Spomínam si, že pri prvej uzávierke cesty I/18 sa DPMŽ dozvedel túto informáciu náhodne z iných zdrojov a musel urýchlene riešiť zo dňa na deň prejazd cez Hričovskú priehradu. Aj v prípade uzatvorenia priecestia pri Váhostave na Kamennú ulicu, spoločnosť Doprastav sa neunúvala informovať, MsÚ a ani DPMŽ o jeho uzatvorení. Bol som svedkom, keď autobus na L26 musel ísť až do Bytčice, aby mohol prejsť pri autobazáre cez ďalšie priecestie. Ostatné spoje musel operatívne riešiť v danom čase dispečer, aby sa vymotali z Kamennej.
Ani v tomto prípade nevieme, kedy prišla informácia a či prišla. Vybaviť prejazd cez hrádzu Hričovskej priehrady sa asi nedá zdvihnutím telefónu. A písať cestujúcim jeden deň o náhradnej trase cez Hričovskú priehradu a na druhý deň cez Ovčiarsko by nebolo asi vhodné. O nejakej kritike DP a ich stránky by som v tomto prípade bol radšej zdržanlivejší.
Pravda, informácia, že L29 bude odklonená cez Hôrky a Ovčiarsko, nie je úplne podrobná ? presnú informáciu má určite Juraj ? na www.dpmz.sk ako obyčajne nič ?
este dodam,ja som nikdy nevidel klby241,242,243 na linkach na Vlcince,ale vlcinciarske klby 239,210,207,238 na linke 16 uz ano,a verte,ze v spicke rano a poobede chybaju
pre vodica tr207 by bolo najlepsie,keby radsej vyfasoval solo voz,nakolko jeho klbak najviac zaskakuje za ine klbaky.Co som odsledoval,tak prioritu ma L:13a7,tam klbak chybat nemoze,potom 3,16 a az na poslednom mieste su vlcinciarske linky 4/14,ktore musia svojimi vozidlami zachranovat HA,SO,HL.V posledne dobe je to kazdy pracovny den.
presiel som si zastavku Obchobna a plne suhlasim.Spominany tr.stlp/typ C/ sa mohol prelozit.Ak sa nechcete on obtriet,ako pise Valec,musite jednoznacne vstupit na vozovku a davat si velky pozor,aby v tom case na zastavku neprichadzal bus.
Keď tu niekto aj napíše, ako L29 bude odklonená, po ktorej trase pôjde, na ktorej zastávke zastaví, na ktorej nezastaví a ktorú vynechá, potom napíšem... Z hlavy si to nevymyslím.
Šimkoslav: Po dva sólo vozy na 4/14 sledujem už dlhší čas. Včera v popoludňajšej špičke to nanešťastie vyšlo tak, že sóla robili po sebe idúce spoje na rovnakej linke.
Krajské riaditeľstvo PZ v Žiline upozorňuje vodičov na uzávierku cesty I/18, ktorá pre vykonávanie zemných prác pri výstavbe diaľnice bude v dňoch 2. a 3. decembra 2006 v čase od 06,00 hod. do 18,00 hod. úplne uzatvorená cesta I/18 v úseku Strážov - Žilinská Lehota. Prejazd bude umožnený len vozidlám rýchlej zdravotníckej pomoci, hasičského záchranárskeho zboru, organizácií zabezpečujúcich údržbu komunikácií ako aj vozidiel zhotoviteľa predmetnej stavby. Nevedno, či bude umožnený prejazd aj MHD linke č. 29 alebo pôjde počas uzávierky cesty opäť odklonom.
Re #9880 Jozef: "Žilina mala v minulosti a má aj teraz „šťastie“ na ľudí, že čokoľvek sa v meste budovalo tak sa to muselo negovať a zosmiešňovať."
S touto vetou si dovolím troške nesúhlasiť. Uvediem čerstvé 2 príklady týkajúce sa zastávok MHD (s kasselskými obrubníkmi):
Hurbanova - v súvislosti v výstavbou podzemných garáží za niekoľko miliónov Sk a potrebným rozšírením cesty (kvôli vjazdu) sa o kúsok zúžila zastávka. Pri tejto príležitosti sa vybudoval novú obrubník. To je nepochybne pozitívne. Nepochopím však prečo pri tak náročnej finančnej investícii sa už nenašlo ešte "pár korún" na ďaľšie 3 kusy toho obrubníka, aby siahal až po označník. Takto sa do prvých (keď vodič viac potiahne do predu aj pri druhých) dverách nastupuje z normálnej výšky.
Obchodná - postavenie nových trakčných stĺpov, presunutie zastávky a vybudovanie nového obrubníka je plusom. Avšak nechápem prečo sa nepresunul aj ten, čo je v strede zastávky, uprostred chodníka (ktorý má šírku 2 metre)? Navyše ak sa mu budete chcieť vyhnúť tak buď vstupom na vozovku (zastávkový záliv) alebo si otrieskate hlavu o vedľa stojaci billboard, ktorý tiež nepatrne zasahuje do chodníka. Mamička s kočíkom tam nemá šancu prejsť.
Čo tým chcem povedať. Aj keď obe zmeny sú pozitívne, tieto nedostatky ich hneď znegujú.
Ďaľšou vecou môže byť pripravovaná prestavba "autobusovej stanice", kde väčšia časť novej stavby bude patriť nákupu a zábave a autobusová stanica bude len doplnkom - konkurenčným plusom k iným podobným centrám.
Re #9896 simkoslav: Už som to zistil, kĺbový voz z 16/3 spraví dané kolo na linke 1 (a skončí v depe) a voz z 6/3 robí kolečko na L16 s ochodom o 7:10 z Hájika.
K novinkám: Zastávka Obchodná ešte nikde nebola presunutá, napr. včera popoludní ešte len robilo betónoévý podklad chodníka. Vozidlá stále zastavujú na provizórnej zastávke na úrovni protismernej.
podľa mňa je to tiež viac "user-friendly", ak mi ukáže čas 10 min než 21:13... 21:13 si poviem, na to nebudem čakať, ale 10 min mi už (psychologicky) nerobí problém počkať... a okrem toho ja moc hodiniek nenosím (a mobil mám zahrabaný dosť hlboko)... ?
Tak to souhlasím, ale v Ostravě už se několikrát stalo, že cestující nastoupil v zastávce a chytl se "chňapky", tramvaj se rozjela. Něco se stalo a tak tramvaj začala brzdit. Chňapka však nevydržela, urvala se a putovala i s tím cestujícím vozem. Jak to dopadlo si domysli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mza