Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte k tej debate o označovačoch, dnes ma prekvapilo "správanie označovača" na voze 205
Išiel som L14 16:02 z M, následne na Poľnej som vystúpil a išiel som L7 16:19 z Poľnej. V prvom prípade mi to odčítalo na L14 z karty jednu jazdu, potom pri prestupe na L7 smer Sv.CaM pol jazdy - toto je zatiaľ OK, ale keď som na Pod Hájom vystúpil a o 4 min neskôr nastúpil na L4, tak mi to zrazu zobralo jednu celú jazdu, však prestup na rovnakú linku to nebol, a ten označovač nemohol vedieť že som nastúpil a vystúpil na rovnakej zastávke, nakoľko od prvého označenia na Poľnej som kartu potom neprikladal, teda prečo mi za prestup do 30 min na inú linku zobral 1 celú jazdu? To mi je divné...
V 251 nefunguje displej tak ako má, zastávky sa nezobrazuju, funguje len reklama, a zelený pás s informáciami. Žeby protest R&G 😃
Jednoducho smola,sor 255 znova ucastnikom dopravnej nehody,poskodenie nie je velke,odniesol si to predny blatnik.
Reply on: Jeliman2 #21721:
A nevieš aký je to konkrétne kód ☺ ?
Reply on: keksino #21720:
Do palupáku nezadáva nič, len potvrdí zastávku aby sa z VYJ na 4 alebo 7....ono to má zahrnuté už v pôvodnom kóde. Napr. teda ak je to 20/2a...tak dá klasický kód 20/2/1 ráno..a viac nerieši. Akurát potom stačí potvrdiť na palubáu zastávku-teda príchod na konečnú a hotovo.
Mám otázku, keď ide napríklad ráno posila L4 a L7 tak čo sa zadáva do palubáku? Kód taký istý čo do normálneho t-busu (napr. 4/1,4/2...) alebo nejaký špeciálny kód tej posily? Ak áno, aký? Zaujíma ma hlavne odchod L7 7:19 z Hájika a odchody L4 7:22 zo ŽST (v mobilnej aplikácie vidím jeden spoj z Fatranskej a dva zo ŽST) a 7:32 tiež zo ŽST (pričom v mobilnej appke sú iba dva odchody, jeden z Fatranskej a druhý zo ŽST).
Reply on: AAA #21718:
Bratislava to robí z iného operačného programu, z tohto to nemôže. ?
Reply on: Mongolec #21709:
A prečo by to nemohla čerpať Bratislava? Napr. po výstavbe trate k Tescu Lamač a k Avionu k nahradeniu a-busa t-busom príde.
V niektorých označovačoch mi nechce kartu označiť ani keď ju úplne vytiahnem z peňaženky a dám z nej dole obal, niekedy pomôže že kartu "poohýbam", no vždy sa naštvem a idem k inému označovaču, kde označím na prvý šup a keď pozrem na ten pôvodný tak ľudia tam označujú karty bez problémov a keď zasa priložím ja tú svoju,už inde medzitým označenú tak mi ten označovač zasa nič neukáže ?
A ešte sa tiež veľmi zriedkavo stáva že označovač ktorý má šedý obal a mal by byť určený na karty všetkým označuje iba papierové lístky a zase hnedý ozn. (iba na pap. lístky) označí aj kartu ? ...nestáva sa to často...zjednodušene vysvetlené zámena obalov na označovačoch
Reply on: Jakub Sliviak #21715:
To je fakt, ale najhoršie je, pokiaľ sa pri dverách nachádza len označovač. Nemám problém si ísť označiť kartu ku ďalším dverám, ale čo mám skúsenosti, nie každý sa s tým obťažuje, hoci riskuje pokutu a DPMŽ tým zbytočne prichádza o istý (aj keď súhrnne možno nie veľký) počet evidovaných platiacich cestujúcich. Hoci dostať sa ku ďalším dverám je niekedy nadľudský výkon - naposledy som sa takto predieral plnou záložnou 57-čkou zozadu, až kým som v treťom označovači v poradí zistil, že už mám jazdu odrátanú v niektorom z predchádzajúcich, ale bez pípnutia a odozvy na displeji.
Keby len v 234 tak sme dobrí. ?
V 234 je pri predných dverách už dlhšiu dobu nefunkčný (necitlivý) označovač čipových kariet.
Aké máte skúsenosti s funkčnosťou hlavne u starších typov označovačov?
Reply on: Valec #21712:
Zdá sa že áno, ponuka už zmizla...
http://www.dpmk.sk/dalsie-sluzby/odpredaj
Reply on: Mike #21710:
A DPMK výpredaj už skončil?
Reply on: Mongolec #21709:
Tú poslednú podmienku by dokázal splniť aj elektrobus, ktorý nahradí autobus? V tom prípade by mali šancu aj KE ?
Reply on: Mongolec #21709:
Alebo sa to dá o***abrať ako to spravili v BB, že začne 5 najstarších autobusov (B 732) jazdiť na tbusových linkách a potom keď sa nakúpia nové tbusy tie autobusy sa vyradia ? len to by musela byť rezerva tých 5 busov..
Včera bola vyhlásená výzva v rámci Operačného programu Životné prostredie - prioritná os 3, II. skupina aktivít... Bežne sa môže v rámci nej žiadať o nákup plynových autobusov ako náhrady za naftové autobusy, nákup trolejbusov ako náhrady za naftové autobusy alebo električiek ako náhrady za naftové autobusy.
Táto výzva je ale iná. Medzi oprávnenými aktivitami budú len tie v rámci náhrady autobusovej dopravy trolejbusovou. Za predpokladu, že výzva nebola vyhlásená len tak bezcieľne, pomoc môžu prakticky čerpať iba štyri mestá - Košice (kde je s trolejbusmi situácia taká, aká je), Banská Bystrica, Prešov a Žilina. Výška finančných prostriedkov je určená na 2 276 826,23 €, čo je suma piatich trolejbusov (nápadne sa to približuje sume za 2 ks 31 Tr a 3 ks 30 Tr).
Žilina tento rok plánuje zakúpiť päť nových naftových autobusov, čím jej ostane päť starých - nepotrebných.

Náhoda?

Len ako sa potom popasovať s týmto: "Nebudú podporované projekty, pri ktorých zároveň spolu so zvýšením podielu trolejbusovej, električkovej dopravy, prípadne dopravy na CNG nedôjde k zníženiu podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín."

http://www.opzp.sk/wp-content/uploads/01_Vyzva_OPZP-PO3-14-2.pdf
Reply on: keksino #21706:
Preco by si to daval ako poruchu, ked je to sucast sablony, t.j. palubak to berie rovnako ako linku. Menu poruchy sluzi na trosku iny ucel..
trolejbus 229 obdrzal novu CVR ,ktora propaguje siko kupelne a decodom
Dá sa nejako manuálne cez menu poruchy nahodiť VYJ/ZJA?Akým kódom? Je to možné aj vo verzii 3000 a 5000, či nikde ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.