Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
O svetlosti zadneho transparentu 242 by sa opat dalo pochybovat 😞
Ups, dal som do zlej diskusie ?
L1 - 259
L3 - 234,243,262,216,263 ?
L6 - 229,235,256,252
L4/14 - 205,209,227,228,253,255,240,207,241
L16 - klasika ?
Reply on: Mongolec #21858:
Cize tieto smejdy (myslim v ZA) sa vylozene objednali ??
Reply on: ZZAA #21855:
Kto si čo objedná, to má. Keď bude požiadavka na drevené sedadlá, budú drevené.
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0722.jpg

Napr. 30 Tr pre Hradec Králové majú takéto sedačky: http://www.plzensketrolejbusy.cz/foto/2012/1-3/HK/IMG_3290.JPG
Reply on: Dispecer #21856:
To myslis vazne ze vsade inde su sedadla s makkou vyplnou iba v ZA nie 😞 😞 A ked su vsade inde makke !! TAK preco je to v ziline inak? len dufam ze to nebola specialna poziadavka DPMZ 🙂
Reply on: ZZAA #21855:
V BA, BB, KE a v PO sú s výplňou.

Pokiaľ mi je známe, všetky autobusy a trolejbusy s karosériou (T)NB 12/18 majú rovnaké sedadlá STER 6MS ( http://www.ster.com.pl/index.php/en/products/city/6ms.html#configurator ). ?
A ako je to zo sedadlami SORov v inych mestach Napr. v abusoch nb18 v BA teraz najnovsie v KE ake su tie sedadla tam ?? Zeby tak isto tvrde ako tu ? 🙂 Inak minule som videl foto novych solarisov v PO a podla fotiek by som o pohodlnosti tych sedadiel dost pochyboval.A co napr take 31 Tr v PO maju take iste sedadla ako tie nase ?? 🙂 A tych 19 30 Tr-iek v BB asi tiez nebude bohvie co Ci?? 🙂
Reply on: ZZAA #21848:
Myslím, že áno, vzhľadovo sú totiž zhodné s najnovšou sériou trolejbusov... ?
Reply on: Maykl #21852:
Viem že minulý rok chodil s cyklistmi čo chodili po SLOVENSKU ?
Reply on: Jakub123 #21851:
No, mohol by to byť on...? A teda? Šofér si odskočil domov?..?
Čo robí SOR NB18 odstavený na zastávke Poľná (smer Solinky)? A nemyslím trolejbus. Nevšimol som si odkiaľ je....
Ze tvrdych vyplni 🙂 tam vobec nejaka vypln je?? Ja som myslel ze tvrdeny plast s potahom sa za vypln nepovazuje ale ako vidim tak uz asi hej 🙂 🙂
Mam otazku 🙂 K tej ankete je vobec technicky mozne spohodlnit sedadla v 251-260 ?? Alebo by bolo nutne sedadla kompletne vymenit?? Inak 255 asi nebude jediny pacient so silnym vrzganim v klbe 🙂 CI?
Reply on: LUK #21845:
No, a tak nejako si to predstavujem. ?
Reply on: OBUS #21841:
Musím poopraviť, čo si napísal. Pri L14 nie je prvé "ukrojenie" po 11. zastávke, ale po 7. - ak za č. 1 počítame Matice sl. Ďalšie je po 9. a posledné po 16. zastávke.
Reply on: Mongolec #21840:
Praktické skúsenosti z neďalekého mestečka ukazujú, že tri pásma opodstatnenie majú - jedno cca na 6:30 až 18:00 v pracovný deň, druhé pred 6:00 (víkend pred 7:00) a po 20:00 a tretie na zvyšný čas. Ale aj v tomto pravidle sa nájdu výnimky. ?
Reply on: engineer #21842:
Pán inžinier opýtam sa inak, považujete tie víkendove časy konrétne 4/14 sú (bez sedla) sú normálne a prirodzené? Žiadne rezervy by sa tam náhodou nenašli? Nepochybujem o tom, že problematika, je jednoducha to bol môj laicky postreh. Pekny deň. ?
Reply on: OBUS #21841:
Ok, ale tiež sa asi v súčasných jazdných dobách myslí na šetrenie el. energie... Nie je umenie hnať sa 50km/h po centre (na semafóroch) a jazdiť štýlom brzda,plyn (určite viete o čom hovorím). Je teda na výber, buď rýchlosť prepravy (skrátenie jazdných dôb) alebo pomalšia, ekonomická jazda. Tieto dve veci k sebe jednoducho nejdú. Rýchlejšia preprava môže byť na jednej strane znížením "komfortu" prepravy tým že sa bude jazdiť spomínaným štýlom - cestujúcim to nie je dvakrát príjemné, ale niekomu možno bude vyhovovať lebo sa včas dostane tam, kam potrebuje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.