Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ZVHD vyvesky CP na zastavkach su v katastrofalnom stave a ludia sa nemaju ako dozvediet, ci maju to stastie, ze nejaky ten spoj ich linky bude mat odchod v najblizsich 24 hodinach.

1) Na niektorych oznacnikoch sa dokonca cele vyvesky zlupli spolu s farbou, ktora bola nanesena na plech oznacnika a tym padom su vyvesky zrolovane do akejsi "rolety"

2) kedze tiez nepoznaju plexisklo, tak na oznacniky stale prsi, pricom oznacniky montovane pred asi 5 mesiacmi su cele prehrdzavene a hrdza prerazila az na vyvesky, ktore su tym padom znova necitatelne

3) taktiez na niektorych zastavkach dochadza k poskodzovaniu vyvesiek vandalmi, ale kedze opat dopravca nepozna plexisklo, tak musi ratat s castym obnovovanim vyvesiek ... a to aj vzhladom na predchadzajuce 2 body

bohuzial - nedeje sa tak ❗

mimochodom - pre L103 chyba na zastavke "Rudlovska cesta, TASR" vyveska zo smeru Stara Sasova, smer Hviezdoslavova I.
Chcem sa spytat pritomnych bystricanov: Bola uz v BB videna elektricka masina? Napr na Ex Hron?
Reply on: adrive #18118:
ak sa nemoze niekto pozerat na niektorych drzych a arogantnych vodicov + personal ZVHD, nech jazdi mestskym podnikom - aspon dotycny prispeje do vlastneho, ...do mestskeho podniku, ktory patri nam vsetkym ?
Reply on: adrive #18118:
Za batohy su obecne nizsie pokuty. V Prase snad len 50Kc. Ale je to smiesne buzerovat za o 5cm vacsi batoh:) Ja batohu listok nikdy necvikam.
Reply on: Petik #18117:
nie je.
Je tam len prvá časť, ako som zisťoval spoje do sásovej, to, že je ide z námestia slobody aj L20 som vtedy nevedel. Tak isto ako som nevedel, že ide aj L2 z radvane takmer po trase L22... porovnaj si ich. Ani na tretí pokus to nezverejnili, prípadne nedoplnili.

Mimochodom včera som v tej L22 zažil revizórov. Nebolo pekné od jedného chlapa (asi najmladší revízor akého som videl), že kvôli 5 centimetrov báglu pokutoval jedného študendta. Keby bol duchaprítomný ten študent, vybral by si jednu bundu z bágla, omotol kolo pása a nechal si bágel premerať znovu 😕. Na druhej strane rešpektujem, že je to v prepravnom poriadku, tak sa má platiť. Asi každý zažil "nepríjemných" BA revízorov. No mám taký pocit, že títo boli horší, lebo si "zgustli na batožinách", čo mne sa v BA nikdy nestalo, že by mi premeriavali batožinu, a to keď som sa vracal z letiska som mal ozaj veľký batoh, aj som si štikol 10 minútový lístok zaň, len som im ho potom neukazoval (bo už dávno vypršal) a ani nikto ho za evidente veľkú batožinu nikto nepýtal 😕.

Nabehnúť do autobusu plného študentov prichádzaúcich po víkende na a buzerovať ich za 5 cm sa mi však zdá stupídne a prízemné.

Mimochodom aká je pokuta za nekúpenie si lístka? Vraveli batožinárom 10 násobok ceny cestovného lístka a platili 110 korún. To ako keď mňa chytia bez lístka, tak platím len 154 korún?
Reply on: adrive #18116:
Nekecaj:) Je to tam!
Opäť mi raz neuverejnili príspevok na stránke mesta, ako pokračovanie toho, čo tam je. Tak tu je:

Tak som si zaplával a keď som sa vracal, mal som ešte dostatok času prísť na zastávku Národný dom. A neveril som vlastným očiam, na koľkých miestach sú súbehy.
Odchody zo zastávky Národný dom: L22 - 21:21 L:26 - 21:22 L2: 21:23.

