Mili bystricania, vsetko najlepsie z Vychodu k dnesnemu dnu. Som rad ze uslie vsetkych nevyslo nazmar a trolejbusy budu nadalej sluzit k spokojnosti cestujucich a pohladzat srdce vsetkych pravych sotousov.
Nastastie uz len na spomienku, tento link: http://iris-mm.szm.sk/bystrica.htm
Som rad, ze uz len pospominame a s radostou tuto stranku o niekolko dni odstranim ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=205&x=629145941023
toto je vsak pre efektivitu trolejbusovej dopravy lepsie.
dpmbb plati za prenajom trolejov a trolejbusov preto by mali byt co najvyuzivanejsie ako sa len da.
Taka L92 v BA s 30min. intervalom je vacsne prazdna pricom je to najrychlejsie spojenie Petrzalky s Patronkou.Ale ludia radsej pojdu 83 lebo jazdi kazdych 15.A keby ju dali kazdych 10 tak bude postupne rovnako plna.
V tento deň nastala tá vhodná chvíľa, aby som v mene všetkých zástancov trolejbusov poďakoval všetkým, ktorí sa zaslúžili o obnovenie trolejbusov. Prajem im veľa šťastných kilometrov bez nehôd. Budem rád, ak budú ľudia s nimi spokoní.
Pevne dúfam, že po druhom narodení TD v meste pod Urpínom to tentoraz dotiahnú ďalej. Chcel by som vidieť trolejbusy v Sásovej, samozrejme vrátane nového vozového parku. Financie by problém nemuseli byť, nakoľko mesto má možnosť čerpať peniaze z EÚ do r. 2013. Teda postaviť trate by nemusel byť problém.
Jediný problém vidím v 2 veciach:
a) VUC v zastupeni SAD ZV odmietne skolaudovat hotové troleje
b) SAD ZV sa odmietne stiahnut spod trolejov a spoje L22 preradí do prímestskej BB-Pohronský Bukovec ? ? ?
Človek by ani neveril tomu čo som napísal, ale žijeme v BB, kde robí dopravu SAD ZV, takže by som sa ani nečudoval.
Mám taký dojem, že SAD ZV si píli pod sebou konár a dúfam, že na to tvrdo doplatí.
Som pohoršený postupom SAD Zvolen. Tento prístup opäť ukázal SAD ZV v celom svetle a nech mi pán P. niečo nerozpráva, aký je on dobručký a len ľudia z imhd.sk stále zavádzajú a klamú. Opäť sa potvrdilo, čo je vlastne VUC BB, ktorá schvaľuje CP pre prímestské linky. Keby tento orgán konal objektívne, nič také by SAD ZV neschválil a nie ešte z večera do rána. Na druhej strane DPMBB požiadal o licenciu a trvalo to takmer rok kým ju dostal (aj to len vďaka MDPaT). A keď ju už má, VUC sa vyhráža jej odobratím. SAD ZV sa obula do VUC a spolu chcú pochovať DPMBB. Ale to všetci vieme a také niečo nedopustíme. Ja si len tak ľahko nenechám pokaziť túto radostnú (a povedal by som slávnostnú) chvíľu.
Čo môžeme teda očakávať od SAD ZV. Hrozivý scenár: Postupne vzniknú linky X1, X2, X3, X6, X7, X8, X9. Tieto linky budú prímestské, a preto SAD ZV bude musieť vypraviť len svoje vlastné busy mestského typu (inak by to nebola konkurencia, prímestskými by v rámci mesta nikto necestoval). Mesto mu dúfam svoje vlastné neprenajme (SAD ZV ich ani nechce). Teda SAD ZV nebude mať čo vypraviť na ostatné linky a takto pochová sám seba.
Dúfam, že tento problém sa vyrieši v medziach zdravého rozumu.
Ďalšia názorná ukážka. Teraz označil prímestské linky napr. X1 z pochopiteľných dôvodov (aby každý vedel, o akú linku ide), hoci prímestské linky štandardne nie sú označované. Potom prečo neoznačuje aj linky ex5x ktoré od 19.2.2006 preradil do prímestskej, zbytočne poplietol ľudí. Ak SAD ZV niečo nemusí urobiť (nespôsobilo by im to problémy), tak to nespraví a oháňa sa zákonmi. Teraz im ide o cestujúcich, zrazu robia to, čo v minulosti "nemohli". Je mi z toho zle a v tejto situácii nevidím budúcnosť. Jednoznačne hneď v pondelok musí magistrát začať intenzívne konať. Treba poriadne prešetriť linku 601455.
Opravte ma prosím, ak sa mýlim, ale tuším som tam v prvej časti (22:16) počula Polónyho povedať, že "dneska prej...jú tieto peniaze". To je oficiálne vyjadrenie na tlačovej konferencii?
1. Málo ľudí sa vozí preto, lebo súbežne jazdí bryndza s linkami x3 a x9 (na výveske sú označané naozaj unikátne, 3/601455, autor tým myslí x3, podobne L9, proste bordel).
2. Informačná kampaň prakticky žiadna (v nejakej forme priamo upozorňujúca na to, že chodia trolejbusy, nejaké väčšie plagáty možno, lebo tie papiere v obaloch zas málokto číta, ak tam vôbec ešte sú). Ale ľudia chodia k označníkom, vidia trolejbusy, takže do povedomia sa to pomaly určite dostane. Koniec koncov, sú to plné regionálne média (od TV po noviny).
3. Trolejbus ide napr. z Roosevelt. nem. dve, resp. sedem minút po autobuse (ktorý nemal samozrejme čo ísť), takže aj to jedna z príčin.
4. Je víkend, takže tých ľudí nie je veľa aj preto (dôležitejšie príčiny sú však 1. a 2.).
Trolejbusy jazdia prvý deň, tak chvíľu ľuďom potrvá, kým to zistia. Aj doteraz chodili, ale len technologické jazdy, takže mnoho ľudí si to možno ešte neuvedomilo, že už vozia aj ľudí. Ani citybusy nechodili v prvé dni prepchaté... Chce to čas a najmä spraviť poriadok s bryndzou. ?
maciatko