Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #10837:
však malo by sa všetko, čo ponúkajú rýchlo zakotviť do zmluvy, aby potom nemohli cúvnuť... Aby to neskončilo ako pri stavbe mosta Košická v Bratislave, keď Doprastav vyhral vďaka (dumpingovej) najnižšej cene, ale tá sa počas stavby navýšila takmer o 1 mld. Sk...
Nechcem ani ja robit unahlene zavery. Diskutujuci dostatocne jasne prezentovali svoj nazor na vec.
pricom sasova je priamo sucastou ochranneho pasma

jednoducho, rusenim ekologickej dopravy v meste sa nerespektuju rozvojove materialy MZP SR
Reply on: Vladimír #10830:
nedokážam nabrať toľko viery...

Re #10834 Danny: nechcú... Jedine AK BY SI TO MESTO ŽIADALO... A to nehrozí... ?
...myslim, ze to nemoze byt take jednoduche zrusit ekologicku dopravu v blizkosti ochranneho pasma NAPANT-u doslova zo dna na den
tak ma napadlo, ze ci by sa vo veci t-busov nedalo obratit aj na ministerstvo zivotneho prostredia. myslim, ze prave oni maju vo svojich planoch trolejbusy v BB, dokonca aj plany na rozsirovanie siete do sasovej ❓
Reply on: Danny #10825:
sorry, ale Teba nebolo celé rokovanie a vôbec sme netušili, kde si... My sme museli ísť rýchle zapiť žiaľ... ?
Reply on: Danny #10823:
to len nasľubovali, čo naozaj prinesú ukáže až čas... ?
Danny tak mi na mail kontakt na niekoho kto by mi s tym pomohol.
Reply on: mirkobb #10822:
tam sú popísané len prevádzky, ktoré nie suú na iMHD ?
Reply on: JJ #10832:
Podla toho co hovoril ten pan, vyplynulo z toho, ze trolejbusy prevadzkovat nechcu. Napriek tomu, ze tam bola taka minizmienka pod ciarou, ze cosi by mozno. Ale uz si to presne nepamatam. Mozno to doplni LUK ci PIT, ktori tam tiez boli (ved vies ? )

Mimi- teraz na taketo veci nemam cas. Zaberalo by to kopec mojho casu a mam momentalne skuskove
Takisto vyjadrujem ľútosť nad zrejme vysokopravdepodobným zánikom trolejbusov v BB. BB by tým získala jedno smutné slovenské prvenstvo - stala by sa mestom s prvou zrušenou trolejbusovou prevádzkou na Slovensku. (Historické siete v Bratislave a Vysokých Tatrách nerátam, keďže tam bola dôvodom ešte nedostatočne rozvinutá technológia). ?
Danny: a ta druha varianta so zachovanim t-busov zapadla prachom?
Danny dufam a verim ze mi pomozes so zacatim peticnej akcie na podporu zachovania trolejbusov, verim ze to podporite a prosim imhd.sk o podklady k dobrym argumentom na zachovanie trolejov. Danny moj mail je mimisoft@atlas.sk dakujem
Tak panstvo, som v šoku... Ja... normálne neviem, čo mám vlastne napísať.

Bystrická MHD síce už dlhšiu dobu bola akýmsi demonštračným nástrojom v rámci Slovenska, kam až hlboko sa dá padnúť, ale veril som, že každá bezodná jama kdesi to dno má...

Táto nemá...

Prajem vám veľa nádejí na zlepšenie vo vybrakovanom dopravnom systéme, bez trolejbusov, s dopravcom, ktorý sľúbil snáď všetko čo sa dalo vymyslieť ?

Kiež by sa to aspoň trošku zlepšilo, ale nedokážam nabrať toľko viery...

