Ešte k tej debate o označovačoch, dnes ma prekvapilo "správanie označovača" na voze 205
Išiel som L14 16:02 z M, následne na Poľnej som vystúpil a išiel som L7 16:19 z Poľnej. V prvom prípade mi to odčítalo na L14 z karty jednu jazdu, potom pri prestupe na L7 smer Sv.CaM pol jazdy - toto je zatiaľ OK, ale keď som na Pod Hájom vystúpil a o 4 min neskôr nastúpil na L4, tak mi to zrazu zobralo jednu celú jazdu, však prestup na rovnakú linku to nebol, a ten označovač nemohol vedieť že som nastúpil a vystúpil na rovnakej zastávke, nakoľko od prvého označenia na Poľnej som kartu potom neprikladal, teda prečo mi za prestup do 30 min na inú linku zobral 1 celú jazdu? To mi je divné...
Išiel som L14 16:02 z M, následne na Poľnej som vystúpil a išiel som L7 16:19 z Poľnej. V prvom prípade mi to odčítalo na L14 z karty jednu jazdu, potom pri prestupe na L7 smer Sv.CaM pol jazdy - toto je zatiaľ OK, ale keď som na Pod Hájom vystúpil a o 4 min neskôr nastúpil na L4, tak mi to zrazu zobralo jednu celú jazdu, však prestup na rovnakú linku to nebol, a ten označovač nemohol vedieť že som nastúpil a vystúpil na rovnakej zastávke, nakoľko od prvého označenia na Poľnej som kartu potom neprikladal, teda prečo mi za prestup do 30 min na inú linku zobral 1 celú jazdu? To mi je divné...
Mongolec
Táto výzva je ale iná. Medzi oprávnenými aktivitami budú len tie v rámci náhrady autobusovej dopravy trolejbusovou. Za predpokladu, že výzva nebola vyhlásená len tak bezcieľne, pomoc môžu prakticky čerpať iba štyri mestá - Košice (kde je s trolejbusmi situácia taká, aká je), Banská Bystrica, Prešov a Žilina. Výška finančných prostriedkov je určená na 2 276 826,23 €, čo je suma piatich trolejbusov (nápadne sa to približuje sume za 2 ks 31 Tr a 3 ks 30 Tr).
Žilina tento rok plánuje zakúpiť päť nových naftových autobusov, čím jej ostane päť starých - nepotrebných.
Náhoda?
Len ako sa potom popasovať s týmto: "Nebudú podporované projekty, pri ktorých zároveň spolu so zvýšením podielu trolejbusovej, električkovej dopravy, prípadne dopravy na CNG nedôjde k zníženiu podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín."
http://www.opzp.sk/wp-content/uploads/01_Vyzva_OPZP-PO3-14-2.pdf