Vladimir: o poriadok vo vozidlach DPB sa stara firma - vo vozovni na konci jazdy. Je zname ako . Kvoli kontraktu s tou firmou vodic oficialne nesmie upratovat. Neoficialne moze. Vnutri sa pouziva len suchy sposob - vysavac. Voda sa na podlahu nema liat. Takto to ja poznam, Majkl ma mozno doplni.
Opäť musím pochváliť vaše stránky. Potreboval som zistiť otváracie hodiny v stánku, kde dobíjajú čipové karty, resp. obedňajšiu prestávku. Najskôr som hľadal na oficiálnej stránke BBDS, kde som samozrejme nič nenašiel. Tak som skúsil na vašej stránke a za 5 sekúnd som to mal zistené.
Ešte by som chcel poznamenať k linke č. 22. V poslednom čase som si všimol, že cez víkendy v podvečerných hodinách má pravidelne problémy pri VÚB pobrať všetkých ľudí a napriek tomu chodia stále krátke vozidlá.
Dnes som zazil krasnu prihodu. Nastupim do autobusu- malej Karosy a ked som si sadol- sakra to je smrad! Nenapadne sa obzeram po cestujucich, ze ci nie daky houmlesak. Nic som nezistil, smrad silnel, no hruza! Autobus sa pohol a na dalsej zastavke sa zacali take styri zenske chechtat. Stale som nechapal, no po chvili to doslo nielen mne ale aj polke autobusu. Asi meter za kabinou vodica-medzi sedlami na podlahe bolo krasne hovienko-co hovienko, hovno jak svet! a bolo nadherne rozslapane po celom autobuse :-))) Tak zakonite kazdy, co nastupil, si co-to odniesol na topanke A pri tom hovienku si zakazdym niekto sadol na sedacky, cely nateseny ze nasiel v narvanom buse volne miesto. Len akosi priserne smrdelo! Ked tu pred nim krasna sracka na dlazke. A znova sa rehlil cely autobus „Posedkalo“ si takto aspon 20-30 ludi A znova pri nastupovani do hovna skocili dalsi a dalsi.... a smial ci skor sulal sa od smiechu cely autobus
A bola dobra nalada na cely vecer
Ano, Budejovice su zvlsatna kapitola. Tie mali trolejbus trikrat, raz historicky Daimler-Stoll, niekedy na zaciatku 20. storocia. Potom v 1948 zaviedli trolejbus zase, v 70. rokoch znovu zrusili a v 90. znovu zaviedli.
Petik: v roku 1949 sa po ceskych a moravskych DP hladali autobusy na zacatie MHD. Raz si to mozme zopakovat . Ale az na ten TAM a nizkopodlazaky je ZV podobny. Navyse ma I280 a vek vozidiel .
A co rajmok? Pocul som len dobre ohlasy. Akurat biskup sa zrejme velmi nevyspal, lebo nonstop obcerstvenie na namesti bolo vyuzite.
BTW:
Minuly tyzden som bol v Decine (mesto velkosti Zvolena). Maju tam perfektny vozovy park. Asi v priebehu hodiny som z hospody videl toto: nizkopodlazny Ikarus, Karosa Citybus, Karosa B7xx, B9xx (kratke aj dlhe), SOR B7.5, klbovy TAMBUS.
Ono to asi závisí aj na dohode s elektrárňami. Možno by mohli dať BBDS výnimku, keďže ide o podnik verejných služieb a nie klasický ziskový podnik. Ale elektrárne sa týmto zjavne bránia proti nevyrovnanému odberu.
Petik: zeleznice su sproste. Keby DP platili taku sadzbu za kW tak v sedle nevypravia trolejbus ani tahany T813 . Zeleznice nemaju taku vyraznu spicku, este by usetrili. Vsak maju aj nakladnu dopravu a ta nie je viazana na silne casy. DP si bud dobre dohodne odber, alebo sa prisposobi. Bud ako PO, alebo ako BB. Mozno keby sa troleje postavili uz v roku 1937 kym malo mesto vlastnu elektraren, vyzerala by MHD v BB inak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami