Problem s palubnymi pocitacmi je ovela ovela vacsi. Niekedy chybne ukazuju ciel, niekedy neposuvaju zastavky, niekedy ani nehlasia. Vedia o tom, riesia. Teda vyskusali sa asi 4 verzie fw zatial bez velkeho uspechu
3 - 228, 240
4 - 227
5 - 217
6 - 226, 234 (nie 235 ako som písal), 252, 257
16 - 214, 221
- v žiadnom z nových trolejbusov, v ktorých som sa doteraz viezol, sa akusticky nehlásia zastávky,
- stále neštandardné zobrazovanie trasy pri L4 a L14,
- v 255 je označovač za kĺbom mimo prevádzky,
- v 256 vypadáva a bliká druhá obrazovka (najmä pri rýchlostiach nad 10 km/h),
- vo viacerých autobusoch chýba akustické hlásenie o tom, že zastávky sú na znamenie,
- v nejednom trolejbuse ani osem a pol roka po spustení trate cez Lesopark nehlási zastávku Pod hájom, o chýbajúcich hláseniach VO-Aupark či Vysokoškolákov, PLAVÁREŇ ani nehovoriac.
Palube pocitacie davali Poliaci dohromady do neskorej noci pred spustenim vozov. Vie sa o tom a riesi sa to. A to podavanie vozov.. nuz strieda sa na nich kazdy, kto na ne ma papier. Preto sa od januara aj trosku upravili posadky na vozoch.
Keby nešli z ruky do ruky, tak by jednoducho niekoľko dní stáli podľa voľna posádky - vlastne tak sa čiastočne aj deje, dnes tiež jazdia na šiestich "kĺbových" poradiach iba štyri nové. Jedine ak by upravili turnusy a na jeden voz začali prideľovať troch vodičov (4 dni jazdy, 2 dni voľna). Pred pár dňami som kdesi čítal, že kým sú v záruke, budú jazdiť čo najčastejšie. Môžeme si spomenúť, že podobne to bolo napríklad keď prišli B961ky.
napr.vcera s 256 jazdila posadka z 228. Skoda,ze pokracuje trend "voz ide z ruky do ruky".Trebars 258 odjazdi cez tyzden L.5 ,a cez vikend si ju budu podavat vodici na L.3/6.,kde musia jazdit sola.
259-nefunguje hlasenie zastavok
256-nefunguje hlasenie zastavok,vypadava obrazovka v klbe,celu trasu na l:4 roluje na displejoch Matice slov.-konecna./vcera to sposobovalo na zastavkach chaos/
Dnes hneď poobede vypadla 209 na 3/4, bola nahradená a neskôr vodič dostal 210.
Zápchy spôsobovali meškania už od dopoludňajších hodín. Poobede okolo 15. hodiny išli cez Hliny v priebehu desiatich minút na L4 tri zmeškané, zhodou okolností všetko nízkopodlažné, trolejbusy. Ak by niekto čakal, že ich potom rozhodia po meste tak, aby sa čo najrýchlejšie napojili na svoj CP a prípadnú dieru vyplnili zálohou ako to občas býva, bol na omyle. Pekne tri išli spolu v rozmedzí 3 - 7 minút aj neskôr na L14 a následne opäť na L4, takže v intervale linky zostávalo polhodinové okno.
Mongolec
4 - 205, 210 (251?), 238, 253, 254, 255
5 - 258
6 - 235, 257
7 - 241
16(?) - 222