Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mimi: nebaví ma stále Ťa opravovať,nájdi si v novinkách...
Reply on: TeBeCe #7514:
Si fakt velmi "slusny", ak uz chces nieco povedat alebo napisat, tak sa vyjadruj konkretne a nie pomocou hviezdiciek. Alebo nemas dostatocnu odvahu???!!!
Nechapem, preco si zaujal takyto postoj, ale o niecom to svedci.........
Reply on: Ali B. #7567:
Divíš sa že ľudia už stratili dôveru v inštitúciu SAD BB a kašlú im aj na ich výmysli. Nechcem tu prikladať benzín do ohňa, ale niekto by sa už mal nad sebou zamyslieť a keď ho daná práca nenapĺňa z pozície šéfa odstúpiť!! Tkýmto prístupom vážne za chvíľu môžu vyhlásiť bankrot!!! ? ☠
LUK jedna otazočka reklamu Vanelus ma aj 021 AG? nie som si uplne istý tou značkou sa mi zdá že s tou reklamou jazdia 2 busy, ak nie oprav.
Naša Tatra na výlete - smer Žiar n.H. 🙂
Ešte aby sme sa dobre pochopili. Prízvukoval som, že je len prvý deň. Ale vychádzal som z toho, že som porovnával obsadenosť vozidla spred 3.1. a teraz. Predtým spoj 7:14 chodil taký plný, že na Okružnej mali ľudia čo robiť, aby sa pomestili všetci. A vtedy chodili vozy, pokiaľ si dobre pamätám 6:44, 6:55, 7:15, 7:30. Ale ako som povedal, uvidíme...
Ali B.: 1. Prvý deň nemôžeš robiť relevantné závery. Pri takejto 'masívnej kampani' ešte o tom veľa ľudí netuší...
2. Relevantne posudzovať obsadenosť vozidla môžeš až na Huštáku...
Ráno som pozorne sledoval L.24. A ostal som dosť prekvapený. Všade sa píše, že tých spojov je málo.
Bývam na začiatku Mládežníckej a vidím všetky spoje na tej linke. A môžem povedať, že ani jeden spoj z Mládežníckej nešiel plný! Samozrejme, beriem, že je len prvý deň.
Celkovo som "napozoroval" toto:
Prvý pár spojov 24/506 a späť 24/537 robil 349BJ alebo 348BJ, nie som si istý. Z Mládežníckej išiel presne, na Okružnú prišiel dosť obsadený - všetky sedadlá obsadené a asi 10 ľudí stálo.
Druhý pár spojov - 24/550 a späť 24/620 robil 006AG. Na ceste z Mládežníckej (po Okružnú) viezol asi 10 ľudí. Ďalší spoj (tuším 6:45 z Mládežníckej) robil 351BJ. Ani tento neviezol viac ako 20 ľudí. Potom to už bolo lepšie.
Spoj z Mládežníckej 7:13 prišiel na Mládežnícku,otočku 7:11 (keďže vidím ho až späť, keď prichádza už na Okružnú), neviem kedy išiel z Mládežníckej, ale na Okružnú prichádzal 7:26!!!!!!! Robil ho voz 244AY. Ale nešiel plný. Opäť boli všetky sedadlá obsadené, a asi 10-20 ľudí stálo, ale plný nebol. No prečo meškal prakticky cez 10 minút to neviem. Naviac voz mal na transparente len číslo linky - bez cieľovej stanice. Neviem či potom mal ísť 7:43 zo Starohorskej, ale ak áno, tak mal čo robiť.
Potom som už musel ísť do školy (študujem na VŠ), ale cestou som videl spoj zo Starohorskej 7:15. Z Mládežníckej má ísť 7:45, no len 7:44 prichádzal na zastávku na Huštáku!!!!!!
Tiež ho robil voz 351BJ. Kedy išiel z Mládežníckej to už neviem.
Ale ani tento spoj nebol taký nabitý, ako by sa čakalo, že pôjde plný školákov na Fončordu. V pohode by človek doň na Huštáku nastúpil.
Celkovo, ak to zhrniem, ostal som dosť prekvapený. Myslel som, že bude chodiť plnšia. Uvidím ako to bude ďalej.
A tiež to ešte vyzerá na zaujímavé prejazdy. Ráno išiel 348/9 BJ (neviem), potom určite 006AG (ako tu čítam, potom na 25), potom tam chodia 244AY a 351BJ...
Vcelku zaujímavé.
Nechcem sa prenáhliť, ale počet spojov na 24 asi bude stačiť. (opäť vravím len to čo som videl, neviem, ako to bolo na trase Starohorská - Strieb.nám.).
S pozdravom...
