Nedokážem si neodpustiť si komentár na článok http://firmy.etrend.sk/88064/firmy/bystricky-dopravca-prisiel-o-linky . Ide najmä o túto pasáž. „Rozhodujúca pri udeľovaní licencií bola kombinácia troch kritérií: nároky na dotáciu, kvalita dopravcu a požiadavky dotknutých obcí.“ Môže mi niekto vysvetliť pojem „kvalita dopravcu“??? Mohli by na VÚC prezentovať o koľko klesne požiadavka na rozpočet a aké boli požiadavky obcí na dopravcu??? A ešte jedna otázka. Hovorí im niečo pojem MONOPOL???
Inak si myslím, že je to chyba SAD ZV že sa začala zaujímať o prímestské linky až tak neskoro. Tiež si myslím, že kraj mal predĺžiť platnosť cestovných poriadkov bývalého dopravcu pokiaľ neprebehne riadne verejná súťaž. Tiež si myslím, že to dosť slabá výhovorka to, že v BB prevádzkuje mestskú verejnú dopravu SAD ZV. Jednoducho povedané, výhovorka na výhovorku.
Inak si myslím, že je to chyba SAD ZV že sa začala zaujímať o prímestské linky až tak neskoro. Tiež si myslím, že kraj mal predĺžiť platnosť cestovných poriadkov bývalého dopravcu pokiaľ neprebehne riadne verejná súťaž. Tiež si myslím, že to dosť slabá výhovorka to, že v BB prevádzkuje mestskú verejnú dopravu SAD ZV. Jednoducho povedané, výhovorka na výhovorku.
VLK
ku tým fontom: to čo máš možnosť vidieť na transparentoch v MHD BB je zvolenská zhovadilosť, ktorú kritizujem od začiatku, kde prechádzajúce zastávky (ešte aj s nezmyslami typu B.B., Bans. Byst.) sú veľkým a hrubým a cieľ je malým tenkým.... to bola ich požiadavka, tak sa to naprogramovalo... čo sa týka CITYBUSOV, pokiaľ bude zo strany MHD BB a.s. požiadavka na zmenu, tak sa to spraví.... "za peníze i v Praze dúm".... ?