Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #24979:
Xi, xi, očividne si nepochopil. Ale neva.
.
(preto má auto štyri kolesá, lebo cestoviny sa varia v slanej vode ? )
Reply on: 2008 #24978:
Re #24977 2008: a vieš prečo je to tak? Lebo trolejbusy nemajú 10 schodov, ale len 2, pričom majú širšie dvere, nie? Prímestské majú úzke dvere, niektoré ešte aj to zábradielko....či nebodaj aj toto je výmysel? ?
Reply on: 2008 #24977:
a vieš prečo je to tak? Lebo trolejbusy nemajú 10 schodov, ale len 2, pričom majú širšie dvere, nie? Prímestské majú úzke dvere, niektoré ešte aj to zábradielko....či nebodaj aj toto je výmysel? ?
Reply on: Papyr #24970:
Toto Ti síce neverím, ale hádať sa budem, až keď si budem istý. (osobne som počul iné čísla)
Reply on: wizard112 #24975:
Toto bolo dobré!!!
"Nástup telesne postihnutého do Karosy C734 alebo C934, ktoré ZV používa na prímestských linkách, je určite ťažší, ako do do ktoréhokoľvek trolejbusu v BB."
.
Selce, Hronsek, Badín, Môlča...........tešte sa na trolejbusovú dopravuúú!!!
http://bratislava.sme.sk/c/3569535/Trat-TEN-T-ma-v-meste-dva-varianty.html Však tadial by mala byt vedena aj rychlodrazna elina do Petrzky, na nee..? ? ?
Reply on: Bystrican. #24971:
Na toto sa mi najviac hodí Papyrov výrok "Kto chce trolejbus biť, palicu si nájde." ?

Inak celkom zaujímavé sú tieto oficiálne reakcie medzi DPM a VÚC... Každý píše to, čo mu vyhovuje. Pani Jobbikovej by som doporučil si lepšie prečítať zákon 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a nie zákon 168/2996 Z. z. (ktorý neexistuje), kde sa píše § 8 ods. 1 písm. e) "Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu (§ 4) povinný utvárať podmienky, ktoré umožňujú prepravu telesne postihnutých osôb a zrakovo postihnutých osôb, a zvýšiť pohodlie prepravy starých ľudí a matiek s malými deťmi." Aká je realita, vieme. Nástup telesne postihnutého do Karosy C734 alebo C934, ktoré ZV používa na prímestských linkách, je určite ťažší, ako do do ktoréhokoľvek trolejbusu v BB. Opäť vyplýva, že VÚC nejde o kvalitu cestovania telesne postihnutého, ale o neustále "hádzanie polien pod nohy" jedného z dopravcov. Napriek tomu, že pri udeľovaní licencie na prímestskú autobusovú dopravu sa riadite iným zákonom, aj ten spomína určité podmienky umužňujúce prepravu telesne postihnutých osôb a pod., ktoré VÚC zjavne netrápia (náhoda??). Takže pani Jobbiková, nezavádzajte ani vy a riaďte sa prosím zákonmi, ktoré existujú. ?
Reply on: burz #24972:
Vodič Ján Sihelský ? viac ako 20 rokov...
Reply on: Flying #24967:
Skôr ako to začneš drístať o stratách z trolejbusovej dopravy tak buď taký dobrý a napíš k tomu aj nejaké čísla, ale to by si najprv nejaké musel vedieť všakže ?? Inak celkom slušne ťa upozorňujem, aby si sa začal ovládať čo sa týka útokov na ľudí o ktorých práci nemáš ani potuchy, lebo sa ti môže celkom nečakane stať , že niekto na teba dá trestné oznámenie a to ti už potom ten smiech zamrzne raz a aj navždy. Minule som ťa upozornila , že riaditeľ SADBB a DPMBB s tebou nepásli kozy a predpokladám ,že ani pán Lukaj nie . V tvojej hlave asi demokracia znamená možnosť opľuť každého kto nemá riť prilepenú na sedadlo za veľkým volantom a záraba viac ako 100 Sk na hodinu. ?