Zajtra vybehnem do Bystrice rozlúčiť sa s trolejbusmi.
Poslanci banskobystrického zastupiteľstva odporučili zmeniť prevádzkovateľa MHD

Banská Bystrica 13. decembra (TASR) - Uzatvoriť zmluvu o výkonoch vo
verejnom záujme pri zabezpečovaní mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Banskej
Bystrici so Slovenskou autobusovou dopravou (SAD), a. s., Zvolen odporučilo
dnes primátorovi Jánovi Králikovi banskobystrické Mestské zastupiteľstvo.
Znamená to, že ak primátor rozhodnutie zastupiteľstva bude akceptovať, tak MHD
v meste pod Urpínom od začiatku budúceho roku nebude už zabezpečovať
Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS), a. s., ale zvolenský dopravca.
"Odporúčanie zastupiteľstva nie je pre mňa záväzné. Ale poslanci
zvažovali, či je pre obyvateľov Banskej Bystrice výhodnejšia ponuka zvolenského
alebo banskobystrického dopravcu, ktorí sa prihlásili do obchodnej verejnej
súťaže na zabezpečovanie MHD v budúcom roku. Nevidím dôvod, prečo by som
poslancom nedôveroval, za zvolenského dopravcu hlasovalo 17 z 24 poslancov.
Bola to nielen väčšina z prítomných poslancov, ale zároveň aj väčšina z celého
31-členného mestského zastupiteľstva. Právnici však musia pripraviť zmluvu na
podpis tak, aby v nej boli zakotvené všetky podmienky, ktoré predstavitelia SAD
Zvolen prezentovali vo verejnej obchodnej súťaži i pred poslancami."
Obchodnú verejnú súťaž na širší výber dopravcov prevádzkovania MHD v
krajskom sídle vyhlásilo mesto Banská Bystrica 28. septembra, pretože súčasnému
prevádzkovateľovi 31. decembra končí zmluva o výkonoch vo verejnom záujme. Do
stanovenej lehoty 30. októbra predložili ponuku spomenutí dvaja uchádzači.
Podmienkou bolo oprávnenie na podnikanie v pravidelnej preprave osôb a
skúsenosti s ňou, schopnosť flexibilne reagovať na požiadavky prepravných
prúdov v meste a finančná spoľahlivosť i odborná spôsobilosť. Dopravca by mal
disponovať technickým zabezpečením - vozidlami spĺňajúcimi požiadavku na emisie
Euro 3 so zariadením na odbavovanie cestujúcich a možnosťami ich odstavovania
na území mesta. Vyhlasovateľ posudzoval najmä výšku nákladov na jednotlivé
linky, vek, zloženie a technické parametre vozidlového parku, ako aj viazanosť
čiastky odpisov na jeho obnovu a tarifné podmienky.
Obchodnú verejnú súťaž, do ktorej sa prihlásili SAD, a. s., Zvolen a SAD
BBDS, a. s., jej vyhlasovateľ mesto Banská Bystrica zrušil. Hodnotiaca komisia
nevybrala prevádzkovateľa kvôli vzájomnej neporovnateľnosti ich ponúk, keď
každý dopravca ponúkal niečo iné. Odporučila primátorovi mesta rokovať s
obidvoma záujemcami. Uchádzači potom rozšírili svoje pôvodné ponuky a
predložili ich písomne primátorovi a k dispozícii ich dostali aj poslanci.
Budúci prevádzkovateľ musel okrem iného akceptovať cestovný poriadok
navrhnutý mestom, maximálnu výšku potreby úhrady straty za výkony vo verejnom
záujme na rok 40 miliónov Sk, ako aj prenájom 35 autobusov a 2 trolejbusov v
majetku mesta minimálne vo výške ich odpisov. Mesto malo záujem tiež o
rozšírenie zliav pre cestujúcich o skupiny, ktoré nie sú teraz zohľadnené, i o
úpravy cestovných poriadkov a zriadenie liniek spájajúce jednotlivé časti mesta
bez potreby prestupovania.

http://banskabystrica.virtualne.sk/
S499.1023: a to pochybujem, ak sa t-busy zrusia (co je na 100%), ze t-busy v BB niekedy opat vyjdu do ulic (vid. Praha)
Takže záver je z toho jeden:
SAD BBDS, menovite ing. Korniet a ing. Snopko, svojim dlhoročným arogantným a povýšeneckým jednaním a neochotou k priehľadným ekonomickým tokom ZAVRAŽDILI trolejbusy v Banskej Bystrici.
Danny: sory, ze sme zdrhli (i ked ja som novy na imhd

☺ )

inac, co ma strasne mrzi je to rusenie trolejbusov - vsak to je hodnota (troleje, ine zariadenia, ...) podla mna aj okolo 0,5 mld Sk

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.