Keby v SAD ZV stále neporušovali zákona a aj vlastný prepravný poriadok, bol by ten vodič počul hlásenie zastávky kam má ísť...
..ale človek je tvor omylný, stať sa môže. Len by ma viac zaujímalo, čo tí prekvapení cestujúci?
..ale človek je tvor omylný, stať sa môže. Len by ma viac zaujímalo, čo tí prekvapení cestujúci?

PIT
Súčasný primátor Králik pred voľbami v roku 1998 navyše sľuboval rozšírenie trolejbusovej dopravy do Sásovej, na čo nikdy nezabudnem a všetci dobre vieme, čo napokon urobil - podnikol kroky, ktorých výsledkom je úplné zastavenie toho dopravného systému už rok. Ale keďže sa uvedený sľub nepodarilo naplniť, tak pred voľbami roku 2002 sa takýto nesplnený sľub nehodil do tabuľky k poznámke "úloha splnená" (i keď o plnení aj iných položiek by sa dalo diskutovať) a tak sa text poopravil a z trolejbusovej dopravy sa urobila autobusová.
Text znie: "4.) Rozširovať autobusovú dopravu v meste, najmä do Sásovej, Kremničky a združiť finančné prostriedky na dobudovanie autobusovej stanice. úloha splnená".
Všetci aspoň trocha znalí problematiky veľmi dobre vedia, že v tom čase bola z celého mesta najintenzívnejšie zabezpečená MHD práve na sídlisko Sásová (len L22 a 26 chodili v 5-minútovom následnom intervala v pracovných dňoch a cez víkendy v 12-minútovom, nehovoriac ešte o ďalších linkách o čom môžeme už len snívať), takže do Sásovej nebolo akú autobusovú dopravu rozširovať.
Čo sa týka Kremničky, v tom čase aj poslanec Smädo žiadal rozšírenie trolejbusovej dopravy do Kremničky, čo je zachytené i v zápisniciach zo zasadnutí MsZ (i keď pred rokom už záhadne nevedel prísť trolejbusom na meno) a všeobecne sa hovorilo o takomto rozšírení, ako aj o rozširovaní trolejbusového depa.
Takže je jasné, že pôvodne v tabuľke bola trolejbusová doprava...škoda, že sa mi nezachoval jeho predvolebný leták, z ktorého to zmazať už dodatočne nemohol.
Takže takto sa sľubuje pred voľbami a klame po voľbách...
Je teda otázne, čoho sa spomedzi súčasných "dopravných" sľubov dočkáme - trolejbusov, trolejbusov aj v Sásovej, severného obchvatu, rýchlostnej komunikácie R3 cez BB (ako to bolo pôvodne opodstatnene vymyslené) atď. alebo to zostane vo vymývaní mozgov, ako amtatérskej SAD ZV dáme ešte 30 rokov čas, kým z nej odíde súčasné osadenstvo a prídu takí, čo vedia čo je MHD a konečne ju začnú aj prevádzať do praxe - to žiaľ v tom čase už prostredníctvom MHD nebude cestovať nikto a výrazný pokles počtu cestujúcich už v prvom polroku tohto roka tomu dáva za pravdu.