Reply on: wizard112 #24896:
S prvou časťou plný súhlas. K záveru - s tým veľmi nesúhlasím, nakoľko to nejde len tak hurá systémom schváliť CP a potom čakjme, čo sa stane - hlavne v prípade, keď stále mesto nemá ani potuchu o tom, čo je potrebné urobiť, aby sa stabilizovala verejná doprava vôbec, nehovoriac o jej preferencii a potláčani IAD - to skôr sa robí všetko preto, aby MHD mala problém... Druhá vec je, že treba mať dohodnuté tarifné i prepravné podmienky tak, aby to tu nebolo fakt ako niekde v Kambodži, k čomu už žiaľ nemáme ďaleko, avšak mesto je stále mäkké a namiesto rozhodnutí v prospech MHD sa stále len stráca čas...Ale bezhlavé schválenie CP tiež nie je riešením i keď mám dôvodnú pochybnosť, že by to neskončilo bez hlavy a päty.
wizard112
Len tak na okraj, Dom kultúry kúpil VAV Invest (zhotoviteľ ESC a dvoch nemožných kruhákov), tak čakám, kedy ich napadne spraviť kruhák aj pri DK, pre istotu 4-prúdový aj so semaformi... A mesto nech so všetkými dementnými riešeniami len ticho súhlasí. ?
JJ: K CP, ktoré schvaľuje mesto. Mesto, predpokladám, využije lehotu 30 dní do posledného dňa, ale naozaj sa tým CP niekto zaoberá, alebo to len leží na stole nejakého úradníka a čaká na podpis, ktorý sa mu uráči dať až v posledný možný deň? Prečo toto mesto robí, keď vie, ako všetci pozorne čakajú na akýkoľvek prešľap. Nevravím, že mesto malo tie CP podpísať okamžite, ale načo čerpať lehotu 30 dní, ak to nie je potrebné? Pripadá mi to trocha čudné, keď mesto na čele s primátorom chce trolejbusy a potom to naťahuje samotné mesto.