Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2008 #25155:
Takze pre Teba znovu, to co uz povedal mimi, dobre? Do stareho tunela nema zmysel investovat, kedze ten novy vybudovany v ramci stavby severneho cestneho obchvatu bude uz postaveny s vyhovujucou svetlou vyskou aj pre prejazd trolejbusov. Mesto upustilo asi pred rokom od vystavby podchodu pre pesich aj kvôli tomu, ze na tieto ucely sa bude vyuzivat prave stary tunel. ? ?
Reply on: mimi #25158:
?? natiahnuť za desiatky tisíc drôty do starého tunela a postaviť za desiatky miliónov nový tunel ??
.
Samozrejme som za naplánovanie postavenia nového tunela ? .
Reply on: Habibi #25159:
? Ako keby tá druhá SAD-ka nejaký bezpečnostný projekt vypracovaný mala, xi, xi.
Dohoda o jednotnom platobnom systéme nebola podľa zástupcov SAD Zvolen možná, pretože DPMBB nepredložil bezpečnostný projekt na ochranu osobných údajov cestujúcich schválený Úradom na ochranu osobných údajov.

Toto musí byť nejaká humoreska, alebo si niekto myslí, že sme načisto osprosteli, keď ukradli prečípovaním osobné údaje v roku 2006 SAD BBDS teda okrem iného ❗ ❗ ❗ a vraj nemohlo prísť k dohode ta šme še zase pobavili zase okrem tej estrády čo beží na RTV ? keby sprostosť kvitla tak celý Horný Výplach kvitne celý rok ?
Reply on: 2008 #25155:
No ked si myslis ze invsticia do prestavby stareho nevhodneho tunela a vystavbu teolejoveho vedenia ked sa psotavy tunel novy kde sa potom postavy nove trolejove vedenie je stastne ja ti to neberiem
Reply on: Kami #25149:
Ktoré schémy z tých troch?
Reply on: draxter #25131:
Takže skúsim ešte raz znovu. ? Samozrejme, že pomocou vysvetliviek na CP (aj vylepenom) sa dá na to upozorniť, ale myslím si, že by bolo fér upozornovať na ten fakt aj inak, už aj kvôli ľuďom čo CP na zastávke nepozerajú zakaždým, keď sa danou linkou potrebujú odviesť! Proste len vedia, že linka 2 ide aj cez NS, no v prípade, že ich to "prevezie" priamo na Žst. môžu mať z toho poriadny chaos, nehovoriac o tom, že im to časovo nabúra trebárs celý nasledujúci program. A pritom stačí tak málo,upozorniť na to aj inak ako v CP. Tebou spomínanú verziu(iba s vysvetlivkami v CP) môže dopravca použiť na prímestských a medzimestských linkách, tam spravidla zakaždým ľudia pozerajú CP a dozvedia sa prípadné zvláštnosti daného spoja, ale v mestskej doprave práve určitá špecifickosť, že ľudia jazdia po pamäti a zo zvyku, aj keď pripúšťam, že ak by to bolo v tom CP uvedené, tak by im to samozrejme v konečnom dôsledku nepomohlo, ale ako som už spomenul, takú službu by už z morálneho hľadiska mal dopravca poskytovať a upozorňovat na zmenu trasy aj inak ako v CP. To nie je ako uviesť v CP "x", "a", "c", "NS",atď., tam je to jasné, ale zmena trasy linky je dosť špecifická záležitosť, nemyslíš? ? ?
Reply on: mimi #25151:
Návrh Bosej Nohy bol, ako to spojazdniť bez kopania tunela ? .
Reply on: wizard112 #25141:
Ten Hladný je aký inžinier? Nádvornej technológie? Či kozmetiky podlahových krytín?
Reply on: Bosa Noha #25150:
Pán doktor. Posielanie mailu bez pripojeného elektronického podpisu je hádzanie hrachu na stenu. Trochu pomôže pridať do kopie adresáta e-mailové adresy niekoľkých (veľa) médií a najúčinnejšií je doporučený dopis, na ktorý je orgán zo zákona povinný odpovedať. (Okrem VUC BB, ten má vínimku ? )
Reply on: Bosa Noha #25150:
rad by som Vás cchel informovať že riešenie daného kritického miesta rudlovského tunelu je v rámci výstavby severného obchvatu riešené novým tunelom ktorý by mal byť umiestnený v na seste od starej nemocnice smerom k aurisu, niekde medzi Petelenovou ulicou a Medokysom.
e-mail, adresovany 8.11. 2007 o 18:53 na kancelariu riaditela DBMBB a na kancelariu primatora Banskej Bystrice
(sekretariat@dpmbb.eu, info@dpmbb.eu, jan.marcinek@banskabystrica.sk, monika.pastuchova@banskabystrica.sk):
----------------------
Vazeny pan riaditel DPMBB, vazena kancelaria primatora BB,
mam navrh na technicke riesenie jedneho zasadneho problemu trolejbusovej dopravy v Banskej Bystrici.
Je snad zrejme, ze trolejbusova doprava v BB nebude dostatocne efektivna a zrejme ani ekonomicky vyhodna, pokial nespoji mesto (a aj Radvan, Foncordu) so Sasovou.
Po cely cas ale pocuvam tvrdenia, ze jeden z hlavnych problemov je tunel pod zeleznicnym nasypom na Rudlovskej ceste pri Aurise. Je prilis nizky na bezpecne umiestnenie bezneho trolejoveho vedenia. Okrem toho je prilis uzky, aby cezen mohli bezpecne sucasne prejst protiiduce trolejbusy.
Kym ale bude mozne vyriesit problem tohoto podjazdu uplnou prestavbou, tak by bolo mozne sprevadzkovat trolejbusovu dopravu cez Rudlovsku cestu aspon provizorne za takychto podmienok:
1.
Kedze je tunel uzky, aj dnes musi jeden z protiiducich autobusov pockat, kym prejde druhy. Cize tak by mohli prechadzat aj trolejbusy
2.
Predpokladam, ze v najvyssej casti v strede klenby tunela je dostatocna vyska, kde by uz mohlo byt trolejove vedenie umiestnene. Ale pri beznych rozstupoch jednotlivych vodicov drahy by sa tam zrejme zmestil len jeden smer (priamo pod stred klenby). Lenze ak by sa pod celou klenbou (a kusok pred a za nou) pouzili ako vodice nie draty, ale pevne vodice, ake su na trolejovej trati na krizovatkach, vyhybkach alebo niektorych zakrutach, uchytene vo vhodnej tuhej konstrukcii, tak by mohol byt rozstup medzi vodicmi znacne mensi (nehrozil by nahodny dotyk vodicov a skrat). Zberace ("palice") na trolejbusoch su dostatocne uzke, aby to umoznili. Navyse, rozostup medzi lavymi (z pohladu jazdy) vodicmi oboch smerov by mohol byt este mensi, kedze maju rovnaku polaritu (alebo fazu - neviem, ci je napajanie jednosmerne, alebo striedave). A ak by existovala nejaka obava, tak by mohli byt este medzi vodice zvisle upevnene izolacne pevne dosky, takze by vznikli zlaby, ktorymi by zberace bezpecne presli aj tymto zuzenym miestom na trati.