Keďže L2 ide 2 minúty po L 22 a majú väčšinu zastáviek po trase L2 spoločných, chcem sa opýtať, prečo bolo potrebné nechať ju ísť 2 minúty po L2, keď chodí len raz za hodinu?

Vrchol všetkého však nastal na námestí slobody, kde sa stretli 3 autobusy idúce do sásovej: L22, L26, a predbiehala ich L20. Opäť tri autobusy idúce do sásovej z tejto zastávky sa stretli, išli poloprádzne a ďalšie pôjdu až o pol hodinu. Prečo? Môže mi niekto vysvetliť, prečo je dobré aby linky, ktoré obsluhujú sídlisko a majú väčšiu časť obsluhovaných zastávok spoločných musia chodiť v súbehu cez víkend? Nemám totiž dopravné vzdelanie, tak neviem prečo je to výhodné.
Reply on: mirkobb #18114:
Mohli prezentacnu jazdu urobit do BB a odskusat tak novy elektrifikovany usek,len by v niektorych usekoch muselo ist aj o 60 az 80 km/h pomalsie ako je zvyknute na CD,v zatacke okolo Urpina aj o viac ako 100 km/h
,teda ak by cela suprava nechcela skoncit v Hrone..! ? ?
LUK,nieco pre Teba,Kami to ma "pod nosom".
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1483
Pojdete tam niekto a nafotite "par kuskov"?
V suvislosti s majetkom mesta,ktory bol dany do prenajmu inemu subjektu vyvstava otazka,ci mesto nejakym sposobom aj sleduje(kontroluje),ako setrne sa naklada s jej zverenym majetkom? Ci ma na to urcenych nejakych ludi,ktori to priebezne sleduju,no a tiez,ake "paky" ma,aby zabranil tomu,aby uz spominany prepravca jeho majetok nedevastoval a spravoval tak,ako keby ho vlastnil sam? Pan Snopko nam odpovie?
Reply on: Schuhu #18092:
dost mozne ze 588AF nedokoncil ani ten spoj o 15tej. Ostal totiz stat medzi zastavkami Dumbierska MS a ZS. Nevedel nastartovat, ale nejakym sposobom sa dostal na spominanu krizovatku, odkial mu pomohol iny autobus. Cele divadlo trvalo niekolko hodin. Je to normalne???
Reply on: horehronec #18110:
pekne povedane ale je skoda ze to tam sotj a chatra malo bi sa uz s tim nieco robit emyslis??? ?
Reply on: ozzy #18109:
To silne pochybujem. Autobusova stanica nema s MHD v BB nic spolocne a navyse sa CSAD Ostrava zaviazala v privatizacnej zmluve ju dokoncit. Tak som velmi zvedavy, ako sa to bude vyvijat a ci sa vobec dozijem novej autobusovej stanice.
Ja sy myslim ze keby MHD v BB nadalej robila BBDS a nie SAD ZV tak by sa uz nova autobusova stanica stavala.
Reply on: mirkobb #18107:
Mirko, je najvyssi cas im vystavit ucet, lebo poslanci svojimi rozhodnutiami budu zas styri roky sposobovat BB problemy a to nik z nas nechce. Co je najhorsie, ze nejaku stranku imhd cita mozno par stovak Bystricanov, co je velmi malo. ?
Reply on: horehronec #18106:
Ale vsak v pohode,ja som nekritizoval,ze sem ten prispevok nepatri,ani si nemyslim,ze patri do kategorie OT,to sa tu uz popisalo o inych "zalezitostiach" a bolo to O.K. Aj sluby poslancov a ich nasledne plnenie sem patria,ked prave ich rozhodnutia mali sekundarne dopad na nasu MHD,treba si tu podiskutovat prave o takych,co sa pricinili o bezmala rocnu absenciu ekologickej dopravy v nasom meste! Nech sa dozvie co najviac ludi,ktori to sposobili,idu volby a tak je cas vystavit im "ucet"!
Reply on: mirkobb #18105:
Ano, su to stranky MHD, ale MHD je priamo naviazana na medzimestsku, dialkovu, medzinarodnu autobusovu dopravu plus zeleznicnu dopravu. Preto ak maju veci v meste fungovat, musi fungovat aj MHD, ktora je priamo naviazana na tieto druhy dopravy. Idealne by bolo integrovat pestupny terminal MHD do autobusovej stanice. Je problem obcanov, ze nezrataju kandidatom ich prazdne sluby pocas volieb a volia ich. Ale to je uz o niecom inom, co na tuto stranku nepatri...
Reply on: horehronec #18099:
Toto su stranky MHD,ale spravna pripomienka,pretoze vsetko so vsetkym suvisi! Tato otazka by mala byt polozena kandidatom na primatora,ale aj kandidujucim poslancom,"taktne" vsak vsetci o tom akosi mlcia,a to uz hodne dlhu dobu,minimalne styri volebne obdobia!!! Je to "prilis horuci zemiak" pre nich,zaujimave vsak je si vsimnut,co slubuju,ze v pripade zvolenia zlepsia. Radsej nic konkretne,iba vseobecne prisluby,ze budu presadzovat projekty ktore sa uz aj tak budu realizovat(vystavba severneho obchvatu je uz "takmer ista",zahrady pod Banosom sa uz zacali vykupovat),oprasili stare prisluby z minuleho volebneho obdobia,atd..! Cize prislub z ich strany,ze sa zasadia o dokoncenie AS je pre nich velke susto!
Reply on: horehronec #18098:
jasné to je všetkým okrem pánov z radov istého dopravcu, tí sú si takí istí svojou genialitou, že im to uniká...
Reply on: brefos #18064:
krátky návrat k tému plynofikácie busov v MHD ZV.

