosť pochybujem, každá štátna inštitúcia má nejaký kontrolný orgán, ktorému podlieha. Mám pocit, že v tomto prípade to bude nejaké ministerstvo.
Nehnevaj sa na mňa, ale už aj mne pripadáš ako nejaký mongol. Nechápeš, že nejaký vytlačený lístoček nie je to isté, ako keď ti vlastnoručne podpíšem súhlas, že môžeš pracovať s mojimi osobnými údajmi?
Choď si kdekoľvek vybaviť trebárs len nejakú kartu na zľavy, alebo čokoľvek iné, kde musíš udávať svoje meno a adresu. Na každej žiadosti nájdeš poznámku o tom, že súhlasíš so spracovaním osobných údajov a žiadosť podpisuješ vlastnoručne. Prečo? Pretože zo zákona vyplýva, že sa to tak musí robiť.
skdoa v nedelu pecem v robote.
BTW to stretko 29 decembra co sa spominalo. Mam taky napada ze by sme sa netradicne stretut na zeleznicnej a prevezeme 7 cez foncordu. V ten den bude zacinat.
Takze operativna zmena pri nedelnom stretku. Kedze nejde zmenit GVD, stretneme sa uz 14:50 na malej stanici a 15:01 vykoname jazdu vlakom na trase BB - ZV - BS a spat.
Pravdepodobny odchod z BS je 17:37, prichod do BB 18:49, pokracovat sa bude niekde v krcme v BB.
Tak to si zrovna nemyslím - je tu ešte Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky, ktoré podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave:
§ 28 Ministerstvo
(1) Ministerstvo ako ústredný orgán štátnej správy Slovenskej republiky vo veciach cestnej dopravy
b) spolupracuje s ústrednými orgánmi a s inými právnickými osobami vo veciach cestnej dopravy a pri zabezpečovaní jednotného uplatňovania právnych predpisov v cestnej doprave,
e) riadi a kontroluje výkon štátnej správy v cestnej doprave vrátane výkonu štátneho odborného dozoru v cestnej doprave (ďalej len "odborný dozor"),
a podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 164/1996 Z. z. o dráhach:
§ 65
(1) Ministerstvo
a) riadi výkon štátnej správy vo veciach dráh vrátane výkonu štátneho dozoru a vydáva preukazy osobám povereným výkonom štátneho dozoru,
c) je v správnom konaní odvolacím orgánom proti rozhodnutiam úradu vo veciach, o ktorých rozhoduje ako špeciálny stavebný úrad, a odvolacím orgánom proti rozhodnutiam samosprávnych krajov,
A to ja som mal navyše pôvodne na mysli aj situácie, keď v nejakom krátkom čase bolo možné používať ČK aj na ZVHD, aj v minibusoch DPMBB. Avšak technickým zásahom SAD ZV potom zrazu začal ich systém blokovať ČK pre použitie u DPMBB a to automaticky hneď pri priložení ČK k čítaciemu zariadeniu vo vozidle SAD ZV. Nikto sa nikoho nepýtal, či s tým súhlasí. Druhá vec je, že ak si kredit na ČK cestujúci nabil u DPMBB, po nútenom zablokovaní ČK už tieto svoje peniaze nemohol minúť pri jazde vozidlom DPMBB.
Určite som novú vetrovku kupovať nemusela (okrem toho nenosím vetrovku), hovorím len o tom, že ak to išlo vtedy, tak by to malo ísť aj teraz naspäť, stále som majiteľkou karty ja, takisto ako zákazníčkou, čiže by som mala mať možnosť si vybrať. Neviem, čo chceš povedať tými rukávmi. Podsúvaš to tu, akoby vás cestujúca verejnosť sama chodila prosiť, aby ste im karty prečipovali, pritom v skutočnosti nemali na výber.
A ešte ti dávam do pozornosti zákon 428/2002, resp. 363/2005, kde je úplné znenie zákona o ochrane osobných údajov. Povedz mi, s koľkými ľuďmi máte písomnú zmluvu alebo písomné poverenie týkajúce sa spracovania ich osobných údajov, ktoré prešli do vašeho systému? (Samozrejme s vlastnoručným podpisom).
1006 a na trati od VUBky k MsU jej spadli zberače... ale vyzeralo to ze to bolo naschval a nacvicuju taketo situacie lebo isiel dost rychlo a hned sofer este s jednym vybehli nahadzovat.
Petik