Viem, ze dalsim problemom su peniaze, ale s tym uz poradit neviem (ale snad by po technickom vyrieseni problemu boli nejake mozne aj z eurofondov?)

S uctou
RNDr. Vladimir Kubanka
uz 16 rokov mierne nastvany obcan Banskej Bystrice ...
Reply on: burz #25146:
mozeme to pouzit?
Nemam cas a energiu sa venovat vsetkemu co tu za posledne dni odznelo. Tak len strucne aby ste vedeli ze zijem. 🙂

maciatko: najblizsie stretko moze byt kludne aj v nedelu, tento vikend vsak v BB urcite nebudem. 🙂

ad IDS: myslienka IDS je dobra a spravna. Je to sice hlavne uloha samospravy ako objednavatela vykonov, pri SAD ZV a ZVSK ... Napriek tomu je myslim optimizmus na mieste, verim ze sa ho v BBSK dockame. Dovtedy vsak budeme len svedkami pokracujucej dezintegracie dopravy.

ad Adrianko: ja len dodam, ze ak nechce vozidla DP (co sa zaviazal ked MHD preberal), bude logicke ak mu budu vo verejnom zaujme odobrate dalsie linky, nielen trolejbusove v prospech DPM BB. Ved mesto by malo potom stratu 2-nasobnu - muselo by DP doplatil strateny prijem a nadbytocna by bola aj cast dotacie pre SAD ZV.
Reply on: burz #25146:
Perfektne spracované, hlavne to prvé (nastupistia na zel. stanici) by mohlo byť uverejnené trebárs priamo na oboch staniciach a tiež by sa tieto veci mali rozmiestniť na väčších zastávkach a mestských tabúľ, ktoré sa v poslednom čase namnožili ale sú nevyužité.
Reply on: Valec #25142:
No DPM platí odpisy aj za minibusy. Tiež nechápem taktiku SADZV pretože odpisy sú každý rok menšie pretože pribúdajú autobusy ktoré sú úplne odpísané a za tie neplatia žiadny nájom.
Reply on: 2008 #25143:
A ešte by som pridal že: v sobotu sa pred trolejbus výchádzajúci z vozovne na prvú linku postaví zodpovedná osoba z VÚC a za nejakú banalitu odníme licenciu!
.
Lekárka mi povedala, že to nie je paranoya, že to je Banská Bystrica. ?
Reply on: roman85 #25135:
Ja si myslím, že si trafil klinec po hlavičke..
Reply on: Patriot #25133:
To akože DPMBB prenajíma SAD ZV vozidlá za cenu nižšiu ako sú ich odpisy? Či to toľko stáli tie minibusy? To si aj ja jednu Karosu prenajmem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.