Aj z debát v tejto diskusii sa dá zostaviť zoznam vozidiel MHD ZV, ktoré jazdili na plyn. Bolo ich presne desať:
ZV-247AM
ZV-811AY
ZV-823AY
ZV-724AZ
ZV-871BA
ZV-872BA
ZV-873BA
ZV-062BB
ZV-063BB
ZV-066BB

V linku z príspevku #18064 sa píše aj toto:
"Minulý týždeň pribudli na zvolenských cestách ďalšie štyri autobusy s nápisom „jazdím na plyn“."

Otvoril som si stránku http://vhd-zvolen.ic.cz/
Tam som sa dočítal nasledovné:
"2006-08-22: Začiatkom mesiaca august sa v premávke objavila Karosa B732 CNG ZV 247AM. Vozidlo má nové predné a zadné čelo ako autobusy Karosa radu 95x, náter je na rozdiel od ostatných autobusov CNG červeno-biely (červený pás v spodnej časti karosérie, čierny pás okolo okien). Vozidlo premáva na svojej domovskej linke 611402 Zvolen - Sliač - Lukavica."

"2006-10-18: V priebehu mesiaca september sa v uliciach mesta objavila ďalšia zgenerálkovaná Karosa B732 CNG EČV:ZV 724AZ,premávajúca na linke č.20. V priebehu prvého októbrového týždňa pribudla aj B732 CNG EČV:ZV 063BB, premávajúca na linkách č.2 a 9. Obe vozidlá majú dosadené nové čelá ako Karosy radu B95x, náter je červeno-biely, podobne ako pri prvej takto opravenej Karose ZV 247AM."

"2006-11-11 V priebehu mesiaca november sa objavila v uliciach Zvolena už v poradí štvrtá Karosa B732 CNG (ZV 811AY), ktorá sa v tomto roku podrobila GO. Podobne ako predchádzajuce vozidlá dostala nové čelá a náter v červeno-bielej firemnej kombinácii. Toto vozidlo bolo vôbec prvým vozidlom v MHD Zvolen prestavaným na CNG pohon začiatkom 90-tych rokov."
___

Ponechávam to bez komentára... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.