Počuj mali sme vodiča zvaného "tetka matušovie" po našom drbna a tak sa mi zdá, že ste rodina ..a ozaj vieš že Ondro z horného konca platí na štyri detváke ??..sviňa jena.. ? a Roman vážne to nechajme tak, lebo je to trapne..hádam ti ten Adko tie pozemky vráti a bude pokoj..oj..j
Keď dochádzajú argumenty je fajn zmeniť tému ? ja sa za svoje pôvodné povolanie nehanbím ba naopak prináša to svoje výhody sestrička zavonia pacienta ?
Veď ja nič, len jedinný, čo tu má v doprave aj vzdelanie navrhoval dohodu, xi, xi. Sa mu to komentuje z poza vody. Ja som len ozrejmil, prečo k tej dohode nikdy nepríde! Xi, xi.
"TAKÁ" by sa chcela ospravedlniť Vám všetkým zato, že som vďaka svojej vrodenej hlúposti do mnou nazvanej diplomovej práce Aliho pripísala aj Kamiho aj Luka urobila som to z toho dôvodu, že som tam videla fotky od menovaných pánov a nie z dôvodu, aby som uprela niekomu autorské práva , ale ak som bola nepochopená tak sa úprimne ospravedlňujem mne ani priznať omyl nerobí žiadny problém som už raz "TAKÁ" ? ? ? za porozumenie ďakujem ?
Vtedy bola Adkovi ponúknutá cena nájmu za trolejbusy 80.-Sk/km, krát počet km výkonu (asi 1 200 000km) to vyšlo na 96 miliónov na rok, čo je oproti terajším cca 16 miliónom na rok celkom veľký rozdieľ! ?
Ja momentálne neviem presne, akým ilegálnym spôsobom ZVSK umožnil prevádzkovanie tej prímestskej linky 601455, avšak bezpodmienečne pri zmene trasy linky 601455 (k čomu doplnením úsekov liniek X3 a X9 došlo) zákon nariaďuje vykonanie zmeny dopravnej licencie, na čo sa vzťahuje zákon o správnom konaní, kedy správny orgán - ZVSK - musí vyžiadať stanovisko Mesta Banská Bystrica, čo neurobil, pričom neverím, že by mesto súhlas na zastavovanie na tých zastávkach teraz dalo. Preto je zrejmé, že ZVSK porušil zákon (nehovoriac o tom, že si nie som vedomý, že by účastníkom tohto konania bol napr. DPMBB, ktorý nie je pochýb, že by účastníkom toho konania byť mal a to minimálne z dôvodu, že ZVSK priznal štatút účastníka konania napr. pre SAD ZV vo veci udeľovania licencie na prevádzkovanie dopravy na trolejbusovej dráhe, avšak nikto nič o tom nevedel a vyrobili to "za jeden deň") a táto dopravná licencia je neplatná obdobne ako celé konanie (MDPaT by toto rozhodnutie pri odvolaní muselo opäť zrušiť, ako reálne každé rozhodnutie ZVSK, voči ktorému bolo podané odvolanie na MDPaT) a teda SAD ZV momentálne vykonáva dopravu na X3 a X9 bez oprávnenia v zmysle zákona o cestnej doprave, za čo jej hrozí pokuta do 200 tis. Sk, pri opakovanom konaní do 500 tis. Sk, lenže jej spolupáchateľom je ZVSK...
Pevne dúfam, že mesto už podniká kroky, aby toto protiprávne konanie zo strany ZVSK a SAD ZV bolo zastavené.
Bola som aj s pár ľuďmi tam, keď sa vyberalo, že kto bude robiť MHD. Vtedy sa p. Polóny vyjadril, že ak bude v záujme mesta, aby jazdili trolejbusy, tak sa s SAD BB dohodnú a prevádzkovať ich budú. Na nedávnej tlačovke som zrazu začula informáciu o tom, ako oni predložili ponuku len na autobusy, čiže jednoznačne deklarovali len autobusy. Tento jav moja mama ľudovo nazýva - vyjadrím sa slušnejšie - kakať si do vlastnej huby.
Jednoducho vtedy nasľuboval všetko možné, aby vyhral.
Ďalší prípad potvrdzujúci tento jav - najprv vyjadrenia typu - budeme žiadať od mesta odškodné, ak trolejbusy vyjdú a zrazu autobusy jazdia lacnejšie a ani odškodné nikomu netreba.
Podľa mňa, toto je už silný prejav rozpoltenej osobnosti a mal by sa tým zaoberať psychológ, hádam aj psychiater.
V tom článku na SME čo linkuje Danny sa píše, že prímestské linky SAD ZV môžu zastavovať na zastávkach MHD. Podpísal im to králik a je to všeobecné. Nepomohlo by, keby to mesto vyšpecifikovalo presne?
Presne si to trafil - lenže na toto už Kami upozorňoval ZVSK dávno, obdobne som to hovoril obom zástupcom zo ZVSK vrátane, keď ešte robili na ZVSK (tesne po skončení diskusie o trolejbusoch v roku apríli 2006 jeden z nich aspoň uznal, že o tom vie, ale vyššie záujmy...). Lenže ZVSK ako orgán cenovej regulácie skrátka nechce vidieť akýkoľvek prehrešok svojho milovaného doprvcu SAD ZV a tak radšej zatiaľ pri každom vydanom rozhodnutí, ktoré sa nejakým spôsobom mohlo týkať tohto dopravcu, radšekj hrubo porušil zákon a oblbuje všetkých tým, ako je to v poriadku!!! Ja akurát nechápem, ako tie chobotiny môže Murgaš vôbec podpisovať. Však už by si tiež mohol uvedomiť, že zatiaľ v každom z troch odvolaní o ktorých viem voči rozhodnutiu ZVSK došlo k zrušeniu týchto rozhodnutí zo strany MDPaT SR s konštatovaním, že došlo k porušeniu zákona.
Ak je to však teraz prímestská linka, Mesto BB nemá predpokladám asi priamo kompetenciu zasahovať do vecí, ktoré má na starosti ZVSK - môže asi akurát dať podnet svojmu "kolegovi - orgánu cenovej regulácie", aby zasiahol.
DOHODA? ?
Keď chceli bryndziari prevádzkovať trolejbusy a chceli si ich prenajať, tak im (niekto nenapaný) naprášil takú cenu za nájom, že si mohli ísť kúpiť nové na leasing.
DOHODA? To asi budú skôr fúriky pršať! ?
Klasika, trucpodnik.
Habibi