Taktova doprava do BB este nedorazila:(
Ale zaujimave je, ze v Brezne niektore vlaky koncia (vychadzaju) v stanici Brezno-mesto. To je dobry napad. Mna teda napadol uz pred 10 rokmi:)
Unika ti podstata mojho prispevku. Moja otazka je preco vobec niekto (je mi jedno kto, ci je to EU, alebo ktokolvek iny - ak nejde o sukromnu firmu/osobu) leje peniaze do takychto veci ked na dolezitejsie veci sa kasle.
Ja netvrdim, ze sa to nema robit, len je to divne..
Dlhý pobyt v ZA bol aj doteraz, akurát (až na Detvan) pokračovala súprava z ČR do BB a ZV ako iný vlak (Zr). Je to preto, lebo ZSSK nie je zvedavá na meškania ČD a ČD zas nie sú zvedavé na meškania ZSSK. A k tým meškaniam dochádza na oboch stranách pravidelne.
Akurát čo z expresných vlakov, ktoré vystoja v Žiline dieru...
v smere Praha:
Ex 220 stojí v ZA 07:09 - 07:37 (28 min)
Ex 240 stojí v ZA 09:06 - 09:48 (42 min)
v Smere Zvolen:
Ex 221 stojí v ZA 16:23 - 16:41 (18 min)
Ex 241 stojí v ZA 18:12 - 18:53 (41 min)
Z BB bude chodiť o 14:55 R 374 Devín, ktorý pôjde z BA okrem soboty až do Břeclavi.
Zr 1842 a 1844 budú opäť vedené zo ZV.
Za povšimnutie stojí nová časová poloha Ex Detvan (ako teraz Zr Strečno), presmerovaný cez Púchov (nie Čadcu). V polohe dnešného Ex Detvan po novom Ex Leoš Janáček ?
je to odrb na úniu: trolejbusy nesmú nahradiť trolejbusy, ale autobusy. Takže som zvedavý ako toto kritérium vyhodnotí EÚ. Ešte aby z toho nebol problém! Lebo autobusy sa v BB nenahradzovali, tie len zaskakovali za vyradené trloejbusy!!! Toto asi neunikne kompetentným, ešte bude problém...
...pričom už je jún a doteraz nie je premaľované vodorovné značenie na cestách. Priechody pre chodcov už ani nevidno... Nič v tomto meste nefunguje, len treba platiť dane...
SAD ZV na všetkom záležalo a záleží len toľko, kým potrebuje o veciach rozprávať, aby oblbovala hlupákov na MsÚ, ktorí nič nedotiahnu tam, ako by malo byť, prípadne na čom sa dokonca písomne dohodlo, či nariadilo.
A vyjadrenia p. Němca sú na úrovni, ako keby bol z SAD ZV. Sa fakt nehanbí nahlas rozprávať niečo také?? - "Počet dverí vo vozidle sme tam dali, lebo chceme skrátiť čas pri výstupe a nástupe cestujúcich" >> to je úplný výsmech v prípade, keď sa napriek vyššiemu počtu dverí nastupuje len dvoma, nabíjajú sa kredity na karty (pričom nie sú ani minimálne obmedzenia, takže bežne si ľudia nabíjajú aj za len 2 € a teda častejšie) a čo sa týka pohotovostnej hmotnosti a opotrebovania ciest, tak podľa údajov tu na imhd také plyňáky Citelis 12M CNG majú 12 476 kg, kým trolejbus Škoda 14 Tr 10 000 kg a pochybujem, že by to niekoho trápilo. Mňa skôr trápi to, ako nekvalitne sa v BB udržiavajú cesty firmou jedného pána poslanca - keď plátajú diery, tak valec zásadne nepoužívajú (však majú žabku) a asfalt uťapkajú ako deti koláčiky na pieskovisku.
Re #41352 Robo: Tvárilo sa to, že vozidlá majú byť ihneď pripravené nabehnúť do prevádzky, tak ak je v špecifikácii požiadaviek aj systém na tarifné vybavenie, ktorý je na prevádzku nevyhnutný, tak áno.
co brani nastupu vsetkymi dverami dnes? Zjednodusene SAD Zvolen a EMtest.
Z hladiska trzieb je to jedno, ale treba mat strojceky pri kazdych dverach. A to su naklady, ktore vynalozi len ten, komu na vybaveniu vsetkych dveri zalezi.
Zadarmo nedostane nic. To si zapamatajte. To ze to ide z EU, neznamena ze to je zadarmo a ze je to dovod obstaravat najdrahsie riesenia (ako tu uz par krat bolo naznacene).
Dobrý nezmysel ... čo bráni nastupovaniu všetkými dverami už dnes? Hádam tu jazdia dvojdverové trolejbusy?
Celý ten projekt je jeden "pekný švindeľ" - vyradenie presne 19 trolejbusov a presne 19 sa ich ide nakúpiť. Opäť banskobystrická mestská doprava dostane čosi zadarmo a predpokladám, že tak si to aj mesto bude vážiť.