Niečo na odľahčenie: škoda, že sa už dnes neuvádzajú v cestovných poriadkoch aj takéto možnosti prestupu... ?
http://vhd-zvolen.ic.cz/CP_stare/bb.jpg
Reply on: Flying #24966:
Trolejbusova doprava, po xty krat to sem hovorim, je prevadzkovo lacnejsia ako autobusova...
Reply on: Flying #24967:
A Flying nechce vypaltu? Ani taky pan Adko Polony??? Ked su taki samaritani v SAD ZV tak robte mhd bez naroku an odmeny ?
Reply on: S499.1023 #24945:
Vymyslene straty ma trolejbusova doprava. Kym sa nezacala pechorit na linky tak vsetko vychadzalo. Tak kde je potom problem ak nie v nej? teda ani nie tak v nej ako v nenazratom manag. DPMBB a SADBB. Lukaj a spol si potrebuju zarobit na vyplaty. A vidim ze za 3 dni si sa do mojho prispevku obul iba ty a habibi - klasika. Aj ked na prispevky Habibi uz dlhsiu dobu nikto nereaguje.
Reply on: Papyr #24949:
A kde ich zobrat?? Vsak to je ten problem. Este raz opakujem: Ani saktor, ani Lukaj, ani poslanci si platy kvoli tomu neznizia. Takze jedine riesenie je kaslat na trolejbusy??
Reply on: expresbb #24960:
toho madara si zaplatili? vsak ten ujo nevie ani hovorit.
Reply on: irizar #24963:
Aléééééé čo ty nevieš čo je to strižňa ?? Nehromži na dedkovcov veď im to do úst nasúkali a preto sa teším, že také AZTV "nechytám" stačí mi iná BB TV štvavá stanica v mojom pracovnom diariku nazvaná "Horný výplach" ? Nič ma tak nevie rozosmiať ako nahlúple otázky pani redaktorky núkajúce jedinú správnu odpoveď. Tak tlačí do respondenta, že raz sa isto rovno v priamom prenose poserie /pardón pokaká../ ? ? ?
Reply on: expresbb #24960:
No, tak pred piatimi minútami som si to pozrel a už som aj vyčerpal zásobu nadávok v štyroch jazykoch... Takéto "reportáže" sú na AZTV normálne? Proste odchytia na ulici nejakého chumaja, bez upresnenia, že aká je jeho odborná alebo profesná kvalifikácia, nechajú ho dve minúty trepať xxx-oviny a teraz sa z neho majú všetci ...? Najmä tá veta o rušení trolejbusov všade vo svete ma tak zdvihla zo stoličky... A to o bezplatnom cestovaní dôchodcov v Bratislave, Košiciach a neviem kde ešte sa mi tiež veľmi nezdalo.
Zdá sa mi, že v niektorých povolaniach sa pri odchode do dôchodku na vrátnici spolu so zamestnaneckým preukazom odovzdáva aj zdravý rozum ? ? ?
Reply on: mirkobb #24956:
Tak predovšetkým z vlastného vrecka investor platil toto "reklamné" vysielanie... Ľudia vedie hodnotiť často aj veci, o ktorých nič nevedia, akurát čosi počuli a keďže je to nové, tak aby hlúpo nevyzerali, tak to pochvália. Ja netvrdím, že je to teraz zásadne horšie, avšak je určite zavádzajúce, keď niekto hovorí, ako sa zlepšil prechádzajúci stav. Celé je to o tom, že jediným dôvodom toho kruháku bolo priame napojenie dovtedy slepej Cesty na štadión, z ktorej je vjazd do podzemnej garáže ESC, čo by pri inom type križovatky jednoducho nebolo možné. Všetko ostatné je len oblbovanie, aby sa ešte zvýraznil "pozitívny" efekt stavby. Najlepšie sú reči, ako dopravné riešenie okolo ESC zlepšilo dopravu. Skutočnosť, že verejnú hromadnú dopravu pri takomto veľkom zariadení totálne odignorovali, to doposiaľ nikto z nich nezistil!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.