Ešte sa krátko vrátim k informovaniu cestujúcich. Dopravca si opätovne dostatočným spôsobom nesplnil informačnú povinnosť pri zmenách od 01.03.2005, keďže oznamy boli vyvesené v niektorých prípadoch veľmi neskoro, keďže zo zastávok bol odobraný pôvodný CP už 6 dní pred začiatkom platnosti nového a to bez akéhokoľvek odôvodnenia oznamom. Samotné oznamy absolútne nijakým spôsobom neinformovali o aké konkrétne úpravy v trasovaní liniek nastanú, aké linky budú zriadené, u ktorých liniek dôjde k úprave CP, ani akým spôsobom dôjde k úprave tarify - zvýšenie cestovného, rozsah zliav... Skrátka jediná informácia znela, že sa "niečo" zmení od 01.03.2005, čo je tiež dosť nevhodný termín, aby ľudia v strede pracovného týždňa menili spôsob prepravy do zamestnania a pod. Veľká škoda je, že dopravca nie je schopný komplexné informácie vyvesať ani na svoje predajno-informačné strediská, kde sa nedozviete žiadne aktuálne informácie a zo starých radšej vystrinú zmenenú tarifu a takýto napoly obstrihaný dokument nechajú ďalej vyvesený. Takýto marketing by mohli chodiť obterať študenti ekonomických odborov ako zastrašujúci príklad toho, ako to nesmie v praxi vyzerať ❗
Reply on: mica #7559:
Máš pravdu, že aj vodiči sú len ľudia a preto sú z princípu ľahostaní a porušujú všetko, čo sa porušovať dá, len aby si uľahčili život. Napr. v § 55 ods. 4 písm. a) vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vykonáva dopravný poriadok dráh, je vodičovi uložená povinnosť zastavovať na zastávkach a keďže v BB oficiálne neexistujú žiadne zastávky na znamenie v zmysle § 33 ods. 1 pís. b) tejto vyhlášky, mali by všetky trolejbusy zastavovať vždy na všetkých zastávkach. Logicky by obdobné povinnosti mali byť vlastné i vodičom autobusov, čo by mal upravovať prepravný poriadok dopravcu, ktorý stále nie je zverejnený.
Tak aby sme nevyšli z cviku, je tu ďalšia správa o meškaní spoja L6/719, ktorý zo zastávky Tulská I. odchádzal len s 2 min. meškaním, ale o 5 zastávok ďalej na Moskovskej, PNS bol odchod o 7:34:55, teda meškanie +8:55, od Úsvitu 7:42:13 +11:13 a z Partizánskej cesty odchod o 7:53:47 a meškanie až +12:47 ❗
Navyše by bolo vhodné v tomto vozidle (1502) konečne upratať, keďže už od štvrtka minulého týždňa sledujem v zadnej časti vozidla tie isté smeti, ako cestovné lístky, obal z 3-bitky, servítka a ďalšie. Hlavne, že sme od dnes zaplatili opäť viac a denná údržba vozidiel (aspoň hrubé pozbieranie smetí) neexistuje. Ešte že sa vo vozidlách aspoň trocha kúri i keď je to často zbytočné, ak vodiči vôbec nie zriedka kedy nechávajú dvere otvorené počas státia na zastávke neprimerane dlho.
Reply on: Kami #7560:
budu musiet zaoberat? hmmm. v to velmi pochybujem vsak zijeme na slovensku.
Reply on: mica #7559:
ked mas vaznu staznost a nechces sa len vyzalovat, zapis si cislo vodica (z listka) a daj to pisomne. Vtedy sa tym budu musiet zaoberat.
tak, toto bol zazitok na jednotku. uz neviem od kedy nadavam na mhd, ale toto je zlaty klinec programu. viem aj vodici su len ludia, stalo sa, ze cestoval moj syn, sofer ani po ustnom upozorneni synom, mu nezastal na zastavke /nedociahne na zvonec/spokojne ho previezol o dve zastavky. upozornujem ze bol vecer a zima. ale to asi netrapilo pana vodica. dnes mozno za vsetko vodici nemozu, ale mam aj kopu inych zazitkov. to asi nabuduce. chcela som pisat staznost, ale teraz sa mi ulavilo. srdecne vas pozdravujem. heslo : vydrzat.
stav z rana
25 006AG 997BS
43 NAHRADNY 521AI
90 367AJ
91 244AR,036BM
24 SOM ZATIAL NESTRETOL
Reply on: skubik #7540:
s tymi "velmi starymi autobusmi" este budes musiet chvilu vydrzat. Neviem ci budu mat dost penazi na ich nahradu.
mimi: prečítaj si to ešte raz, veď ja som Tvoju info nespochybnil... 🙂
Luk 756BX vecer okolo 21 bol na 54 isto iste.
Markos: mínus 20 nerobí nekvalitnej nafte dobre... ?
ludia akože kedy ide chodiť tá 24ka...?ani poriadky tu niesu musím isť do školy

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.